search
menu

اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد
فاصله اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد


اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یکی از ده‌ها اقامتگاه بوم گردی شهر تاریخی یزد است که با برخورداری از فضایی دلنشین و امکاناتی مختلف، به خوبی برای گردشگرانی که به اقامت خانه‌های تاریخی و سنتی علاقه مند هستند، بهینه شده است. این اقامتگاه که نام آن از مکانی که در آن قرار گرفته روستای رستاق گرفته شده است، از مساحتی حدود ۲۵۰۰ متر تشکیل شده و با داشتن ۷ واحد اقامتی (۴۰ تختخواب) آماده است تا از گردشگران و عاشقان طبیعت روستای دیدنی رستاق یزد میزبانی کند.
گفتنی است که اقامتگاه بوم گردی Rostagh Eco-Tourism Center از فضایی دلپذیر و جذاب برخوردار بوده و از بخش های سرسبز و مختلفی نظیر نارنجستان، باغ انار، مزرعک (محل کاشت سبزیجات تازه و ارگانیک) و طویله (برای نگهداری حیواناتی از قبیل مرغ، خرگوش، خروس، گوسفند و غیره) تشکیل شده است.
در مورد امکانات اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد باید گفت که این اقامتگاه سنتی با داشتن تمامی امکانات ضروری اقامتی قادر است نیاز هر گردشگری را برطرف سازد.
جالب است بدانید که در محوطه این اقامتگاه رستوران سنتی به نام مطبخ قرار گرفته که انواع و اقسام غذاهای خوشمزه سنتی نظیر شولی، اشکنه، جوجه کباب، قیمه، کباب کوبیده و غیره با رعایت کامل نکات بهداشتی و بکارگیری از مواد غذایی تازه و ارگانیک طبخ می شود. بنابراین از لحاظ خورد و خوراک با اطمینان باید گفت که اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد تمام انتظارات گردشگران را از اقامتگاهی باکیفیت برآورده می سازد.
افزون بر رستوران و مطبخ، دمنوش خانه‌ای نیز در این اقامتگاه واقع شده که با طیف وسیعی از دمنوش‌های دلنشین و آرامش بخش خود قادر است لحظاتی مفرح و خوابی آسوده را پیشکش میهمانان اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد کند. حال شاید بخواهید بدانید که اتاق های اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد از چه امکاناتی برخوردارند.
باید گفت که ۴ واحد اقامتی این مکان فاقد حمام و سرویس بهداشتی هستند و اگر شما در استفاده از سرویس بهداشتی و حمام عمومی مشکلی دارید، باید یکی از ۳ واحد اقامتی دیگر که از حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی برخوردارند را برای خود برگزینید. خوب است بدانید که کلیه اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد از سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب برخوردار بوده و به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند. بنابراین شما در طول اقامت خود در این مکان قادر خواهید بود با خیالی آسوده در فضای مجازی به گشت و گذار بپردازید و تصاویر بسیار زیبایی را از طبیعت و محوطه دیدنی این خانه باغ ثبت و با دوستان خود به اشتراک گذارید.
علاوه بر امکانات ذکر شده، موقعیت مکانی اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مکان به شمار می رود. قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری نظیر مجموعه حجت آباد وزیر، چاپارخانه و کاروانسرای روستای همت آباد، مسجد تک مناره و مجتمع توریستی گردشگری شهر آفتاب سبب شده است که میهمانان اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد قادر باشند در کوتاه ترین زمان ممکن به اماکن دیدنی شهر تاریخی یزد و روستاهای دیدنی اطراف دسترسی یابند.
با توجه به نکات ذکر شده باید گفت که اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد از شرایطی بسیار مطلوب برای میزبانی از گردشگران برخوردار است. بی تردید اقامت در چنین مکان زیبا و خوش آب و هوایی می تواند لحظات شاد و به یادماندنی را برای هر گردشگری رقم بزند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی رستاق اشکذر یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کبوترخانه میبند: ۲۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه بارچین: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا یخچال تاریخی میبد: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه مهرجرد: ۲۹ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد یزد: ۳۴ کیلومتر
فاصله تا یزد: ۳۴ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است