search
menu

هتل آپارتمان رازی تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رازی تهران
امکانات کلی هتل آپارتمان رازی تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان رازی تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان رازی تهران


هتل آپارتمان ۲ ستاره رازی تهران در خیابان انقلاب واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۷۹ افتتاح شد و برای ارائه خدمات بهتر در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. هتل به سبک قدیمی، مجهز و بسیار تمیز است. این هتل آپارتمان به جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی از جمله پارک دانشجو، تئاتر شهر، موزه آبگینه، موزه جواهرات ملی و سفارتخانه های ایتالیا، انگلستان و روسیه نزدیک است. به راحتی می توانید با پیاده روی چند دقیقه ای به بازار بروید. دسترسی آسان به مرکز شهر و جاهای دیدنی موجب صرفه جویی در زمان برای رسیدن به آن ها شده است. از مزایای این هتل آپارتمان قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه مترو ولی عصر و خط BRT است. نزدیک ترین ترمینال، ترمینال بیهقی است که فاصله آن با هتل بیست دقیقه است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مهرآباد با ماشین بیست و پنج دقیقه است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما و سفر به پایتخت را داشته باشید، Razi Apartment Hotel با امکانات رفاهی مناسب و فضایی دلنشین سفری به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان می آورد.

امکانات کلی هتل آپارتمان رازی تهران


هتل آپارتمان رازی تهران با داشتن ۷ طبقه و ۵۹ واحد اقامتی تمیز و مجهز آماده سرویس دهی به میهمانان عزیز است. مهم ترین هدف مدیران این مجموعه فراهم آوردن رفاه میهمانان گرامی است. این هتل آپارتمان با داشتن امکاناتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و اینترنت پر سرعت بی سیم در لابی و اتاق ها آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای امنیت بیشتر می توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح و گردش بپردازید. اگه بچه دارید نگران هزینه های آنها نباشید، زیرا اقامت کودکان زیر پنج سال در این هتل رایگان است. امکان رزرو اتاق در هر زمان از شبانه روز برای شما امکان پذیر است. قبل از پرواز خود یک رزرو آنلاین انجام دهید تا در وقت با ارزش خود صرفه جویی کنید. قبل از رزرو به این نکته توجه داشته باشید که در این هتل آپارتمان اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. قیمت این هتل بسیار مناسب است و اگر هزینه برایتان خیلی اهمیت دارد توصیه می شود که از رزرو اتاق در هتل آپارتمان رازی دریغ نکنید. کافی شاپ هتل در لابی طبقه همکف واقع شده و صبحانه تازه نیز هر روز صبح از ساعت ۷:۳۰-۹ در کافی شاپ سرو می شود. پرسنل کارآزموده این هتل به زبان های ترکی، انگلیسی و کردی تسلط دارند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان رازی دارای ۵۸ اتاق شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت های دو تخته، سوئیت های سه تخته، سوئیت های چهار تخته و اتاق پنج تخته است. اتاق های این هتل آپارتمان مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LED و یخچال است. در اتاق خود به Wi-Fi دسترسی خواهید داشت. کمد لباس، رخت آویز، چای ساز، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و دمپایی نیز موجود است. علاوه بر این، پخت و پز نیز در اتاق ها امکان پذیر است. همچنین می توانید ابزار برقی خود را در اتاق خود شارژ کنید. برخی از اتاق ها رو به خیابان بوده و برخی دیگر رو به پارک هستند.

فاصله هتل آپارتمان رازی تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آبگینه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی تهران: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا عمارت امین السلطان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملک: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است