search
menu

اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران
خدمات و امکانات عمومی اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران
اتاق‌های اقامتگاه
امکانات اتاق‌های اقامتگاه
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران اماکن و جاهای دیدنی

درباره اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران


در خیابان امیرکبیر تهران عمارتی تاریخی قرار گرفته که قدمتش به دوران قاجار می‌رسد. با اینکه خانه های قدیمی و تاریخی در تهران کم نیستند اما سبک معماری اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز به گونه ای است که حسی آشنا را در گردشگران ایجاد می کند و نتیجه این حس آشنا تجربه اقامتی ناب و به یاد ماندنی در یکی از قدیمی ترین خانه های ایرانی است. در تیرماه ۱۳۹۵ بود که جستجوی علی جعفرنژاد برای پیدا کردن خانه ای تاریخی و مناسب برای استفاده به پایان رسید. این سرمایه‌‌گذار صنعت گردشگری از سال ۹۴ به فکر افتتاح اقامتگاهی سنتی بوده که در نهایت خانه رویاهایش را در کوچه علیرضا جاویدی تهران پیدا کرد.
خانه‌ای که متعلق به یکی از پهلوانان قدیمی دوره قاجار و پهلوی به نام پهلوان رزاز (سیدحسن شجاعت) بود و زمانی که جعفر نژاد قصد خرید خانه را داشت هنوز افرادی از این خاندان در آن زندگی می‌کردند. در نهایت پس از مذاکره و انجام امور مربوطه این عمارت سنتی خریداری و پس از طی کردن مراحل اداری و یک سری کاغذ بازی‌ها کارهای بازسازی خانه آغاز شد و سرانجام عمارت به شکل فعلی درآمد. جالب است بدانید این عمارت لوکیشن فیلمبرداری سریال ایرانی زیر‌زمین نیز بوده است و امروزه شما نیز اگر بخواهید می‌توانید کل عمارت را برای برگزاری و فیلمبرداری مراسم‌ها و یا جلسات خود رزرو کنید.

خدمات و امکانات عمومی اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران


از معماری باشکوه و جذاب اقامتگاه و تاریخچه پهلوانانه صاحب اولیه عمارت که بگذریم، مهمانخانه پهلوان رزاز امکانات خوبی را نسبت به دیگر اقامتگاه‌های سنتی ایجاد کرده است. مهمانان این مهمان‌خانه علاوه بر دسترسی به لابی، صندوق امانات و دستگاه پرینتر به خدماتی مانند خدمات باربری، خدمات بیدار باش و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه نیز دسترسی خواهند داشت. اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز خدمات گردشگری مانند خدمات تور و خدمات تهیه بلیط را هم ارائه می‌دهد. از طرفی این اقامتگاه دارای آژانس مسافرتی است و مهمانان می توانند امور مرتبط با گردشگری را بدون نیاز به خارج شدن از اقامتگاه انجام دهند. اتاق سیگار، خدمات خانه‌داری و پذیرش ۲۴ ساعته دیگر خدمات و امکاناتی است که با خرید بلیط هواپیما تهران و اقامت در اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اقامتگاه دارای حیاطی وسیع با حوضی نسبتا بزرگ در میانه آن است که نه تنها برای گردهمایی‌های‌تان جذاب خواهد بود بلکه سوژه خاصی هم برای عکس‌هایتان می‌شود. از معماری و شیشه‌های رنگی عمارت دیگر چیزی نمی‌گوییم چرا که این نوع از زیبایی در وصف نمی‌گنجد و باید به چشم دیده شود.

اتاق‌های اقامتگاه


Razzaz Boutique Hotel در کل ده اتاق برای اقامت دارد که به سه نوع اتاق‌های دو تخته سه تخته و چهار تخته (دو تخت دو طبقه) تقسیم می‌شوند و در طبقات زیرزمین، همکف، طبقه بالایی و پشت بام آن پراکنده‌اند.

امکانات اتاق‌های اقامتگاه


تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون، میز تحریر، رخت آویز و دمپایی هستند. خدمات صبحانه در تمامی اتاق‌ها ارائه شده و علاوه بر آن، مهمانان در تمامی اتاق‌ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت اقامتگاه را خواهند داشت. با اینکه عمارت رزاز خانه‌ای تاریخی است اما مسئولین گردشگری اجازه دادند تا مطابق با بازسازی‌ها و زیرساخت‌های انجام گرفته در عمارت، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن مانند اسپیلت و شوفاژ نصب شوند. دوش حمام، صابون، شامپو، حوله و سرویس بهداشتی فرنگی در تمامی اتاق‌ها موجود است.

رستوران هتل


در طبقه زیرزمین اقامتگاه علاوه بر آشپزخانه عمارت سالن غذاخوری نیز ایجاد شده است تا مهمانان به ویژه مهمانان خارجی غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنند. شربت‌خانه عمارت نیز با انواع دسرها و نوشیدنی های گوارا آماده پذیرایی از مهمانان عمارت است.

فاصله اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز تهران اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا کاروانسرای خانات: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گلستان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نگارستان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه ابن بابویه: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۱۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است