search
menu

هتل جاده ابریشم یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جاده ابریشم یزد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
فاصله هتل جاده ابریشم تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل جاده ابریشم یزد


هتل جاده ابریشم یکی از هتل های سنتی و تک ستاره یزد است که در بافت قدیمی شهر و لا به لای جاذبه های تاریخی یزد قرار گرفته است. هتلی که بنای آن از حیث تاریخی ارزش زیادی دارد و از دوره صفویان و شاه اسماعیل اول به جا مانده است، یعنی حدود ۲۵۰ سال پیش، اما در سال ۱۳۷۵ بازسازی شد و در سال ۱۳۸۲ به عنوان هتل افتتاح شد. ماندن در این خانه حال و هوایی دارد که شاید تنها در فیلم ها و سریال های قدیمی دیده اید، تجربه ای که هر کسی باید حداقل یک بار با خرید بلیط هواپیما یزد کسب کند.

موقعیت مکانی هتل


هتل Silk Road Hotel در خیابان مسجد جامع قرار گرفته و از مزیت های اقامت در آن دسترسی راحت به جاذبه های تاریخی یزد است که با کمی پیاده روی می توان به آن ها رسید. یعنی هتل با بناهای تاریخی احاطه شده و به هر سمتی بروید با یکی از جاذبه های شهر روبرو می شوید، ضمن این که رستوران ها و کافه های متعددی هم در اطراف هتل وجود دارند. اگر به قصد بازدید از جاذبه ها از هتل خارج شوید، در همان چند دقیقه اول به میدان ساعت و بعد به موزه آب یزد می رسید که از آنجا تا میدان امیرچخماق هم چند دقیقه پیاده روی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این خانه خشتی مثل همه خانه های تاریخی کشور حیاط باصفایی دارد که حوض بزرگی در وسط آن دیده می شود و با درختچه ها و گلدان هایی با گل های رنگی احاطه شده است. دور تا دور این حیاط میز و صندلی و تخت های سنتی چیده شده تا مهمانان برای صرف غذا یا هم‌نشینی دور هم جمع شوند. هتل جاده ابریشم یزد با در اختیار گذاشتن راهنمای تور شما را به بازدید از جاذبه های دیدنی یزد می برد و برای رفت و آمد بی دغدغه شما خدمات تاکسی سرویس ارائه می دهد. علاوه بر این ها، هتل جاده ابریشم یزد دارای اینترنت، رستوران ایرانی، صندوق امانات و چایخانه سنتی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل دور تا دور حیاط قرار گرفته اند و به عبارتی همه اتاق ها مشرف به حیاط هستند. این هتل دارای ۱۰ اتاق که شامل ۲ اتاق سینگل، ۳ اتاق تویین، ۲ اتاق دبل و ۳ اتاق تریپل است و در همه آن ها امکاناتی ساده اما کامل قرار داده شده است. این اتاق های خشتی با سیستم گرمایشی و سرمایشی، تخت، میز، رخت آویز و یخچال مجهز شده اند و همه آن ها دارای تهویه مطبوع، حمام و توالت فرنگی هستند. در این اتاق ها دسترسی به اینترنت نیز فراهم شده و می توانید با درخواست از پرسنل هتل از نظافت روزانه بهره مند شوید.

خدمات و امکانات دیگر هتل


هتل جاده ابریشم هر روز صبح صبحانه ای متنوع و سالم را به سبک سلف سرویس سرو می کند که با سبزیجات، میوه، آبمیوه و لبنیات تازه از مهمانان پذیرایی می شود. کسانی که به دنبال اقامت ارزانی باشند می توانند در خوابگاه این هتل اقامت کنند و اگر به هر دلایلی هتل جاده ابریشم قادر نباشد انتظارات و درخواست های مهمانان را برآورده کند، هتل های دیگرش را که هزینه و کیفیتش با همین هتل برابری می کند، پیشنهاد می دهد. این هتل ها هم در همان بافت قدیمی شهر قرار دارند و تنها ۵ دقیقه با هتل جاذه ابریشم فاصله دارند. ضمنا این هتل اتاق های خود را با تخفیف های ویژه ای به اقامت گروهی یا اقامت های طولانی مدت عرضه می کند.

فاصله هتل جاده ابریشم تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا بقعه سید رکن الدین مسلمان: ‌۰.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان ساعت: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق یزد: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱ کیلومتر
فاصله تا امامزاده جعفر: ۱.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است