search
menu

اقامتگاه بومگردی باباحاجی یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی باباحاجی یزد
فاصله اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی باباحاجی یزد


اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد از خانه‌های قدیمی در دل بافت تاریخی سنتی یزد است که قدمت آن به دوران پهلوی اول بر می‌گردد و در چند سال اخیر تغییر کاربری داده. این اقامتگاه حدود دو تا سه سال قبل تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت و پس از اینکه برخی امکانات در آن ایجاد شد، در سال ۱۳۹۵ به طور رسمی فعالیت خود را با عنوان اقامتگاه بوم‌گردی بابا حاجی یزد آغاز کرد.
این خانه سنتی در خیابان سید گل سرخ یزد قرار گرفته و با درب چوبی، شیشه‌های رنگی و سکوهای سنگی خود به خوبی از دیگر خانه های منطقه متمایز شده است. از درب چوبی خانه که وارد شوید هشتی خانه را پیش روی خود خواهید دید که با دربی پر نقش و نگار و شیشه های رنگی شما را به سمت حیاط خانه هدایت خواهد کرد.
در حیاط خانه حوضی گرد توجه تان را به خود جذب خواهد کرد این حوض کوچک با باغچه‌های پر گل احاطه شده و دور تا دور آن صندلی‌ها و تخت‌های سنتی قرار گرفته تا میهمانان دقایقی را در سکوت و آرامش این فضا استراحت کرده و یا فنجانی چای نوش جان کند. اگر نگاهی به اطراف بیاندازید درهای چوبی دیگری را در دیگر سوی حیاط خواهید دید.
این درب‌های چوبی فضای رستوران و چای خانه سنتی اقامتگاه بوم گردی حاجی بابا یزد را از حیاط خانه جدا کرده و فضای مناسبی را برای صرف غذا و یا نوشیدنی ایجاد کرده اند. در پشت بام خانه نیز تخت‌های سنتی قرار داده شده تا میهمانان در این فضا به تماشای غروب زیبا و خوش رنگ خورشید نشسته و لذت ببرند. به علاوه در پشت بام اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد وسیله های تفریحی مانند میز بیلیارد و فوتبال دستی قرار گرفته تا مهمانان شور و هیجان رقابت و رفاقت را در کنار یکدیگر تجربه کنند.
اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی Babahaji Traditional Hotel حال و هوای گذشته‌ها را دارد و مانند قدیم تمامی دیوارها طاقچه‌های سنتی دارند. تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند و امکانات و خدمات مختلفی مانند یخچال و اجاق گاز در این اتاق ها قرار گرفته است. همچنین برای سرگرمی مهمانان در داخل اتاق ها تلویزیون قرار گرفته تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود مشغول باشند.
مهمانان اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد در این اقامتگاه امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان اقامتگاه را خواهند داشت. اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد از کادری حرفه‌ای برخوردار است که در تلاش اند تا مهمانان اقامتی دلپذیر را اقامتگاه تجربه کنند. همچنین کادر اقامتگاه بوم گردی باباحاجی یزد به زبان انگلیسی مسلط اند و به خوبی می‌توانند با مهمانان غیر فارسی زبان ارتباط برقرار کرده و به آنها کمک کنند.
اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد در قلب بافت تاریخی یزد است و از نظر مکانی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته. این موقعیت مکانی اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد این امکان را به مهمانان اقامتگاه می‌دهد تا دسترسی راحت و آسانی به بسیاری از جاذبه های یزد داشته باشند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی بابا حاجی یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بقعه دوازده امام: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تهرانی ها: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار خان ( طولانی ترین بازار یزد ): ۱ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت‌ آباد: ۲.۵کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد: ۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت قصر آینه یا موزه آینه و روشنایی: ۷ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری یزد: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا دخمه زرتشتیان: ۱۸ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است