search
menu

هتل آرمان تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرمان تهران
واحدهای اقامتی هتل آرمان تهران
امکانات کلی هتل
خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله از هتل تا اماکن دیدنی

درباره هتل آرمان تهران


هتل آرمان تهران (به انگلیسی: Arman Hotel Tehran) اقامتگاهی است دو ستاره واقع در خیابان سعدی جنوبی تهران که به لطف موقعیت مکانی بسیار مناسب و قرار گرفتن در نزدیکی اماکن دیدنی تهران و همچنین نرخ اقامتی اقتصادی به یکی از گزینه های اقامتی محبوب برای اقامت گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تهران در پایتخت کشورمان مبدل گشته است.

واحدهای اقامتی هتل آرمان تهران


از آنجایی که هتل آرمان تهران از ۶۰ واحد اقامتی (۱۵۰ تخت خواب) تشکیل شده است، یافتن اتاقی متناسب با بودجه و نیازها در این مکان کار دشواری نیست. کلیه واحدهای اقامتی هتل آرمان تهران، از اتاق های یک تخته گرفته تا سوئیت های پنج نفره به زیبایی و با استفاده از رنگ هایی گرم و دلنشین طراحی گشته و با وسایل اقامتی مناسبی نظیر تخت خواب هایی نرم و راحت، مبلمانی شیک، کمد لباس، دراور، آباژور، تلفن، رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و استحمام، یخچال و تلویزیون دکور شده اند.
هتل آرمان تهران برای رفاه حال گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت عازم تهران می شوند، دستگاه چای ساز نیز در برخی واحدهای اقامتی خود گنجانده تا نیاز میهمانان هتل به استفاده از چای های کیسه ای بی کیفیت برطرف گردد. لازم است ذکر گردد که اینترنت پرسرعت وایفای از همان بدو ورود به میهمانان هتل آرمان تهران عرضه خواهد شد تا میهمانان در طول اقامت در این مکان از گشت و گذار در فضای مجازی محروم نمانند.

امکانات کلی هتل


گرچه هتل آرمان تهران اقامتگاهی دو ستاره محسوب می شوند، اما امکاناتی به مراتب فراتر از اقامتگاه های سطح خود به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تهران ارائه می کند. از کافی شاپ گرفته تا نمازخانه و کافی نت، هرآنچه گردشگران برای اقامتی خاطره انگیز و بی دغدغه بدان نیاز دارند، در هتل آرمان تهران به آن ها عرضه خواهد گشت تا تجربه اقامتی مشابه با اقامت در هتل هایی سه ستاره برای آن ها رقم خورد.
رستوران هتل آرمان تهران که در طبقه اول ساختمان آن جای گرفته، از ظرفیتی برابر با ۲۰۰ نفر برخوردار بوده و با کارکنان مجرب، فضای پاکیزه و منوی غذایی متنوع خود قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک گردشگران را برطرف سازد و لذت اقامت در تهران را برای گردشگرانی که با رزرو آنلاین بلیط ارزان هواپیما تهران به پایتخت کشورمان سفر می کنند، دو چندان کند. صندوق امانات، آسانسور، پرینتر، فکس، فتوکپی، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، کتابخانه و سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) از دیگر امکاناتی است که هتل آرمان تهران به میهمانان خود در طول اقامت در این هتل ارائه خواهد کرد.

خدمات هتل


همانند امکانات هتل، خدمات رفاهی که هتل آرمان تهران برای میهمانان در نظر گرفته، متنوع و بسیار رضایت بخش است. خدماتی نظیر خشکشویی، اتوشویی، روم سرویس، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و بیدارباش در هر زمان از شبانه روز در صورت درخواست میهمانان صورت خواهد گرفت تا میهمانان هتل در طول اقامت خود از هر نیازی بی نیاز گردند.

موقعیت مکانی هتل


از مزایای بی شمار اقامت در هتل آرمان تهران، موقعیت مکانی مطلوب این هتل و امکان دسترسی به بسیاری از جاذبه ها، مراکز خرید و جاهای تفریحی تهران است. فاصله اندک هتل تا نقاط مهمی نظیر میدان ولی عصر، میدان انقلاب، میدان امام خمینی، بازار بزرگ تهران و ایستگاه راه آهن و همچنین جاهای دیدنی تهران چون کاخ مسعودیه، سینما حافظ و موزه مدرس موجب گشته که هتل آرمان تهران به یکی از برترین گزینه های اقتصادی برای اقامت در تهران مبدل گردد.

فاصله از هتل تا اماکن دیدنی


فاصله تا کاخ مسعودیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه عبرت: ۶۰۰ متر
فاصله تا باغ موزه نگارستان: ‌۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک شهر:‌ ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا تئاتر شهر: ‌۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است