search
menu

هتل خيام تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خیام تهران
امکانات کلی هتل خیام تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل خیام تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل خیام تهران


هتل دو ستاره خیام یکی از هتل های قدیمی تهران است که در سال ۱۳۵۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ برای ارتقا کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در یکی از محله های قدیمی تهران و در نزدیکی میدان بهارستان واقع شده و دارای سه طبقه و ۳۶ اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. نزدیک بودن هتل خیام به بازار بزرگ تهران و سایر جاهای دیدنی این شهر از جمله خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، کاخ گلستان، موزه پست و تلگراف، موزه آبگینه و کلیسای سرکیس مقدس از مزایای اقامت در این هتل به حساب می آید که موجب جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. برای جا به جایی بین نقاط مختلف شهر می توانید از اتوبوس های شهری و خطوط متروی نزدیک هتل استفاده کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مهرآباد ۱۱.۷ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر را داشته باشید، Khayyam Hotel با پرسنلی مجرب، امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است و مکان مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل خیام تهران


هتل خیام برای جلب رضایت میهمانان خود امکانات متعددی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه و کتابخانه را در اختیار آن ها قرار می دهد. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر و امکاناتی از قبیل مبلمان، تلفن، تلویزیون ال ای دی و اینترنت بی سیم رایگان آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. رستورانی در این هتل وجود ندارد اما سالن صبحانه خوری برای سرو صبحانه به صورت سلف سرویس در نظر گرفته شده است. این سالن در طبقه همکف واقع شده و ساعات سرو صبحانه در آن از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح است. کپسول آتش نشانی برای پیشگیری از حوادث احتمالی وجود دارد. برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.
برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. کشیدن سیگار در هتل ممنوع است به همین منظور مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. هتل دارای اتاق ها و فضای عمومی بسیار تمیزی است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. توجه داشته باشید که در این هتل نمی توانید حیوانات خانگی را به همراه خود به داخل هتل ببرید. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و همچنین سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات هتل تعبیه شده است. علاوه بر خدمات ذکر شده، خدماتی مانند دستگاه واکس کفش، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه ای برای اقامت دریافت نمی شود اما بالای ۵ سال نفر اضافه محاسبه می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل خیام تهران دارای انواع اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین و اتاق سه نفره با یک سرویس اضافه است. از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تهویه مطبوع، بالکن، سرویس اتاق، یخچال، کمد لباس، رخت آویز و اینترنت بی سیم اشاره کرد. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان است. همچنین اگر بخواهید می توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

فاصله هتل خیام تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ موزه نگارستان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پست و تلگراف: ۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سرکیس مقدس: ۶ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است