search
menu

هتل شیرکوه تفت یزد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شیرکوه تفت یزد
اماکن نزدیک هتل شیرکوه تفت یزد

درباره هتل شیرکوه تفت یزد


هتل شیرکوه تفت یزد از هتل‌های نسبتا ارزان یزد است که با امکانات و خدماتی مناسب آماده پذیرایی و پاسخگویی به مهمانان است. هتل شیرکوه تفت یزد در فاصله‌ای ۱۵ کیلومتری از شهر بادگیرها، در نقطه‌ای خوش آب و هوا به دور از شلوغی و هیاهوی معول شهر در محلی دنج و آرام از تفت با فضایی سرسبز قرار گرفته است.
این هتل در فروردین ماه سال ۱۳۷۹ افتتاح شد در نتیجه سابقه‌ای قدیمی در امور مهمانداری دارد هر چند از آن زمان تا کنون هتل شیرکوه تحت بازسازی و مرمت قرار گرفته و امروزه بنای تازه ساخت هتل با معماری جدید و مطابق با بافت تاریخی یزد ساخته شده است. این هتل سه طبقه گرچه از یزد فاصله نسبتاً زیادی دارد اما در عوض به بسیاری از جاذبه های طبیعی نزدیک است.
نزدیکی به جاذبه‌های طبیعی مانند غارها و آبشارها نقطه قوت این هتل است زیرا چنین جاذبه های طبیعی ای طبیعت گردان و علاقمندان بسیاری به خود جذب می کند. همچنین مهمانانی که در این هتل اقامت داشته باشند علاوه بر جاذبه‌های طبیعی منطقه می توانند با چندین دقیقه رانندگی به شهر بادگیرها یزد رفته از جاذبه‌های تاریخی و مناطق دیدنی این شهر نیز بازدید کرده و لذت ببرند.
شیرکوه تفت هتل دو ستاره است اما با این حال امکانات نسبتا خوبی دارد از فضای باز و تخت های سنتی گرفته تا محیط گرم و صمیمی هتل و اتاق هایی که امکانات خوبی را به مانند ارائه می کند. در تمامی اتاق‌های هتل امکانات مختلفی مانند تلفن، کمد لباس، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش و دوش قرار گرفته است.
همچنین برای سرگرمی مهمان‌ها در داخل اتاق‌ها تلویزیون نیز قرار داده شده تا مهمانان در صورت تمایل اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود سپری کنند. بعلاوه برای آسایش مهمانان در داخل اتاق‌ها لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند حوله، رخت‌اویز، صابون و شامپو نیز قرار گرفته است. این هتل سه طبقه دارای آسانسور هم هست و میهمانان برای رفت و آمد بین طبقات نیازی به بالا و پایین رفتن پله ها نداشته و از آسانسور استفاده خواهند کرد.
مهمانانی که دارای اتومبیل شخص هستند می‌توانند اتومبل خود را در پارکینگ هتل پارک کنند البته توجه داشته باشید این پارکینگ روباز است. هتل شیرکوه تفت یزد کافی شاپ بسیار زیبایی دارد که در فضایی باز به سرو انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها می پردازد. هتل شیرکوه تفت یزد از کادری بسیار خوب و حرفه‌ای برخوردار است که با روی خوش و برخورد محترمانه در تلاش اند تا میهمانان اقامتی خاطره انگیز را در یزد تجربه کنند.
از نقاط ضعف هتل Shirkooh hotel Taft اما می‌توان به برگزاری مراسم عروسی اشاره کرد زیرا از یک سو سر و صدای این مراسم باعث آزار میهمانان شده و از سوی دیگر اتومبیل مهمانان عروسی فضای زیادی از پارکینگ را اشغال می کنند و این مسئله چندان خوشاند نیست. ولی در کل باید گفت هتل شیرکوه تفت یزد هتلی خوب با امکاناتی مناسب و محیطی دنج و آرام است که برا اقامتی چند روزه در تفت مناسب است.

اماکن نزدیک هتل شیرکوه تفت یزد


فاصله هتل شیرکوه تفت یزد تا مرکز شهر و نقاط دیدنی: ۲ کیلومتر
فاصله تا حرم و اماکن مذهبی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا سرو چم: ۶ کیلومتر
فاصله تا مراکز خرید: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۲۱ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری: ۲۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار دره گاهان: ۲۴ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است