search
menu

خانه مسافر حس خوب يزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر حس خوب یزد
امکانات و خدمات عمومی خانه مسافر حس خوب یزد
اتاق های خانه مسافر
امکانات اتاق های خانه
رستوران خانه
فاصله خانه مسافر حس خوب یزد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر حس خوب یزد


در بافت تاریخی یزد اقامتگاهی سنتی قرار گرفته که با معماری قدیمی و فضای سنتی‌اش حس و حال عجیب و خوشایندی را در مهمانانش ایجاد می‌کند. خانه مسافر حس خوب یزد نه تنها سبک معماری‌اش قدیمی است بلکه خود خانه قدمتی ۳۰۰ ساله دارد که اقامتتان را به اقامتی خاص و کهن تبدیل خواهد کرد. مسئولان این خانه سنتی تلاش کرده‌اند تا با ایجاد امکانات مناسب هم اقامت راحتی را برای مهمانان ایجاد کنند و هم آنان را با سبک و نحوه زندگی سنتی آشنا کنند. کارکنان خانه به زبان انگلیسی آشنا هستند. اگر جزو علاقه‌مندان به اقامت در خانه‌های سنتی هستید و قصد خرید بلیط هواپیما یزد را دارید، بد نیست قبل از رزرو هتل نگاهی به امکانات و خدمات خانه مسافر حس خوب یزد داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی خانه مسافر حس خوب یزد


خانه مسافر حس خوب یزد حیاط سرپوشیده‌ای دارد تا مهمانانش از گزند گرمای یزد و ناخوشی‌هایی مثل گرمازدگی دور بمانند. علاوه بر آن، آشپزخانه مجهزی نیز در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته تا بتوانند غذاهای محبوب و مورد علاقه خود را تهیه و طبخ کنند. در آشپزخانه این اقامتگاه وسیله‌هایی مانند اجاق گاز، یخچال، سینک ظرف‌شویی و ظروف آشپزی قرار داده شده است پس نیازی نیس وسیله‌های آشپزخانه با خود همراه بیاورید. وسایل باربیکیو نیز در اقامتگاه قرار داده شده است. خدمات نظافت و خانه‌داری به صورت روزانه در هتل انجام‌ می‌شود. دستگاه فکس و پرینتر، اتاق چمدان، لباسشویی، اتاق سیگار، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، فروشگاه و بازی‌های ویدیوئی از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده توسط خانه مسافر حس خوب هستند. کارکنان بخش پذیرش این اقامتگاه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان هستند.
برای اهالی مطالعه و افراد علاقه‌مند به خبرها روزنانمه‌های صبح در بخش لابی اقامتگاه خریداری و قرار داده شده است. در کنار این خدمات و امکانات، خانه مسافر حس خوب یزد کارکنان خوش برخورد و صاحب‌خانه مهربانی دارد که با برخورد محترمانه خود مهمان‌نوازی خوب یزدی‌ها را به رخ می‌کشند. رفتار حرفه‌ای اهالی این خانه به اندازه‌ای تاثیر گذار خواهد بود که حتی اگر قصد سفر به جایی دیگر را داشتید، ناخودآگاه باز بلیط هواپیما یزد را خریده و به این اقامتگاه خواهید رفت! خانه پارکینگ اختصاصی ندارد اما مهمانان می‌توانند اتومبیلشان را در کوچه‌های اطراف هتل پارک کنند.

اتاق های خانه مسافر


حس خوب خانه‌ای ۱ طبقه با ۴ اتاق شامل ۱ اتاق ۴ تخته، ۱ اتاق ۳ تخته و یک اتاق ۲ تخته دورمیتوری است. مهمانان می‌توانند باتوجه به تعداد همراهانشان اتاق مورد نظر خود را هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت اینترنتی رزرو کنند.

امکانات اتاق های خانه


حس خوب تلاش کرده تا با ارائه امکانات رفاهی مختلف اقامت خوشی را برای مهممانانش ایجاد کند. امکاناتی مانند یخچال، اتو و میز اتو، سشوار، کمد، میز و دمپایی در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است و مهمانان علاوه بر این، در اتاق‌ها به اینرتنت رایگان و نامحدود نیز دسترسی خواهند داشت. یخچال و چای‌ساز نیز در اتاق‌ها قرار داده شده است. سیستم گرمایش اتاق‌ها شوفاژ است و بزای سرمایش از اسپیلت و کولرآبی استفاده شده است. بد نیست بدانید که به دلیل حفظ سبک اولیه و سنتی خانه، داخل اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام وجود ندارد و مهمانان باید از سرویس‌های مشترک موجود در حیاط خانه استفاده کنند.

رستوران خانه


خانه رستوران‌ندارد اما آشپزخانه مجهزی دارد که می‌توانید غذای مورد نظر خود را آنجا طبخ کنید.

فاصله خانه مسافر حس خوب یزد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان مارکار: ۱۵.۴ کیلومتر
فاصله تا آتشکده یزد: ۱۵.۶ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار شش بادگیری: ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله تا مجموعه امیر چخماق: ۱۷.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آینه و روشنایی: ۱۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است