search
menu

هتل مروارید ارومیه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مروارید ارومیه
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مروارید ارومیه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مروارید ارومیه


یکی از هتل های خوب دو ستاره در شهر زیبای ارومیه هتل مروارید ارومیه است. هتل مروارید ارومیه در خیابان پاسداران واقع شده و در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسیده است. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۸۷ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل مروارید ارومیه بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی ارومیه و کلیساهای ارومیه دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از امکانات رفاهی مناسب و مطلوب بهره مند شوند. کارکنان هتل مروارید ارومیه (Morvarid Hotel Urmia) نهایت تلاش خود را می کنند تا مهمانان اقامت خوش و به یاد ماندنی تجربه کنند.

امکانات کلی هتل


در هتل مروارید ارومیه امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ارومیه سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۶۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت خودرو و پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی نداشته باشند. مهمانان می توانند در اتاق ها و لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۸ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، تلفن، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل مروارید ارومیه در چهار طبقه ساخته شده و دارای ۳۶ اتاق و ۱۱۰ تخت است. مهمانان می توانند اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل مروارید ارومیه شامل اتاق های دو تخته، سه نفره (دو تخته + یک سرویس اضافه)، چهار نفره (دو تخته + دو سرویس اضافه) و سوئیت چهار نفره (دو تخته + دو سرویس اضافه) هستند. تمام واحدها از دکوراسیون و چیدمان زیبا و هماهنگ برخوردار هستند و داخلشان امکانات رفاهی اساسی و مرغوب فراهم شده است. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از ساحل، خیابان، کوچه، رودخانه و محوطه هتل تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.
داخل اتاق ها امکاناتی نظیر مبلمان، میز، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، میز تحریر، تلفن، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم سرمایش و گرمایش (چیلر)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (سشوار، صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در این هتل دو رستوران بزرگ با خدمات و غذاهای عالی فعالیت می کنند. «رستوران مروارید» با ظرفیت ۵۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و با کیفیت برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند. «رستوران بام هتل» در طبقه چهارم واقع شده و با ارائه دادن منظره زیبا و پانورامیک از شهر ارومیه، لذت غذاخوری را برای مهمانان دو برابر می کند. در این رستوران نیز غذاها بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. یک چایخانه سنتی نیز در هتل وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت و صرف نوشیدنی و خوراکی های خوش طعم به حساب می آید.

فاصله هتل مروارید ارومیه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ارومیه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا سه گنبد ارومیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ارومیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای ننه مریم: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی دریاچه ارومیه: ۳۶٫۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه مارمیشو: ۶۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است