search
menu

اقامتگاه سنتی نظامیه تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی نظامیه تهران
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی نظامیه تهران
اتاق های اقامتگاه
امکانات اتاق های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی نظامیه تهران تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره اقامتگاه سنتی نظامیه تهران


کمتر کسی باور می‌کند که در قلب تهران و میدان بهارستان اقامتگاهی سنتی وجود داشته باشد که با قدمت بنای خود به رقابت با هتل‌های لوکس و رنگارنگ چند ستاره برود. اقامتگاه سنتی نظامیه تهران عمارتی کهن است که قدمتش به سال ۱۳۰۸ می‌رسد و طبق طرح تبدیل خانه‌ها و بناهای قدیمی به اقامتگاه، در سال ۱۳۹۲ تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت و پس از به اتمام رسیدن مرمت‌ها، اقامتگاه سنتی نظامیه درب‌های خود را به روی عموم باز کرده و آماده پذیرایی از مسافران و گردشگرانی شد که با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر کرده‌اند. اقامتگاه نظامیه از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد و شما با اقامت در این هتل سنتی به بسیاری از جاهای دیدنی تهران مانند عمارت مسعودیه و موزه مقدم دسترسی آسانی خواهید داشت. عمارت نظامیه با قدمت و معماری‌اش به تنهایی عاملی برای اقامتی خاص است اما خاص‌تر از این معماری، کادر کارکنان عمارت هستند که نه تنها در زمینه حرفه خود آموزش دیده‌اند بلکه طراحی لباس‌هایشان به سبک کارکنانی است که در عمارت‌های قدیمی مشغول به کار بودند. مجموعه ترکیب معماری سنتی و مدرن،‌ کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد و خدمات و امکانات ارائه شده نظامیه را به اقامتگاه رویایی تبدیل می‌کند که شما را از چرخه زندگی دور کرده و به قلب گذشته‌ها، جایی که تنها با فنجانی دمنوش حالتان خوب می‌شود، خواهد برد.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی نظامیه تهران


در طبقه همکف نظامیه لابی نسبتا کوچک هتل با متراژ ۲۰ مترمربع قرار گرفته که مهمانان در این بخش می‌توانند به تلویزیون، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی دسترسی داشته باشند. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه در عمارت انجام می‌شود و خدمات بیدارباش آن برای اوقاتی که می‌خواهید در ساعاتی مشخصی بیدار شوید به دردتان خواهد خورد. اگر قصد بازدید از جاهای دیدنی تهران را داشته باشید بد نیست از خدمات گشت نیم‌روزی استفاده کنید تا در وقت کم از شناخته شده‌ترین جاذبه‌های تهران بازدید کرده و وقت بیشتری برای سر زدن به جاهای تفریحی تهران داشته باشید. ترانسفر رفت و برگشت، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق و سیستم تهویه مطبوع از خدمات و امکانات اقامتگاه است. کارکنان بخش پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند. نظامیه به گونه‌ای ساخته شده که عمارت در وسط حیاط و اطراف آن درختان و فضای سبز زیبایی قرار گرفته که برای پیاده‌روی و عکاسی مناسب خواهد بود.

اتاق های اقامتگاه


عمارت نظامیه در کل ۵ اتاق برای اقامت دارد که هریک را با عنوانی مخصوص خود نام‌گذاری کرده است. اتاق عالم‌تاج تنها اتاق این عمارت در طبقه همکف است که ۳ پنجره رو به حیاط دارد و از این اتاق به خوبی می‌توانید صدای گوش‌نواز فواره‌های آب را بشنوید. بالاخانه دیگر اتاق هتل و لاکچری‌ترین آن‌هاست که پنجره‌هایش رو به میدان بهارستان باز می‌شود. سوئیت بالاخانه با وسیله‌های آنتیکی مبله و تزیین شده‌اند که قدمت برخی از آن‌ها به بیش از ۱۰۰ سال می‌رسد. گوشواره نام دیگر اتاق عمارت است. همانطور که شاید بدانید در معماری ایرانی اتاق‌های گوشواره در دو سمت اتاق‌های شاه‌نشین ساخته شده و در مواقع لزوم با باز کردن درب آن‌ها به وسعت اتاق شاه‌نشین اضافه می‌شد. اتاق گوشواره عمارت نظامیه نیز تقریبا با همان سبک و حالت تنها اتاق‌ متصل اقامتگاه است که در صورت نیاز جزوی از اتاق خانوم جان می‌شود. اتاق خانوم جون در بخش جنوب غربی عمارت قرار دارد و به ورودی و حیاط اقامتگاه اشراف دارد. در نهایت اتاق کاظم‌خان قرار دارد که دارای ۲ پنجره یکی رو به حیاط و دیگری رو به خانه زیبای همسایه باز می‌شود.

امکانات اتاق های اقامتگاه


تمامی اتاق‌های Nezamiyeh Hotel مبله بوده و مجهز به سیستم مطبوع، سیستم اطفا حریق و امکان شارژ وسایل الکترونیکی هستند. برای سرمایش اتاق‌ها از فن کوئل استفاده شده است. خدمات روم سرویس و صبحانه به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود و امکاناتی مانند آباژور، یخچال، چای‌ساز، میزتحریر، کمد‌لباس و رخت‌آویز، تلفن، دوش حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله و سشوار)، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون و دسترسی به اینترنت در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. در روز ورود نیز آب رایگان در یخچال قرار داده شده و مینی‌بار اتاق نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران اقامتگاه


هتل سنتی نظامیه رستوران و کافی‌شاپ دنجی دارد که هردوی آن‌ها تلاش کرده‌اند تا مطابق سبک سنتی هتل غذاها و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی را در اختیار مهمانان بگذارند.

فاصله اقامتگاه سنتی نظامیه تهران تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا خیابان امیرکبیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه استاد صبا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بهارستان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه عبرت: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه و موزه ملی ملک: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است