search
menu

اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد
فاصله اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد


اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد از گزینه اقامتی سنتی و مقرون به صرفه شهر تاریخی یزد است که با ۱۵۰ سال قدمت تاریخی، خود از جاذبه های گردشگری این شهر نیز به شمار می رود. این اقامتگاه خوش آب و هوا که در ۹ کیلومتری شهر یزد واقع شده، بهترین مکان برای دوری از سر و صدای مزاحم شهر و اقامت در دل طبیعت کویری جذاب و دیدنی این شهر محسوب می‌شود.
گفتنی است که اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد از فضایی به وسعت ۲۰۰۰ متر و زیربنایی حدود ۶۰۰ متر برخوردار بوده و از ۷ واحد اقامتی سنتی و بسیار زیبا تشکیل شده است. شاید بپرسید چه چیز این مکان را به اقامتگاهی متفاوت مبدل ساخته است. در پاسخ باید گفت که معماری و طراحی سنتی و زیبای بنای اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد، از برترین ویژگی‌های این اقامتگاه به حساب می‌آید.
ویژگی منحصربفردی که هر گردشگری را در بدو ورود به این مکان مفتون خود کرده و به حیرت وا می‌دارد. البته ناگفته نماند که این بنا در طول ۱۵۰ سال عمر خود از دست بی رحم گذر زمان دور نمانده و بارها مورد هجوم عوامل فرسایشی قرار گرفته، اما به خوبی و با حفظ اصالت تاریخی آن مرمت و بازسازی شده و ارزش تاریخی آن حفظ گردیده است.
خوب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی Baba Khodadad House چندی پیش و در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید و فعالیت خود را در زمینه میزبانی از گردشگران علاقه مند به فرهنگ و تاریخ غنی کشورمان آغاز نموند. این اقامتگاه در همین مدت کوتاه نیز توانسته پتانسیل بالای خود را در زمینه جلب رضایت و جذب گردشگران نشان دهد و بارها در سایت های مختلف و معتبر خارجی مورد تحسین و تمجید گردشگران قرار گیرد.
طراحی سنتی و معماری خلاقانه بنای این مکان هر گردشگری را انگشت به دهان وا می دارد؛ تلفیق عناصری نظیر حوضی نیلگون در کنار گل هایی رنگارنگ و گیاهانی سرسبز و در پس زمینه کرم رنگ بنای کاه گلی اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد چنان چشم نواز و تماشایی است که هر زیباپسندی را شیفته خود می‌کند.
نمای تماشایی بادگیر و سقف گنبدی بنا همراه با تلالو نور خیره کننده طلائی بنا در شب و همچنین انعکاس شگفت انگیز نور زرین آن در آب زلال حوض حیاط، همه و همه دست به دست هم داده اند تا اقامت در اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد به تجربه‌ای فراموش ناشدنی و رویایی مبدل شود. در مورد امکانات اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد باید به این نکته اشاره کرد که با وجود اینکه این مکان، اقامتگاهی بوم گردی بشمار می رود، اما از داشتن امکانات ضروری رفاهی بی‌بهره نیست.
وجود تلویزیون صفحه تخت در لابی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت و غیره سبب شده که میهمانان اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد از حداقل امکانات اقامتی برخوردار باشند. البته باید این نکته را عنوان کرد که برخی از واحدهای اقامتی این مکان (اتاق های وهمن، سپندار مزد، اردیبهشت، خرداد و آذر) فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و چنانچه شما در استفاده از سرویس بهداشتی و حمام عمومی مشکلی دارید، می توانید اتاق های شهریور و امرداد که از سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی برخوردارند را با هزینه بیشتر برای خود برگزینید.
با توجه به نکات گفته شده، اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد به خریداران بلیط هواپیما یزد و افرادی که دوست دارند علاوه بر بازدید از جاذبه‌های تاریخی یزد، در جاذبه‌ای تاریخی نیز اقامت کرده و از فضای نوستالژیک و دلنشین این مکان لذت ببرند، شدیدا توصیه می‌شود.

فاصله اقامتگاه بوم گردی بابا خداداد یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آینه و روشنایی: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا برج خاموشان: ۲۷ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.



امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است