search
menu

اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد
امکانات کلی اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد


اقامتگاه اوروزا يزد یکی از زیباترین اقامتگاه‌های سنتی شهر توریستی یزد بوده و در خیابان انقلاب واقع شده است. این اقامتگاه متعلق یه دوره پهلوی بوده و حدود ۷۰ سال پیش به بهره‌برداری رسیده و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. اوروزا در گویش محلی به معنای آن روزها است. این اقامتگاه دارای فضایی دلنشین و آرام با یک حیاط مرکزی و ۵ اتاق است. تالار قسمتی از اقامتگاه است که دارای سکویی مسقف با دیوارهای کاهگلی است. شهر یزد دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری بوده و سالانه میزبان توریست‌های داخلی و خارجی متعددی است. از این اقامتگاه دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهر کویری یزد از جمله باغ دولت آباد، مسجد جامع، آتشکده یزد، مجموعه امیر چخماق، موزه آب، موزه نور و آینه و بادگیرها بسیار آسان است و بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر توریستی یزد را داشته باشید، Orooza boutique hotel با داشتن موقعیت مکانی خوب و ارائه امکانات رفاهی مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد


این اقامتگاه دارای ۲ طبقه و ۵ اتاق است. اینترنت در لابی به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پذیرش اقامتگاه به صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال می‌کند. از امکانات اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد می‌توان به داشتن بیلیارد، داروخانه، سیستم اعلام و اطفا حریق، چایخانه سنتی و راهنمای تور اشاره کرد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس این مجموعه استفاده کنید. با وجود تخت‌های سنتی در حیاط با صفای اقامتگاه، زیر سایه درختان سر سبز احساس نشاط و آرامش خواهید کرد. برای سرگرمی فرزندان دلبندتان یک اتاق بازی تعبیه شده است. اقامتگاه دارای فضایی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام به صورت عمومی در محوطه در نظر گرفته شده است. پرسنل کارآزموده و مجرب Orooza boutique hotel به زبان انگلیسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و برای کودکان بالای ۶ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود. فضایی دلنشین و تمیز، قیمت مناسب و برخورد خوب کارکنان از جمله دلایل انتخاب این مجموعه سنتی برای اقامت در یزد هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های اقامتگاه


انواع اتاق‌های اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد عبارتند از:
• اتاق یک نفره
• اتاق دو نفره
• اتاق سه نفره
• اتاق چهار نفره
• اتاق خانوادگی ده نفره
همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون و رخت‌آویز هستند. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را در طول سال در حد مطلوب نگه می‌دارد. تمامی اتاق‌ها کف خواب بوده و دارای چیدمانی سنتی هستند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز وجود دارد.

رستوران اقامتگاه


صبحانه رایگان هر روز در اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ سرو می‌شود. آشپزخانه با تمام وسایل پخت و پز به صورت عمومی در حیاط وجود دارد. همچنین می‌توانید برای وعده‌های ناهار و شام از غذاهای سنتی اقامتگاه سفارش دهید.

فاصله اقامتگاه بومگردی اوروزا يزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت آباد: ۸۵۰ متر
فاصله تا بازار و حمام خان یزد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار چهار بادگیر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه لاری‌ها: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آتشکده یزد: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نور و آینه: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است