search
menu

هتل رودکی تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رودکی تهران
اماکن نزدیک هتل رودکی تهران

درباره هتل رودکی تهران


هتل رودکی تهران یکی از هتل های سه ستاره و باسابقه شهر دیدنی تهران است که در بهترین نقطه پایتخت کشورمان و در نزدیکی بسیاری از اماکن گردشگری این شهر پرجاذبه قرار گرفته است. این هتل که سابقه طولانی و درخشانی در زمینه میزبانی و پذیرایی از میهمانان و گردشگران شهر تاریخی تهران دارد، از انواع و اقسام امکانات و خدمات رفاهی و اقامتی برخوردار بوده و با جلب رضایت حداکثری میهمانان خود توانسته است به یکی از برترین گزینه های اقامتی شهر تاریخی تهران در طی سال های اخیر مبدل گردد.
هتل رودکی تهران برای نخستین بار در سال ۱۳۴۹ تاسیس شد و پس از آن بارها مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. گفتنی است که طراحی واحدهای اقامتی هتل رودکی آخرین بار در سال ۱۳۹۵ مورد بازبینی قرار گرفت و تغییراتی جزئی در معماری و دکوراسیون داخلی اتاق ها ایجاد شد. اکنون هر یک از واحدهای اقامتی این هتل از فضایی بسیار دلنشین و دکوراسیونی جذاب و دوست داشتنی برخوردار بوده و با وسایل قیمتی و شیکی تزئین شده اند. از صندوق امانات گرفته تا لوازم بهداشتی و استحمام، کلیه امکانات رفاهی و اقامتی در تمامی واحدها گنجانده شده است تا میهمانان هتل از همراه داشتن هرگونه تجهیزاتی بی نیاز شوند.
افزون بر امکانات ذکر شده، هتل رودکی تهران از دیگر امکاناتی چون آسانسور، سالن همایش، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و تلویزیون برخوردار است و خدماتی از قبیل فتوکپی، فکس، خشکشویی، بیدارباش، زنگ هشدار، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس برای مسافرانی که بلیط هواپیما دارند، پذیرش شبانه روزی و خدمات خانه داری را به کلیه میهمانان هتل ارائه می دهد. جالب است بدانید که هتل رودکی تهران اتاق جادار و مناسبی را برای نگهداری چمدان های میهمانان در نظر گرفته است تا میهمانانی که زودتر از زمان تحویل اتاق به هتل مراجعه می کنند، چمدان های خود را به پذیرشگر هتل رودکی سپرده، با خیالی آسوده به گشت و گذار در تهران بپردازند.
اگر تاکنون در هتل رودکی تهران اقامت کرده باشید، حتما می دانید که مزایای اقامت در این هتل بی شمارند: این هتل علاوه بر قرار گرفتن در نزدیکی بهترین رستوران های شهر تهران، خود از رستورانی بسیار باکیفیت و مقرون بصرفه برخوردار است. رستوران لاپیدوس که در طبقه همکف هتل قرار گرفته، از فضایی بسیار دلنشین همراه با منویی سرشار از غذاهای لذیذ و مقوی تشکیل شده است. از غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای سنتی، هر آنچه میهمانان هتل سفارش دهند، در کسری از ثانیه طبخ و آماده شده، پیش روی میهمانان هتل قرار خواهد گرفت. بنابراین میهمانان هتل رودکی تهران هیچ نیازی به یافتن رستورانی باکیفیت ندارند و رستوران هتل قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان هتل را تامین کند.
همانطور که گفته شد، هتل رودکی تهران در قلب شهر تهران و در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی تهران این شهر جذاب و دیدنی قرار گرفته است. بنابراین اگر در پی یافتن کتابی هستید، کافی است از هتل خارج شوید و سری به انقلاب بزنید تا پس از گشت و گذار در صدها فروشگاه کتاب، کتاب مدنظر خود را با نازل ترین قیمت خریداری کنید، اگر به بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی علاقه دارید، ده ها تالار فرهنگی و موزه تاریخی را در اطراف هتل خواهید یافت و اگر اهل خرید پوشاک یا ویترین گردی هستید، درست در نزدیکی معروف ترین مراکز خرید تهران قرار دارید.
در آخر و با توجه به امکانات، خدمات و موقعیت مکانی هتل رودکی تهران باید گفت که این هتل یکی از برترین گزینه های اقامتی تهران برای آن دسته از گردشگرانی است که دوست دارند در مکانی شیک و اقتصادی و در قلب شهر تهران اقامت گزینند.

اماکن نزدیک هتل رودکی تهران


فاصله هتل رودکی تهران تا خیابان انقلاب: ۱٫۸۷ کیلومتر
فاصله هتل رودکی تهران تا میدان بهارستان: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل رودکی تهران تا میدان امام حسین: ۳٫۶۶ کیلومتر
فاصله هتل رودکی تهران تا کاخ گلستان: ۴٫۱۹ کیلومتر
فاصله هتل رودکی تهران تا میدان آزادی: ۷٫۱۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است