search
menu

هتل تلاش تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تلاش تهران
امکانات عمومی هتل تلاش تهران
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تلاش تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل تلاش تهران


هتل تلاش تهران در داخل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش قرار دارد. این هتل زیبا در مشهورترین خیابان پایتخت به نام ولیعصر واقع‌شده که به عنوان قلب تهران شناخته می‌شود و فاصله بسیار اندکی تا پارک‌وی دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب این هتل دسترسی به سایر قسمت‌ها و جاهای دیدنی شهر تهران آسان است و ایستگاه‌های اتوبوس و مترو نیز در نزدیکی این مجموعه قرار دارند. این هتل بی‌نظیر دو ستاره بوده و از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، سپس در سال ۱۳۹۱ نیز مورد بازسازی قرارگرفته و از میهمان استقبال می‌کنند. نزدیکی هتل تلاش به نمایشگاه بین‌المللی تهران، کاخ سعدآباد، پیست اسکی توچال، پارک ملت، موزه زمان و موزه موسیقی و چندین جای دیگر از مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

امکانات عمومی هتل تلاش تهران


لابی هتل تلاش با اینکه ظاهری ساده دارد اما دارای مبلمان نرم و استاندارد بوده و برای استراحت مسافران تعبیه‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین برای گشت‌وگذار در شهر تهران می‌توانید از ترانسفر گشت بهره‌مند شوید. برای دسترسی به فرودگاه نیز ترانسفر فرودگاهی دایر شده است. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ دایر شده و این پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین برای بهره‌مندی از خشک‌شویی نیز می‌توانید به لابی سر بزنید. علاوه بر آن، در لابی صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، اتاق جلسه، کافی‌نت، نمازخانه، سالن جشن از سایر امکانات ارائه‌شده در لابی به شمار می‌روند.

امکانات تفریحی هتل


این مجموعه علاوه بر بخش اقامتی شامل قسمت‌های دیگری نیز هست که عبارت‌اند از امکانات ورزشی از قبیل سالن بدن‌سازی، سونا خشک، جکوزی و استخر سرپوشیده. بنابراین با اقامت در این هتل می‌توانید ورزش کرده و درصورتی‌که سفر کاری داشته باشید جلسات کاری‌تان را نیز در این مجموعه برگزار کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل تلاش دارای ساختمان دو طبقه است که در این طبقات ۱۳ باب اتاق و سوئیت وجود دارند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها عبارت‌اند از اتاق دو نفره، سوئیت دو نفره، سوئیت لوکس، سوئیت رویال، سوئیت سه نفره، سوئیت آپارتمان ۴ نفره. در داخل واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت اضافی وجود ندارد و باید بر اساس تعداد نفراتتان اتاق موردنظر را انتخاب کنید. علاوه بر این واحدها، ۳ باب سوئیت نیز در محوطه هتل و خارج از ساختمان اصلی دایر شده و از مهمانان استقبال می‌کنند. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز بسیار خوب هستند و برای رفاه مسافران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از یخچال، چیلر، لباسشویی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، اتو و غیره. بر اساس قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق‌ها نیز ۱۲ ظهر است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به این موردتوجه داشته باشید تا در تحویل و تخلیه اتاق‌ها فرصت را از دست ندهید و با خیال راحت به سایر کارهایتان در پایتخت بپردازید. به یاد داشته باشید که اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از تختخواب جداگانه رایگان است.

رستوران هتل


در رستوران موجود در هتل تلاش تهران وعده صبحانه را به صورت رایگان سرو می‌کنند ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید از منوی رستوران غذای موردعلاقه‌تان را انتخاب کرده و بابت آن هزینه جداگانه پرداخت کنید. همچنین در کافی‌شاپ موجود در داخل این مجموعه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم ارائه می‌دهند.

فاصله هتل تلاش تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه موسیقی تهران: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی تهران: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا بوستان قیطریه: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۱۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است