search
menu

هتل آزادی تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آزادی تهران
امکانات و خدمات کلی هتل آزادی تهران
واحدهای اقامتی هتل
تجهیزات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل

درباره هتل آزادی تهران


هتل آزادی تهران (به انگلیسی: Azadi Hotel Tehran) از گزینه های اقامتی اقتصادی شهر تهران است که در بطن پایتخت کشورمان و در نزدیکی برخی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری تهران جا خوش کرده است. این هتل تازه تاسیس که از ۴۶ واحد اقامتی در ۵ طبقه تشکیل شده، قادر است کلیه امکانات رفاهی گردشگرانی را که برای سفر کاری یا تفریحی بلیط هواپیما سفرمارکت را برای بازدید از تهران خریداری می کنند، تامین کند.

امکانات و خدمات کلی هتل آزادی تهران


چه به مکانی برای پارک خودروی خود نیاز داشته باشید و چه به فضایی برای صرف غذایی دلنشین، هتل آزادی تهران با داشتن پارکینگی مسقف، رایگان و مطمئن با گنجایشی برابر با ۲۰ خودرو و همچنین رستورانی دلپذیر و پاکیزه با ظرفیتی حدود ۸۰ نفر قادر است نیاز شما را برطرف سازد. رستوران هتل آزادی تهران که در طبقه همکف آن واقع شده، نه تنها از فضایی دل انگیز و کارکنانی مجرب و کارآزموده بهره جسته، بلکه روزانه غذاهایی خوش طعم و لذیذی را برای میهمانان هتل مهیا می کند.
گرچه حق استفاده میهمانان هتل از اینترنت وایفای رایگان محفوظ است، اما برای افرادی که به دانلود حجم زیادی از اطلاعات نیاز دارد، کافی نتی در محوطه هتل تعبیه شده تا این افراد نیز با خیالی آسوده و با دسترسی به تجهیزاتی از قبیل پرینتر، فتوکپی و فکس به راحتی قادر باشند کارهای اداری خود را در فضایی دنج و ساکت انجام دهند. نمازخانه، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و آسانسور از دیگر امکاناتی است که میهمانان با اقامت در هتل آزادی تهران از وجودشان بهره مند خواهند گشت. افزون بر امکانات یاد شده، هتل آزادی تهران قادر است خدماتی از قبیل: خشکشویی، بیدارباش، خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، آژانس مسافرتی، کرایه تاکسی سرویس و روم سرویس را به کلیه میهمانان هتل ارائه دهد.

واحدهای اقامتی هتل


هتل آزادی تهران از ۴۶ واحد اقامتی شیک و نورگیر تشکیل شده که هرکدام به شایستگی با تجهیزات اقامتی مناسب دکور شده اند. استفاده از رنگ های گرم و دلنشین و چیدمانی جذاب موجب شده که اقامتی طولانی منجر به حس کسالت و خستگی نگردد و حتی الامکان کلیه نیازهای اقامتی میهمانان مرتفع گردد.

تجهیزات واحدهای اقامتی هتل


برخلاف برخی هتل های دو ستاره ای که صرفا به ارائه حداقل تجهیزات اقامتی بسنده می کنند، هتل آزادی تهران در ارائه وسایل اقامتی دست و دلبازی به خرج داده و امکانات اقامتی غیر ضروری نظیر چای ساز را نیز در واحدهای اقامتی خود گنجانده است. تلویزیون، یخچال، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت و پاکیزه، رخت آویز، کمد لباس، تلفن و میز تحریر از جمله وسایلی است که برای رفاه میهمانان و خریداران بلیط هواپیما تهران در یکایک واحدهای اقامتی هتل آزادی تهران قرار گرفته تا رضایت حداکثری میهمانان هتل جلب گردد. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی این هتل به سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز بوده و به خوبی در مقابل خطراتی نظیر زلزله مقاوم سازی شده اند.

موقعیت مکانی هتل


برای خریداران بلیط هواپیما تهران و گردشگرانی که دوست دارند در مکانی مقرون بصرفه واقع در نزدیکی برخی از اماکن دیدنی تهران اقامت کنند، هتل آزادی تهران مکان بسیار مناسبی محسوب می شود. به لطف موقعیت مکانی بسیار مطلوب هتل آزادی تهران، دسترسی به برخی از دیدنی ترین و جذاب ترین جاهای تفریحی تهران نظیر موزه شهدا، عمارت مسعودیه، باغ موزه نگارستان و موزه هنرمندان در اندک زمانی امکان پذیر گشته است. همچنین بدلیل قرارگیری این هتل در نزدیکی ایستگاه متروی طالقانی، امکان گشت و گذار در تهران و دسترسی به دیگر اماکن این شهر نیز در اندک زمانی با کمترین هزینه میسر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل


موزه شهدا: ۴۰۰ متر
بوستان هنرمندان:‌۷۰۰ متر
مجتمع ورزشی شهید شیرودی: ۷۵۰ متر
موزه جواهرات ملی ایران: ‌۱.۸ کیلومتر
باغ موزه نگارستان: ‌۱.۹ کیلومتر
عمارت مسعودیه: ‌۳.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است