search
menu

هتل پارسیان انقلاب تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسيان انقلاب تهران
امکانات رفاهی هتل
رستوران های هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل پارسيان انقلاب تهران

درباره هتل پارسيان انقلاب تهران


ممتاز و اعیانی ولی با نرخی اقتصادی؛ هتل پارسيان انقلاب تهران را باید نسخه کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه برادران بزرگ‌تر خود یعنی هتل پارسیان آزادی و هتل پارسیان استقلال دانست. این هتل‌ها که همگی به یک خانواده تعلق دارند و مجموعه هتل‌های خوش‌نام بین‌المللی پارسیان نامیده‌ می‌شوند، از چنان کیفیتی مثال‌زدنی برخوردارند که شهرتی جهانی در زمینه پذیرایی از گردشگران برای خود کسب کرده‌اند. هتل پارسيان انقلاب تهران به دلیل نرخ اقامتی منصفانه خود، در مقایسه با دو هتل دیگر از محبوبیت بیشتری برای گردشگران برخوردار بوده و توانسته است خدمات استثنائی و رضایت‌بخشی را بدون فدا کردن کیفیت به تمامی اقشار جامعه ارائه کند و تجربه اقامتی آسوده در هتلی لوکس و اشرافی را با صرف هزینه‌ای نه‌چندان گزاف، برای کسانی که با بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت راهی تهران می‌شوند، فراهم سازد.

امکانات رفاهی هتل


بنای باشکوه و ۱۸ طبقه‌ای هتل پارسيان انقلاب در خیابان طالقانی تهران و ستارگانی که در کنار نامش بر سر درب ورودی هتل می‌درخشند، همگی گواه وفور امکاناتی را می‌دهند که رفاه و آسودگی مهمانان را در طول اقامت در این هتل تضمین می‌سازند. این اقامتگاه ۴ ستاره به دلیل داشتن امکاناتی از قبیل: استخر روباز، آرایشگاه، سالن بدن‌سازی، مرکز خرید، فروشگاه صنایع‌دستی، کتاب‌فروشی، مطب خدمات پزشکی، نمازخانه، کافی‌شاپ، پارکینگ، کافی‌نت، قنادی و اتاق چمدان، تمامی نیازهای خدماتی میهمانان را به محوطه خارج از هتل برطرف ساخته و اقامت بی‌دغدغه‌ و راحتی را پیشکش گردشگران کرده است. وجود سالن‌های اجتماعات مختلفی در محوطه هتل موجب شده که هتل پارسيان انقلاب تهران به مکانی مناسب برای برگزاری جشن‌ها و رویدادهایی گوناگون تبدیل گردد.

رستوران های هتل


۳ رستوران مختلف در محوطه هتل پارسيان انقلاب گنجانده شده است تا رضایت تمامی گردشگرانی که با سلیقه‌های غذایی مختلف در این هتل اقامت می‌کنند، جلب گردد. رستوران پارسه، سالن اصلی غذاخوری هتل است که در طبقه همکف واقع‌شده و قادر است ظرفیتی برابر با ۱۲۰ نفر را در فضای وسیع و دل‌باز خود جای دهد. امکان سفارش انواع و اقسام غذاهای بین‌المللی در این رستوران وجود دارد و مجال تماشای محوطه سرسبز اطراف هتل از طریق پنجره‌های عریض شیشه‌ای رستوران در حین صرف غذا برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تهران میسر گردیده است.
رستوران گردان به شیفتگان غذاهای لذیذ ایرانی اختصاص داده شده است. این رستوران که در طبقه شانزدهم هتل واقع گردیده، از ظرفیتی برابر با ۱۸۰ نفر برخوردار گشته و قادر است انواع و اقسام غذاهای ایرانی را در اندک زمانی برای گردشگران مهیا سازد. منظره مبهوت‌کننده شهر تماشایی تهران برفراز این رستوران چنان تماشایی و شگفت‌انگیز است که برخی گردشگران فقط برای تماشای این چشم‌انداز دل‌فریب، غذای خود را در این رستوران میل می‌کنند.
و در آخر رستوران روباز نارون با ظرفیتی برابر با ۲۰۰ بهترین مکان برای صرف غذایی لذیذ در فضایی باز و هوایی مطبوع و دلپسند به‌حساب می‌آید. این رستوران به حیاط جلویی هتل اشراف کامل دارد و گزینه مناسبی برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات گوناگون بشمار می‌رود.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۲۴۷ واحد اقامتی شیک و اعیانی در هتل پارسيان انقلاب تهران موجب شده است که خیال گردشگران از بابت یافتن مکانی مناسب در این هتل آسوده گردد. گفتنی است که سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل پارسیان استقلال، افزون بر برخورداری از چشم‌اندازی فوق‌العاده‌ از شهر تماشایی تهران، از امکانات و تجهیزات بی‌شماری مانند سیستم اعلام و اطفاء حریق، صندوق امانات، تلویزیونی متصل به شبکه‌های خارجی، اینترنت پرسرعت، مبلمانی شیک، تختخواب‌هایی نرم و راحت، وسایل استحمام و مینی بار (با هزینه) بهره‌مند گشته و از فضایی دل‌باز با دکوری جذاب و دوست‌داشتنی تشکیل گردیده‌اند.

موقعیت مکانی هتل


همان‌طور که پیش‌تر نیز بدان اشاره شد، هتل پارسيان انقلاب تهران در خیابان طالقانی و در نزدیکی خیابان‌های ولیعصر و حافظ تهران قرار گرفته است؛ این بدان معناست که گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، دسترسی عالی و راحتی به کل مناطق پرجاذبه پایتخت کشورمان خواهند داشت. به‌جز هم‌جواری با اماکن تفریحی و مراکز تاریخی، مراکز اداری نیز فاصله اندکی با هتل پارسیان انقلاب تهران دارند و مهمانان شهر تهران با اقامت در این هتل قادر خواهند بود به جاهای دیدنی تهران در زمانی کوتاه دسترسی داشته باشند.

اماکن نزدیک به هتل پارسيان انقلاب تهران


فاصله هتل تا سینما قدس: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسا کانسولاتا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دانشجو: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آبگینه و سفالینه: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه عبرت: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه جواهرات ملی: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ گلستان: ۴٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است