search
menu

هتل سنتی مهر یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی مهر یزد
فاصله هتل سنتی مهر یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی مهر یزد


هتل سنتی مهر یکی از بهترین هتل‌های سنتی سه ستاره شهر تاریخی یزد است که در میدان تاریخی امیر چخماق و در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در محله زرگرها قرار گرفته است. این هتل ۲۵۰ ساله که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر تاریخی یزد نیز بشمار می‌رود، از ۲۳ واحد اقامتی آینه‌کاری شده و زیبا تشکیل‌شده و از تمامی امکانات رفاهی مطلوب برای اقامتی آسوده و رضایت‌بخش برخوردار است.
گفتنی است که بنای هتل سنتی مهر یزد (Mehr Traditional Hotel) از چنان قدمت تاریخی برخوردار بوده که در فهرست میراث فرهنگی کشورمان به ثبت رسیده است. جالب است بدانید که ساختمان این هتل، به گفته بسیاری از اهالی این منطقه، در ابتدا متعلق به تاجر جواهری به نام زرگر یزدی بوده است. پس از گذشت سال‌هایی طولانی، ایده تبدیل این ساختمان به هتلی سنتی مطرح شد و این هتل پس از بازسازی، در سال ۱۳۸۴ به هتلی جذاب و دیدنی مبدل گشت. امروزه هتل سنتی مهر یزد نه‌تنها از محبوبیت بسیاری میان هم‌وطنان خوب کشورمان برخوردار است، بلکه شهرت آن به خارج از مرزهای کشورمان نیز رسیده و مورد تمجید و تحسین بسیاری از گردشگران خارجی قرار گرفته است.
کسب گواهینامه کیفیت از موسسه اس جی اس و مهم‌تر از آن، کسب جایزه افتخار از سوی سازمان جهانی یونسکو، هتل سنتی مهر یزد را به یکی از بهترین هتل‌های شهر باستانی یزد مبدل ساخته است.
فضای سنتی و دل‌نشین این هتل چنان جذاب و تماشایی است که هر گردشگری را شیفته خود خواهد کرد. بادگیرهای مرتفع، حوض بسیار زیبای مرکز حیاط، اتاق‌های پنج‌دری و سه‌دری با درب‌هایی چوبی و شیشه‌های رنگارنگ این هتل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا فضایی مشابه با منازل سنتی اشرافیان دوران قاجار را خلق کنند. ناگفته نماند که تمامی واحدهای اقامتی این هتل به شکلی سنتی و زیبا طراحی‌شده و به امکانات فراوانی نظیر یخچال، مینی بار، تلویزیون، تلفن، میز، کمد، تختخواب‌هایی راحت و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده‌اند. علاوه بر امکانات ارائه‌شده در واحدهای اقامتی، هتل سنتی مهر یزد قادر است تمامی امکانات و خدمات هتل‌های امروزی نظیر اینترنت، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، فروشگاه صنایع‌دستی، سالن تنیس، کتابخانه، نمازخانه، سالن آرایش و غیره را به میهمانان خود عرضه کند.
جالب است بدانید که هتل سنتی مهر یزد از رستورانی سنتی با فضایی دل‌نشین و جذاب برخوردار بوده و لذت فراموش‌نشدنی چشیدن طعم غذاهای لذیذ کشورمان را در فضایی دنج و سنتی، پیشکش میهمانان خود می‌کند. البته میهمانان در صورت تمایل می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در واحد اقامتی خود نیز نوش جان کنند و از این بابت هیچ محدودیتی وجود ندارد.
نکته جالب دیگر این است که میهمانان در طول اقامت خود در این هتل می‌توانند از خدمات پزشکی، باربری، خشک‌شویی، اتوشویی و بیدارباش بهره‌مند گردند. همچنین تورهایی مختلفی نظیر گشت روستایی، بازدید از حیات‌وحش منطقه، کالسکه سواری در نقاط تاریخی شهر، اسب‌سواری، شترسواری و غیره نیز در صورت تمایل و در ازای پرداخت مبلغی اندک به میهمانان محترم هتل سنتی مهر یزد ارائه می‌گردد.
از دیگر مزایای هتل سنتی مهر یزد می‌توان به موقعیت جغرافیایی مناسب این هتل اشاره کرد. این هتل در بافت سنتی شهر تاریخی یزد و در نزدیکی جاذبه‌های توریستی مختلفی نظیر بازار خان یزد، آب‌انبار شش بادگیری، مدرسه ضیائیه، مسجد جامع کبیر یزد، مجموعه امیر چخماق و آتشکده یزد واقع شده است. گردشگران با اقامت در این هتل قادر خواهند بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در کمتر از ۲۰ دقیقه به فرودگاه و پایانه مسافربری یزد دسترسی داشته باشند. در آخر باید گفت که معماری زیبا، غذاهای خوشمزه، امکانات و خدمات بی‌شمار و رفتار محترمانه و حرفه‌ای کارکنان این هتل سبب شده است که هتل سنتی مهر به یکی از برترین هتل‌های شهر باستانی یزد مبدل شود.

فاصله هتل سنتی مهر یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان امیر چخماق: ۴۸۵ متر
فاصله تا آب‌انبار شش بادگیری: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مدرسه ضیائیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بادگیرها: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت‌آباد: ۲.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است