search
menu

هتل سعدی تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سعدی تهران
امکانات کلی هتل سعدی تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سعدی تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سعدی تهران


هتل سعدی یکی از هتل های ۲ ستاره و قدیمی در شهر تهران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۶ آغاز و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد و هم اکنون پذیرای میهمانان گرامی است. این هتل نزدیک به بسیاری از جاذبه های فرهنگی است و در مرکز شهر تهران در خیابان لاله زار نو یکی از قدیمی ترین خیابان های پایتخت واقع شده است. نرخ اقتصادی، کیفیت اتاق ها، موقعیت مناسب، نزدیک بودن به بازار و جاذبه های گردشگری مهمی همچون کاخ گلستان، موزه جواهرات ملی، خانه امین السلطان و کلیسای سرکیس مقدس دیگر دلایلی است که مردم از سراسر جهان هتل سعدی را برای اقامت در طول سفر انتخاب می کنند.
همچنین این هتل در نزدیکی مراکز تجاری و سفارت آلمان، ترکیه و فرانسه قرار گرفته است. از این هتل تا فرودگاه مهر آباد تهران با ماشین حدود ۲۷ دقیقه راه است. ایستگاه راه آهن نیز در فاصله ۶ کیلومتری هتل واقع شده است. برای جا به جایی در شهر می توانید از سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو سعدی، مترو ملت و اتوبوس ملت که در نزدیکی هتل سعدی قرار دارند استفاده کنید. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر به تهران، Saadi Hotel با داشتن امکانات رفاهی عالی وکارمندان و مدیران مشتاق گزینه مناسبی برای یک اقامت راحت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل سعدی تهران


این هتل دارای ۲ طبقه، ۳۲ باب اتاق، لابی و رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط و تراسفر رفت و برگشت است. کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق برای پیشگیری از حوادث تعبیه شده است. برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. لابی هتل با ظرفیت ۱۵ نفر و امکاناتی از قبیل تلویزیون، تلفن و اینترنت رایگان در خدمت میهمانان است. همچنین خدماتی مانند باربری، انبار چمدان، خشکشویی، لباسشویی، کافی نت، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. قبل از رزرو به این نکته دقت کنید که در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل هتل نخواهید داشت. سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و هریک از طبقات وجود دارد. پرسنل مجرب هتل با رویی گشاده از میهمانان استقبال کرده و انتظارات آن ها را برآورده می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل سعدی تهران عبارتند از: اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته و سوئیت سه نفره. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند و با انتخاب هر یک از اتاق ها متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اقامتی خاطره انگیز را در این هتل تجربه کنید.
از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس اتاق، تهویه مطبوع، مبلمان، یخچال، آباژور، کمد، دراور، تلفن، تلویزیون و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد. برای امنیت بیشتر و نگهداری اشیای گرانبهای خود می توانید از صندوق امانات موجود در اتاق ها استفاده کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، لوازم بهداشتی، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی است.

رستوران هتل


هتل سعدی تهران دارای یک رستوران با ظرفیت ۴۰ نفر و محیطی آرام و زیبا در طبقه اول است که با غذاهای ایرانی لذیذ تهیه شده از مواد تازه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. در کافی شاپ هتل نیز می توانید با نوشیدنی های متنوع و خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل سعدی تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه امین السلطان: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه جواهرات ملی: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه آبگینه: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی تهران: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه دکتر عدل: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است