search
menu

هتل ثامن تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ثامن تهران
امکانات کلی هتل ثامن تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ثامن تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ثامن تهران


هتل یک ستاره وعالی ثامن تهران در سال ۱۳۹۳ برای ارائه خدمات مناسب تر به گردشگران و میهمانان با رعایت اصول استاندارد بهینه همراه با سنت و مدرنیته بازسازی شد و به طور رسمی در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل در منطقه ۱۲ تهران واقع شده که بخشی از یک بافت تاریخی است و در مرکز شهر تهران قرار گرفته است. هتل به دلیل موقعیت مناسب و همجواری با مکان های تاریخی، مذهبی و تفریحی با معماری اصیل ایرانی مانند بازار بزرگ تهران، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه، کاخ دادگستری، موزه جواهرات ملی ایران، موزه ایران باستان و مراکز خرید مختلف مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است. همچنین خطوط مترو و پایانه اتوبوس های شهری در میدان امام خمینی حمل و نقل در شهر را آسان کرده است. از هتل تا فرودگاه بین المللی مهرآباد با ماشین ۳۹ دقیقه راه است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر را داشته باشید، Samen Hotel با داشتن امکانات رفاهی مناسب و پرسنل مجرب و کارآزموده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل ثامن تهران


هتل ثامن تهران به عنوان یک هتل ۱ ستاره امکانات مختلفی را به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل دارای ۲ طبقه و ۲۸ اتاق است. از امکانات خدماتی و رفاهی این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. به هنگام گشت و گذار در شهر می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر و امکاناتی از قبیل اینترنت بی سیم رایگان و تلویزیون آماده ارائه خدمات به مسافران محترم است. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات تعبیه شده است. همچنین این هتل دارای سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و خدمات بیدار باش است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین می توانید نوشیدنی ها و میان وعده های گرم و خنک را در کافی شاپ هتل امتحان کنید. صبحانه رایگان است و از مزایای Wi-Fi پرسرعت رایگان در سراسر هتل برخوردار خواهید بود. علاوه بر خدمات گفته شده، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. اقامت کودکان زیر ۶ سال (در صورت عدم استفاده از خدمات) بدون هزینه است، برای کودکان بالای ۶ سال هزینه هر نفر اضافه می شود. سرویس های اضافی به صورت تخت یا تخت تاشو است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ثامن دارای انواع اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته است. در حالی که در اتاق های هتل ثامن اقامت دارید می توانید از دوش اختصاصی، لوازم بهداشتی و دمپایی استفاده کنید. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق ها وجود دارد. همچنین تلویزیون LED و تلفن در دسترس است. این امکانات با کشو، کمد لباس، دستگاه چای ساز و مبلمان در برخی از اتاق ها همراه است. اتاق ها همچنین د ارای وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل ثامن با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. کافی شاپ در طبقه اول واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. سالن صبحانه نیز در طبقه اول واقع شده و ساعات سرو صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰:۳۰ صبح است.

فاصله هتل ثامن تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه جواهرات ملی ایران: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی تهران: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا سردر باغ ملی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است