search
menu

هتل پرشیا ۲ تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرشیا ۲ تهران
امکانات عمومی هتل پرشیا ۲ تهران
خدمات هتل پرشیا ۲ تهران
واحدهای اقامتی هتل پرشیا ۲ تهران
امکانات واحدهای اقامتی هتل پرشیا ۲ تهران
موقعیت مکانی هتل پرشیا ۲ تهران
اماکن دیدنی نزدیک هتل پرشیا ۲ تهران

درباره هتل پرشیا ۲ تهران


هتل پرشیا ۲ تهران (به انگلیسی: Pershia 2 Hotel) اقامتگاهی است سه ستاره واقع در قلب تهران که بدلیل برخورداری از امکانات رفاهی فراوان و ارائه خدماتی رضایت بخش به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تهران، در زمره برترین گزینه های اقامتی سه ستاره پایتخت کشورمان قرار دارد. گرچه مدت زمانی زیادی از تاسیس این هتل نمی گذرد، اما هتل پرشیا ۲ تهران به لطف داشتن کارکنانی مجرب و کارآزموده و مدیریتی کارکشته توانسته است پله های ترقی را به سرعت طی کند و در میان بهترین هتل های تهران اسم و رسمی برای خود بیابد.

امکانات عمومی هتل پرشیا ۲ تهران


هتل پرشیا ۲ تهران اقامتگاهی سه ستاره است و طبیعتا انتظارات گردشگران در زمینه ارائه امکانات رفاهی از چنین هتل هایی بالاست؛ خوشبختانه این هتل در این زمینه هیچ گردشگری را ناامید نخواهد ساخت، چراکه طیف وسیعی از امکانات رفاهی، از پارکینگ و کافی نت گرفته تا نمازخانه را در ساختمان وسیع و ۸ طبقه خود جای داده است. به لطف وجود سالن غذاخوری پاکیزه و وسیعی که در طبقه منفی دو این هتل قرار گرفته، کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان هتل تامین گشته و نیاز به یافتن رستورانی باکیفیت در نزدیکی این هتل برطرف گردیده است.
سالن غذاخوری هتل که رستوران پرشیا نامیده می شود، نه تنها از فضایی بسیار دلنشین و تمیز بهره جسته، بلکه از منویی با غذاهایی رنگارنگ و کارکنانی مودب و مسلط به آداب میهمان داری و سرو غذا تشکیل شده است. جدا از رستوران، هتل پرشیا ۲ تهران از کافی شاپ دنج و ساکتی نیز برخوردار است که انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین دسرهای لذیذ و بستنی های رنگارنگ را برای میهمانان در اسرع وقت مهیا می سازد. دستگاه واکس کفش، پارکینگ، اتاق چمدان، فتوکپی، فکس، پرینتر، کپسول آتش نشانی، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و آسانسور از دیگر امکانات بی شماری است که در اختیار خریداران بلیط هواپیما چارتر در طول اقامت در این هتل قرار خواهد گرفت.

خدمات هتل پرشیا ۲ تهران


مزایای اقامت در هتل پرشیا ۲ تهران صرفا به برخورداری از امکانات ذکر شده محدود نمی شود، بلکه این هتل خدمات رفاهی بی شماری را نیز به میهمانان خود عرضه می دارد. خدماتی از قبیل خانه داری، بیدارباش، تهیه بلیط هواپیما، کرایه تاکسی، پذیرش شبانه روزی، صرافی و خشکشویی از دیگر خدماتی بشمار می روند که در این هتل به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تهران ارائه می گردد. افزون بر موارد ذکر شده، اینترنت پرسرعت رایگان نیز در همان بدو ورود به میهمانان هتل ارائه می شود تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در هتل پرشیا ۲ تهران احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل پرشیا ۲ تهران


وجود ۶۵ واحد اقامتی دلباز و نورگیر در این هتل موجب گردیده که میهمانان هیچ نگرانی بابت یافتن واحد اقامتی مناسب خود نداشته باشند. چه اتاقی یک تخته نیاز داشته باشید و چه چهار تخته، هتل پرشیا ۲ تهران قادر است نیاز شما را برآورده سازد و با فراهم ساختن آسایش و آرامشی مثال زدنی، لحظاتی خوش و بیادماندنی را در پایتخت کشورمان برای شما بیافریند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل پرشیا ۲ تهران


کلیه واحدهای اقامتی هتل پرشیا ۲ تهران با اسباب و وسایلی نظیر تلویزیون، مبلمان، میز و صندلی، یخچال، دراور، آباژور، لوازم بهداشتی و استحمام، کمد لباس و تخت خواب تزئین شده و به سیستم های پیشرفته ای نظیر سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز گشته است. بنابراین در این مورد نیز نیازی به نگرانی نیست، چراکه کلیه اسباب و وسایل رفاه و راحتی شما در این هتل فراهم گردیده است.

موقعیت مکانی هتل پرشیا ۲ تهران


قرارگرفتن در میدان راه آهن تهران این امکان را برای خریداران بلیط هواپیما تهران و گردشگران فراهم ساخته تا در اندک زمانی به راه آهن و برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی تهران نظیر پارک رازی، پارک شهر، کاخ گلستان و بازار بزرگ تهران دسترسی داشته باشند و از طریق ایستگاه مترویی که در نزدیکی این مکان واقع شده، به کلیه نقاط تهران دست یابند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل پرشیا ۲ تهران


فاصله تا بوستان رازی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه غار تهران: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار تهران: ‌۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک شهر: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان:‌ ۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است