search
menu

هتل ترن تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ترن تهران
امکانات و خدمات عمومی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ترن تهران تا جاذبه هاب دیدنی نزدیک

درباره هتل ترن تهران


هتل ترن در سال ۱۴۰۱ در میدان راه‌آهن افتتاح شده است. هتل ترن ساختمان دو طبقه نوسازی دارد و از گزینه‌های مناسب برای اقامت در شهر تهران محسوب می‌شود. در هتل ترن امتیازات متعددی برای مهمانان فراهم شده است. یکی از مزیت‌های این هتل، دسترسی راحت به مراکز مهم شهری است. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو، گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی تهران را برای مهمانان میسر می‌کند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران و سفر به پایتخت می‌توانید از جاذبه‌های مهمی مثل کاخ گلستان و موزه جواهرات بازدید کنید. در Teran Hotel Tehran اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. هتل ترن تهران گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات و خدمات عمومی


هتل ترن برای مهمانان عزیز امکانات متنوعی تدارک دیده است. اینترنت رایگان امکان ارتباط راحتی را برایتان فراهم خواهد کرد. مهمانانی که با خودروی شخصی به تهران سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. لابی، نمازخانه، فضای سبز، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی از قسمت‌های دیگر هتل ترن هستند. تیم حرفه‌ای هتل برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. پذیرش هتل ترن ۲۴ ساعته است، در این هتل ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ است. هتل ترن پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان محاسبه می‌شود. برای خرید وسایل ضروری سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. با استفاده از خدمات تاکسی سرویس به راحتی می‌توانید در سرتاسر شهر گردش کنید. فکس، فتوکپی، پرینتر، سیستم اعلام حریق، جعبه کمک‌های اولیه و کپسول آتش‌نشانی از دیگر امکانات هتل ترن به شمار می‌روند. خدمات خانه‌داری رایگان بوده و به صورت روزانه انجام می‌شود. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری استفاده کنید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل تهران دارای ۶۱ واحد اقامتی ساده و راحت است. تلاش شده تمام امکانات لازم برای مهمانان فراهم شود. این هتل دارای اتاق‌های متنوعی است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد هم‌سفرانشان واحد مناسبی را برای اقامت رزرو کنند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته تویین، سوئیت یک‌خوابه دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق چهارتخته، سوئیت یک‌خوابه سه‌تخته و سوئیت یک‌خوابه پنج‌تخته است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. واحدهای هتل ترن مبله بوده و فضای راحتی برای استراحت دارند. یخچال، چای‌ساز، مینی‌بار با هزینه، سیستم سرمایش و گرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و لوازم بهداشتی است. ناگفته نماند هیچ‌کدام از اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


محوطه هتل فضای خوبی برای گفتگو با هم‌سفران دارد، در صورت درخواست امکانات باربیکیو در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در اوقات فراغتتان سری به کافی‌شاپ بزنید و در فضای دنج کافه دسر مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید. علاقه‌مندان فضاهای سنتی از وجود چایخانه سنتی در داخل هتل خشنود خواهند شد. ناگفته نماند جاهای دیدنی متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از آنها بازدید کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل ترن در محوطه قرار گرفته و برای هر سه وعده‌ی غذایی آماده پذیرایی از مهمانان است. با اقامت در این هتل می‌توانید از غذاهای ایرانی و سنتی رستوران نوش جان کنید. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای صرف غذا هستند. رستوران‌های فروردین و حاج حسن فاصله کمی با هتل دارند و انتخاب‌های مناسبی به شمار می‌روند.

فاصله هتل ترن تهران تا جاذبه هاب دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک شهر: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه مقدم: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مدرس: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه علم و فناوری: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه جواهر: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ مسعودیه: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است