search
menu

هتل آپارتمان مدیا تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مدیا تهران
اماکن نزدیک هتل آپارتمان مدیا تهران

درباره هتل آپارتمان مدیا تهران


هتل آپارتمان مدیا تهران در شمال پایتخت در خیابان نلسون ماندلا (جردن) با دسترسی آسان به مناطق تجاری و اداری شهر واقع شده است. هتل آپارتمان مدیا تهران در ۴ طبقه دارای ۱۸ آپارتمان استاندارد لوکس یک خوابه مجهز به کلیه امکانات درخور هتل های سه ستاره برای پذیرایی از میهمانان ارجمند خود است. از جمله امکانات هتل آپارتمان مدیا تهران می توان به کافی شاپ، رستوران با سرو انواع غذاهای سنتی، کلاسیک و فست فود، سالن کنفرانس، صندوق امانات، آسانسور، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، کپسول آتش‌نشانی در لابی، لباسشویی، سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو، اطفای حریق، اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، جعبه کمک های اولیه، پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت محدود و کپسول آتش‌نشانی در راهرو اشاره کرد.
همچنین دسترسی آسان به مرکز نمایشگاه های بین المللی، تله کابین توچال، بازار تجریش، امامزاده صالح، دربند، درکه، مرکز خرید تندیس، مرکز خرید پالادیوم، پارک ملت و پاساژ صفویه، از دیگر محاسن هتل آپارتمان مدیا تهران محسوب می شوند. هتل آپارتمان مدیا در یکی از بهترین نقطه‌ های تهران قرار گرفته است . وسایل شیک و تازه در واحد های آپارتمانی از مزیت ‌هایی است که هتل آپارتمان مدیا دارد.
با این که این مرکز اقامتی به صورت هتل آپارتمان است و شما امکان آشپزی در واحد خود را دارید، اما هتل مدیا همیشه برای پذیرایی از شما آماده است. بدنیست بدانید که صبحانه‌ هتل آپارتمان مدیا تهران به صورت بوفه بوده و از کیفیت و تنوع خوبی برخوردار است. اگر دنبال هتل آپارتمانی با موقعیت مکانی مناسب در پایتخت می‌گردید، هتل آپارتمان مدیا را فراموش نکنید.
از امکاناتی که هتل آپارتمان مدیا تهران در اتاق ها آماده کرده می توان: تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مایکروفر، آشپزخانه، مینی‌بار غیررایگان، چیلر، اجاق گاز، سشوار، کمد لباس، وسایل پخت‌و‌پز، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق را نام برد. مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. بد نیست بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۳ سال در هتل آپارتمان مدیا تهران رایگان محاسبه خواهد شد . لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان مدیا تهران


فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران: ۱۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا مصلی تهران: ۱۴ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران: ۱۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران: ۱۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان ولی عصر تهران: ۲۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان انقلاب تهران: ۲۶ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان آزادی تهران: ۲۹ دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه مهرآباد: ۳۱ دقیقه با با ماشین


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است