search
menu

هتل دانش تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دانش تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل دانش تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل دانش تهران


هتل ۲ ستاره دانش تهران در منطقه خوش آب و هوایی از پایتخت و در غرب شهر واقع شده است. این هتل در محوطه پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی واقع شده و از نظر موقعیت مکانی دسترسی راحتی به مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر ندارد و تنها برای کسانی که به دنبال آرامش و سکوت در اقامتگاهی ارزان باشند، گزینه خوبی به حساب می آید. به خصوص کسانی که بنا به اهداف کاری باید به کرج، غرب یا بزرگراه های اصلی تهران نزدیک باشند. حدود ۱ دهه از افتتاح هتل Danesh Hotel می گذرد و در سال های اخیر برای رفاه بیش تر مسافران مورد بازسازی قرار گرفته است. ضمنا ورودی هتل از درب پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


اکثر کسانی که هتل دانش تهران را رزرو می کنند، به خاطر مزیت نزدیک بودن به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و همچنین ورزشگاه آزادی آن را انتخاب می کنند. به غیر از این مورد، هتل از شلوغی شهر دور است و شب های پرآرامشی را می توان آنجا سپری کرد. از نظر امکانات و خدمات نیز چیزی فراتر از انتظارتان نخواهد بود، حداقل ها را در اختیار خواهید داشت، مثلا رستورانی با ظرفیت کم، پارکینگ با ظرفیت محدود و حتی اینترنتی که به صورت محدود ولی رایگان ارائه می شود. البته برای استفاده از اینترنت هتل دانش باید به لابی هتل مراجعه کنید. لابی هتل نیز بسیار نقلی و کوچک است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دانش تهران در ۲ طبقه ساخته شده و در مجموع دارای ۱۲ باب اتاق است. این اتاق ها با ظرفیت های ۱ تا ۳ نفر قابل رزرو هستند و بیش تر آن ها قابلیت افزایش ظرفیت ندارند و مسلما به خاطر کوچک بودن اتاق هاست. دید برخی از این اتاق به کوه و برخی به نماهایی از شهر است. وضعیت اتاق ها از نظر نظافت مطلوب است ولی به صورت کاملا ساده ای دکور شده اند و نورگیری آن ها چنگی به دل نمی زند. با این حال امکانات لازم برای اقامت از جمله تلویزیون، کمد، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی یخچال و مینی بار در فضای نقلی آن ها گنجانده شده است. همه واحدها دارای حمام هستند و لوازم بهداشتی شامل شامپو، صابون و دستمال کاغذی و همچنین حوله در اختیار مهمانان قرار می گیرند. ضمنا سرویس های بهداشتی ایرانی فقط در لابی و راهروی هتل وجود دارند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


رستوران هتل دانش غذای گرمی سرو نمی کند و تنها برای سرو صبحانه هتل به کار می رود. البته صبحانه های هتل هم کاملا ساده بوده و هیچ تنوعی ندارند. مهمانان با استفاده از خدمات روم سرویس می توانند غذایی سفارش دهند و در اتاقشان میل کنند. بیرون از ساختمان و در محوطه هتل مسیری برای پیاده روی وجود دارد که از میان باغچه ها می گذرد. در صورت درخواست از پذیرش می توانید از خدمات اتو بهره مند شوید. خدمات اینترنتی، فتوکپی و فکس نیز در این هتل ارائه می شوند. ضمن اینکه برای گشت و گذار یا تهیه بلیط هواپیما نیز می توانید با پذیرش هماهنگ شوید. موقعیت مکانی هتل به گونه ای نیست که راحت به سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید، به همین جهت هتل تاکسی سرویس و خدمات ترانسفر ارائه می کند.

فاصله هتل دانش تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی ایران: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ایران مال: ۶ کیلومتر
فاصله تا گذر موج:‌ ۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بام لند: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی چیتگر: ۱۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است