search
menu

اقامتگاه بومگردی آذری ها یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی آذری ها یزد
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بومگردی آذری ها یزد
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه بومگردی آذری ها یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی آذری ها یزد


اقامتگاه بوم‌گردی آذری‌ ها هتلی سنتی در بافت قدیمی شهر یزد است. این اقامتگاه که با تغییر کاربری خانه تاریخی آذری ها به ظرفیت اقامتی استان اضافه شده است، ‌حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد و در سال ۱۴۰۱ و بعد از تعمیرات و بازسازی به اقامتگاه بومگردی تبدیل شده است. این اقامتگاه مناسب کسانی است که بلیط هواپیما یزد خریده و قصد دارند در حین اقامت خود سفری در زمان داشته باشند و حال و هوای قدیمی یزد را از نزدیک تجربه کنند. با رزرو اقامتگاه بومگردی آذری ها می‌توان به جاهای دیدنی یزد مثل آتشکده زرتشتیان، میدان امیر چخماق، میدان مارکار، بازار خان و موزه آب دسترسی راحتی داشت و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به بازدید آن‌ها رفت.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بومگردی آذری ها یزد


با توجه به این که این اقامتگاه بومگردی به‌تازگی مورد بهره‌برداری رسیده، همه چیز در آن نو و تمیز است. این اقامتگاه با پرسنلی مجرب و کارآزموده از مهمانان خود به شایستگی میزبانی می‌کند و تا الان توانسته رضایت‌مندی اکثر آن‌ها را جلب کند. مهمانان بومگردی آذری‌ها می‌توانند از اینترنت محدودی که تنها در لابی هتل قابل دسترسی است، به‌صورت رایگان استفاده کنند. این اقامتگاه به دلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی پارکینگی ندارد؛ ولی مهمانان می‌توانند در محوطه غیرمسقفی که حدود ۱۰۰ متر از هتل فاصله دارد و به‌عنوان پارکینگ عمومی به کار می‌رود، استفاده کنند. البته کسانی که با سفر هوایی به یزد خواهند آمد، بدانند که این اقامتگاه از فرودگاه یزد حدود ۱۲ کیلومتر فاصله دارد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


اقامتگاه بومگردی آذری‌ها خانه‌ای ۲ طبقه بوده و در مجموع دارای ۸ باب اتاق است. این اتاق‌ها در ظرفیت‌های ۱ تا ۵ تخته ارائه می‌شوند و در متراژهای ۷، ۱۲، ۱۵، ۳۰ و ۴۰ مترمربعی هستند. این اتاق‌ها ظرفیت اضافه ندارند. یکی از اتاق‌های هتل به‌صورت اتاق متصل بوده و یک خانواده و جمعی از دوستان می‌توانند اقامت راحتی را در آن داشته باشند. همان‌طور که انتظار می‌رود این اتاق‌های نقلی و کوچک حال و هوای دیگری دارند و با اینکه امکانات مدرنی در آن‌ها قرار داده شده است؛ ولی هنوز اصالت خود را حفظ کرده‌اند. این اتاق‌ها مشرف به حیاط و باغچه هستند و در آن‌ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، دمپایی و لوازم بهداشتی گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


زیباترین بخش این اقامتگاه بومگردی حیاط باصفای آن است که می‌توان لحظات آرامش‌بخشی را آنجا سپری کرد. اقامتگاه بومگردی آذری ها برای گشت‌وگذار در شهر یزد خدماتی همچون خدمات رزرو تور مسافرتی و تهیه بلیط ارائه می‌دهد و پذیرش ۲۴ ساعته هتل در جزئیات مربوط به این امور راهنمای مهمانان هستند. این هتل برنامه گشت نیمروزی را هم برای مهمانانش در نظر گرفته و آن‌ها را به تور چندساعته می‌برد. البته بهره‌مندی از این خدمات هزینه جدایی دارند که از مهمانان دریافت می‌شود. این هتل نگهبان ۲۴ ساعته دارد و امنیت در آن برقرار است. گفتنی است که این اقامتگاه فاقد آسانسور و یا پله اضطراری است.

رستوران هتل


اقامتگاه بومگردی آذری‌ ها رستورانی ندارد ولی در فضای دلباز و دل‌نشین حیاطش میز و صندلی و تخت‌های سنتی چیده شده تا مهمانان صبحانه و یا غذای سفارشی خود را در آنجا میل کنند. اقامت در این هتل همراه با ارائه صبحانه است ولی صبحانه‌های ساده‌ای سرو می‌شوند. در آشپزخانه مشترک این اقامتگاه که مجهز به یخچال، گاز، سینک و ظروف آشپزی است، می‌توانند غذای محبوب خود را طبخ کنند. ضمنا مهمانان می‌توانند با استفاده از خدمات روم سرویس غذای خود را سفارش دهند و یا به رستوران‌های متنوعی که در چندقدمی هتل واقع شده‌اند، بروند و غذاهایی متناسب با ذائقه خود بچشند.

فاصله اقامتگاه بومگردی آذری ها یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بادگیرها: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا بازار خان: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان امیرچخماق: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه لاری ها: ۲٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است