search
menu

هتل آپارتمان رز تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رز تهران
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان رز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان رز تهران


یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه تریم هتل کاشانه‌های تهران، هتل آپارتمان ۳ ستاره رز است که در خیابان مفتح جنوبی واقع شده و با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و باکیفیت سعی در تأمین اقامتی راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل آپارتمان (Rose Hotel Apartment)، در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و دارای پرسنل مجرب و کاردان است. موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است و مهمانان می‌توانند به‌راحتی به نقاط مهم شهر ازجمله میدان هفت تیر، دروازه دولت، بازار تهران، ایستگاه مترو طالقانی، هفت تیر و دروازه دولت و دانشگاه تربیت معلم دسترسی داشته باشند. کارکنان هتل سعی دارند بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مهمانانشان قرار دهند و اقامتی به‌یادماندنی و دل‌نشین برایشان فراهم کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل آپارتمان امکانات رفاهی مرغوب و مناسب برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما تهران سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند با اقامت در این هتل از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۹ خودرو استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان طبق تعرفه هتل در لابی و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. مهمانان به هنگام ورود به هتل در لابی هتل، واقع در طبقه همکف استقبال شده و مورد پذیرش قرار می‌گیرند.
لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، صرافی، تلفن، آژانس مسافرتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و رسیدگی به نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشک‌شویی، لاندری، فتوکپی، فکس، پرینت، روم سرویس، خدمات بیدارباش و خدمات تهیه بلیط به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان پذیرش بسیار خوش‌برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


این هتل آپارتمان در هشت طبقه ساخته شده و در طبقات آن ۱۶ باب اتاق وجود دارند که درمجموع ۶۴ تخت را در خود جای داده‌اند. در این هتل آپارتمان واحدهای اقامتی متنوع با امکانات گوناگون وجود دارند و مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحدهای دو خوابه یک نفره، دو خوابه دو نفره، دو خوابه سه نفره و دو خوابه چهار نفره هستند. در تمام واحدها امکانات رفاهی ضروری و مناسب فراهم شده‌اند که عبارت‌اند از مبلمان، میز، تخت خواب، میز ناهارخوری، دراور، کمد لباس، یخچال، چای‌ساز، آباژور، رخت‌آویز، تلویزیون ال سی دی با شبکه‌های استانی دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش (کولرآبی، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلفن (داخلی)، امکان پخت‌وپز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، شانه، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام). برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند.
وضعیت دید اتاق‌ها را نمای خیابان، کوچه و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. نظافت و تمیزی واحدها رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۳:۰ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۸ سالی که از سرویس اضافه استفاده نمی‌کنند، رایگان است. با امکاناتی که در واحدهای هتل فراهم شده‌اند، مهمانان خود را نه در هتل، بلکه در منزل خود احساس می‌کنند.

رستوران هتل


در این هتل یک سالن صبحانه خوری وجود دارد که مهمانان می‌توانند در ساعات معین به آن مراجعه و صبحانه نوش جان کنند. همچنین، داخل واحدهای اقامتی هتل آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که تمام لوازم مورد نیاز آشپزی و غذاخوری را دارند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد اولیه از مارکت، غذایشان را خودشان تهیه و طبخ کنند.

فاصله هتل آپارتمان رز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه موزه استاد صبا: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا باغ‌موزه نگارستان: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان ۷ تیر: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا بوستان لاله: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۴٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است