search
menu

هتل سعید تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سعید تهران
امکانات و خدمات کلی هتل سعید
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سعید تهران تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سعید تهران


هتل سعید تهران هتلی یک ستاره که در خیابان سعیدی جنوبی و در طبقه چهارم یک ساختمان ۴ طبقه واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. با وجود اینکه هتل سعید تهران، هتلی یک ستاره است، اما امکانات قابل قبول و مناسبی را برای آسایش و راحتی گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما مهمان تهرانی‌ها شده‌اند ایجاد کرده، تا خاطره‌ای خوش از اقامت و سفر به تهران برایشان به یادگار بماند. موقعیت مناسب و دسترسی آسان به قطار شهری و اماکن دیدنی و تاریخی تهران مثل کاخ گلستان، موزه عبرت و موزه ملی ایران، باعث شده تا هزینه‌های گشت و گذار کم و اقامت در این هتل مقرون به صرفه باشد. هتل سعید تهران با کادری مجرب و خوش برخورد و کارآزموده سعی دارد گردشگرانی که بلیط هواپیما سفر مارکت را خریداری کرده‌اند را، با لبخند رضایت راهی خانه‌شان کنند.

امکانات و خدمات کلی هتل سعید


همانطور که گفته شد، هتل سعید تهران هتلی یک ستاره است و انتظارات از آن باید در حد ستاره‌هایش باشد. از امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، فکس، پرینتر، نمازخانه، دستگاه فتوکپی و دستگاه واکس کفش اشاره کرد. از نظر امنیت جانی، هتل سعید تهران، هتلِ خود را با کپسول آتش نشانی و پله اضطراری مجهز کرده است. لابی هتل با ظرفیت ۸ نفر دارای تلفن(داخلی) و اینترنت وای فای رایگان نامحدود و تلویزیون صفحه تخت است. وجود لاندری در هر هتلی واجب است چراکه مسافران می‌توانند لباس‌های کثیف و ملحفه‌های خود را به خدمات خشکشویی بدهند و تمیز دریافت کنند. لاندری (خشکشویی) هتل نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران عزیز است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع‌تر اتاق‌ها انجام می‌دهند. از دیگر مزیت‌های هتل سعید تهران، وجود آژانس مسافرتی است و مهمانان دیگر هیچ نگرانی بابت تهیه بلیط ندارند. لازم به ذکر است که سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات موجود است. هتل سعید فاقد صندوق امانات و پارکینگ است و ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد. امکان لغو رزرو این هتل با توجه به زمان لغو رزرو، متفاوت بوده و تابع قوانین کنسلی هتل است. کودکان زیر ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، شامل اقامت رایگان می‌شوند.

اتاق های هتل


اتاق‌های هتل Said hotel تهران عبارتند از: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت چهار نفره . این اتاق‌ها و سوئیت‌ها فاقد صبحانه هستند و ظرفیت نفر اضافه ندارند.
امکانات اتاق های هتل سعید
تعداد اتاق‌های هتل سعید، ۲۴ اتاق و در مجموع ۴۵ تخت است که امکانات این اتاق‌ها شامل یخچال، رخت آویز، تلفن(داخلی) ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم گرمایش (شوفاژ) و سرمایش (اسپیلت، کولر آبی، سرمایش مرکزی) است. برای سرگرمی مسافران نیز اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با پخش شبکه‌های استانی دیجیتال و اینترنت رایگان نامحدود شده‌اند. حمام اتاق‌ها به صورت دوش و دارای لوازم بهداشتی‌اند (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) به صورت مجزا در بخش‌های مختلف وجود دارد. در برخی واحدها سرویس بهداشتی ایرانی و برخی دیگر سرویس بهداشتی فرنگی موجود است. مسافرین گرامی می‌توانند از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل بگیرند و از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند.

رستوران هتل


یکی دیگر از مزیت‌های هتل سعید تهران، وجود رستوران کوچک با ظرفیت ۲۰ نفراست. این رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی در خدمت مسافران عزیز که بلیط ارزان هواپیما تهران را انتخاب کرده اند، است. البته نظر مسافران در مورد رستوران هتل متفاوت است و برخی از آن‌ها به اندازه کافی از رستوران هتل رضایت ندارند، شاید اگر این رستوران به کیفیت غذاهای خود اهمیت دهد بتواند رضایت مسافران را تا حدودی جذب کنند. اما در اطراف این هتل انواع رستوران های ایرانی و خارجی با بهترین غذاها وجود دارد که می‌توانید سفارش غذا بدهید و درب هتل تحویل بگیرید. این هتل فاقد کافی شاپ است.

فاصله هتل سعید تهران تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه قطار شهری ملت: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه عبرت: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پست و تلگراف: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان لاله زار: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گلستان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بوستان زیبا (آبشار تهران): ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است