search
menu

هتل مهر تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل مهر تهران
اماکن نزدیک به هتل مهر تهران:

درباره ی هتل مهر تهران


هتل مهر تهران از هتل‌های یک ستاره شهر تهران است. این هتل ۳ طبقه که با تکیه بر امکانات و خدمات ارائه شده در ۳۰ باب اتاق خود، به استقبال مهمانانش می‌رود، در سال ۱۳۸۱ ساخته شده و پس از ۱۰ سال، یعنی در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. اقامت در Mehr Hotel به منزله برخورداری از اتاق‌هایی مجهز به یخچال، کمد لباس و تلویزیون است. در این اتاق‌ها می‌توان به راحتی استحمام کرد و از لوازم بهداشتی آن بهره مند شد.
ضمنا، در اتاق‌های هتل مهر ایران وسایل لازم برای شارژ ابزار الکترونیکی کامل فراهم است. همچنین اینترنت بی سیم نیز در تک تک اتاق‌های هتل مهر تهران در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. هتل مهر ایران مجهز به بخش‌های مختلفی از جمله لابی و نمازخانه است که مهمانان به بهانه‌های مختلف در آنها حضور می‌یابند و از فضای این مکان‌ها برای افزایش رفاه و آرامش خود استفاده می‌کنند. مهمانان هتل مهر تهران می‌توانند از آسانسور این هتل برای دسترسی به طبقات بالای ساختمان استفاده کنند. در این هتل، دستگاه‌های لازم برای کپی، فکس و پرینت مهیا است. همچنین مهمانان می‌توانند از مزایای اتاق چمدان هتل مهر تهران نیز برخوردار شوند.
سرویس‌های مختلفی مثل تاکسی سرویس برای افراد دارای بلیط هواپیما و ...، تحویل روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تور که توسط کارکنان هتل مهر تهران ارائه می‌شوند، روند اقامت را برای مهمانان بسیار آسان می‌کنند. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از صرافی آن برای تبدیل ارزهای خود به سادگی استفاده نمایید. با توجه به وجود سرویس نظافت روزانه در هتل مهر تهران، محیط این اقامتگاه بسیار تر و تمیز است.
مهمانان هتل مهر می‌توانند برای شستن لباس‌های خود به خشکشویی اقامتگاه مراجعه کنند. ضمنا، خدمات تهیه بلیط نیز توسط کارکنان هتل مهر تهران ارائه می‌شود. یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های هتل مهر تهران که باعث جلب توجه گردشگران پایتخت به این اقامتگاه شده، موقعیت مکانی آن است. موقعیتی که به خاطر قرار گرفتن در مرکز شهر تهران، امکان دسترسی مهمانان هتل به انبوهی از مکان‌های مشهور شهر را بسیار آسوده می‌کند.
شاید تنها ایراد هتل مهر نداشتن پارکینگ باشد که مطمئنا باعث ایجاد مشکلاتی برای مهمانان در مرکز شهر تهران می‌شود. البته رستوران هتل مهر هم مساحت زیادی ندارد و فقط قابلیت پذیرایی از ۱۲ مهمان را داراست. شاید اگر هتل مهر کمی این ایرادات را برطرف کند، بتواند پیشرفت زیادی را تجربه کند. البته باید به این نکته هم توجه داشت که هتل مهر تهران در قیاس با سایر اقامتگاه‌های هم طراز با خود، بسیار ارزان‌تر است و همین موضوع باعث می‌شود که افراد زیادی به اقامت در این هتل، ترغیب شوند. به طور کلی با توجه به هزینه صرف شده برای اقامت در هتل مهر تهران، اغلب مهمان آن را اقامتگاهی معمولی و راضی کننده توصیف می‌کنند. از این رو، اگر می‌‌خواهید سفری ارزان به شهر تهران را تجربه نمایید، پیشنهاد ما به شما این است که یکی از اتاق‌های هتل مهر تهران را برگزینید تا هم هزینه اقامت شما کمتر باشد و هم با قرار گرفتن در مرکز شهر، دسترسی‌تان به وسایل حمل و نقل عمومی راحت‌تر شده و به طبع آن، هزینه رفت و آمد شما کاهش یابد.

اماکن نزدیک به هتل مهر تهران:


فاصله مهر تهران تا کاخ مسعودیه: ۴۰۰ متر
فاصله مهر تهران تا موزه عبرت: ۱ کیلومتر
فاصله مهر تهران تا سردر باغ ملی: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله مهر تهران تا عمارت امین السلطان: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله مهر تهران تا موزه ملی ایران: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله مهر تهران تا عمارت دبیرالملک: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله مهر تهران تا موزه هنرهای ملی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله مهر تهران تا تخت مرمر: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله مهر تهران تا موزه جواهرات ملی ایران: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله مهر تهران تا کاخ گلستان: ۱٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است