search
menu

مهمانپذیر بنیاد یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمان‌پذیر بنیاد یزد
امکانات عمومی مهمان‌پذیر بنیاد یزد
واحدهای اقامتی مهمان‌پذیر بنیاد یزد
رستوران مهمان‌پذیر بنیاد یزد
فاصله مهمان‌پذیر بنیاد یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مهمان‌پذیر بنیاد یزد


مهمان‌پذیر بنیاد جزو محل‌های اقامت در شهر یزد است. اینجا یکی از مناسب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین هتل‌های شهر یزد به شمار می‌رود. این شهر در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، شهر بادگیرها و عمارت‌های خشتی که همانند تاریخ است، بی‌شک سفر به این خطه جزو خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان خواهد بود و با خرید بلیط هواپیما و رزرو این مهمانسرا مطمئن باشید از این سفرتان پشیمان نخواهید شد. مهمان‌پذیر بنیاد دارای ۶ اتاق است که این اتاق‌ها در طبقه همکف و زیرزمین وجود دارند. این محل اقامت دارای ۱۷ تختخواب بوده و به طور همزمان از این تعداد مسافر میزبانی می‌کند. با توجه به این‌که این هتل در سال ۱۳۹۵ بازسازی‌شده و فعالیت خود را از سر گرفته است. همچنین از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به جاهای دیدنی و تاریخی شهر یزد اشاره کرد، جاهای دیدنی در شهر یزد مانند مسجد جامع، مجموعه امیر چخماق حدوداً یک کیلومتر تا این مهمانسرا فاصله دارند و جاهای دیگر مانند باغ دولت‌آباد و آتشکده زرتشتیان نیز حدوداً ۳ کیلومتر تا مهمانسرا فاصله دارند. برای دسترسی به فرودگاه یزد نیز می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی مهمان‌پذیر بنیاد یزد


مهمانسرای بنیاد حیاط زیبایی دارد و در وسط آن حوض قرار داده‌شده که زیبایی حیاط را دو چندان کرده است. پرسنل در این مجموعه با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند و همگی کارآزموده بوده و در هرچه بهتر شدن خدمات و ارائه امکانات تلاش می‌کنند. در لابی ظرفیت ۳۰ مسافر وجود دارد و در هنگام ورود به این هتل و تا هنگام تحویل اتاقشان می‌توانند در لابی استراحت کنند. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ ندارد و مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند باید فکر محل پارک خودرویشان باشند. در لابی هتل می‌توانید از خدمات تور گردشگری بهره‌مند شوید و برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر یزد از طریق این بخش اقدام کنید. برای نظافت و تمیزی اتاق‌ها خدمات خانه‌داری وجود دارد و همه‌روزه به طور مرتب نظافت می‌شوند. همچنین پرسنل در این مهمانسرا به زبان انگلیسی تسلط دارند و با توریست‌ها ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

واحدهای اقامتی مهمان‌پذیر بنیاد یزد


یکی از نکات قابل‌توجه در هنگام رزرو این هتل این است که ورودی اتاق‌ها دارای پله بوده و برخی از اتاق‌ها نیز فاقد پنجره هستند و فقط نورگیر دارند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از خدماتی نظیر یخچال، حمام اختصاصی، تلویزیون، روم سرویس، تلویزیون و تلفن، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. همچنین همه اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی هستند. زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان تا ۸ سال رایگان و برای بالای ۸ سال نیز به طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران مهمان‌پذیر بنیاد یزد


در این مهمان‌پذیر رستوران و کافی‌شاپ وجود ندارد و مسافران برای سرو وعده‌های غذایی باید به رستوران‌های دیگر در شهر یزد مراجعه کنند.

فاصله مهمان‌پذیر بنیاد یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت‌آباد یزد: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آیینه و روشنایی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا رودخانه قدیم یزد: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار شش بادگیری: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا بادگیرها: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا مجموعه امیر چخماق: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است