search
menu

اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران

درباره اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران


اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران با ظرفیت ۱۷ نفر، در روستای سنگان بالا استان تهران قرار دارد. جالب است بدانید که این روستا در دامنه های البرز واقع شده و از سنگان پایین، سنگان میانی، سنگان بالا، سنگان نو، دره تک و باغ دره تشکیل شده است. فاصله سنگان تا تهران تقریبا ۱۰۰ کیلومتر می باشد و به دلیل طبیعت زیبا و دست نخورده و وجود آبشار زیبای سنگان، مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند.
اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران از دو باب کلبه سنگی کوچک و بزرگ تشکیل شده که یکی از آن ها با ۷ تخت و ۳ سرویس کف خواب، ظرفیت ۱۰ نفر را دارد و دیگری با ۲ تخت و ۵ سرویس کف خواب، پذیرای ۷ نفر می باشد. بهتر است بدانید که در این کلبه ها از شومینه هیزمی به عنوان سیستم های گرمایشی استفاده شده و سرویس بهداشتی و حمام نیز بین دو کلبه مشترک است. برای رفاه مسافران یک آشپزخانه عمومی در اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران تعبیه شده که امکان آشپزی را برای آن ها فراهم می کند.
پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور های گردشگری محلی از سایر خدمات این اقامتگاه هستند. رود خانه سنگانه که به رود کن منتهی می شود نیز از این روستا میگذرد. آبشار زیبای سنگان که در دامنه کوه پهنه حصار واقع شده است، یکی از جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی این روستا بوده که در فصول گرم سال پرآب و در فصل زمستان با قندیل های زیبا آراسته می شود.
امامزاده ها و برخی سنگ نوشته های روستای سنگان، از سایر جاذبه های گردشگری نزدیک به اقامتگاه می باشند.گردشگران عزیز می توانند در این خانه بومی که با سنگ در دل طبیعت و به دور از هیاهوی شهر ساخته شده اقامتی همراه با آرامش داشته باشند و از گشت در روستا با آب و هوای کوهستانی و بازدید از جاذبه های روستا مانند آبشار سنگان، موزه گیاهان دارویی و کارگاه صنایع دستی لذت ببرند.
قابل توجه میهمانان محترم: اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران در فاصله ۲۱ کیلومتری شمال غربی تهران، روستای سنگان بالا و ۵۰۰ متر بالاتر از امامزاده قاسم واقع شده است. لازم به ذکر است که اتاق های اقامتگاه ارگ سنگی فاقد یخچال، حمام و سرویس بهداشتی در داخل اتاق می باشند، جهت رفاه حال میهمانان محترم سرویس بهداشتی ایرانی، حمام و یخچال به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است و حدودا ۳۰ پله باید از اتاق طی شود. همچنین اقامتگاه در بخش ورودی به اتاق ها دارای حدودا ۱۰۰ پله می باشد.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی سنگان تهران


فاصله تا آبشار سنگان: ۲ کیلومتر
فاصله تا بقعه امامزاده علاءالدین: ۴ کیلومتر
فاصله تا بارگاه امامزاده عقیل: ۸ کیلومتر
فاصله تا بارگاه امامزاده سید محمد نوربخش:۱۰ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی کوهسار: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا بوستان جنگلی لتمال کن: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه چیتگر: ۳۰ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی مهرآباد: ۳۰ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری تهران: ۳۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر تهران: ۴۰ کیلومتر
فاصله تا دامنه ارواح سنگی: ۴۰ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران: ۴۱ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.



امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است