search
menu

هتل ارس تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارس تهران
امکانات هتل ارس تهران
خدمات هتل ارس تهران
واحدهای اقامتی هتل ارس تهران
موقعیت مکانی هتل ارس تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ارس تهران

درباره هتل ارس تهران


هتل ارس تهران از گزینه های اقامتی جمع و جور اما شیک و مقرون بصرفه تهران است که در طبقات چهارم و پنجم ساختمانی بزرگ واقع در خیابان سعدی جنوبی قرار گرفته و با نرخ اقامتی بسیار مناسب و مقرون بصرفه خود، امکان خرید بلیط هواپیما تهران و اقامت در این کلان شهر دیدنی را با هر بودجه ای میسر کرده است.

امکانات هتل ارس تهران


همان طور که گفته شد Aras Hotel Tehran از اقامتگاه های اقتصادی و یک ستاره شهر تهران محسوب می شود و قادر است امکاناتی متناسب با سطح خود به میهمانان عرضه کند. بنابراین نباید انتظار ارائه امکاناتی مطابق با استانداردهای هتل های مجلل را از این مکان داشت. البته این بدان معنا نیست که هتل ارس تهران عاری از امکانات است، بالعکس، این هتل کلیه امکانات رفاهی ضروری گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت را در خود جای داده است. امکاناتی از قبیل آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان، فتوکپی، فکس، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی در راهرو و اینترنت پرسرعت در این هتل عرضه خواهد شد تا حداقل نیازهای میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان تامین گردد. گرچه این مکان فاقد پارکینگ است، اما به لطف موقعیت مکانی مناسبی که دارد، در نزدیکی بسیاری از پارکینگ های مسقف شبانه روزی تهران قرار گرفته است. اما از مزیت های اقامت در هتل ارس تهران، امکان صرف غذایی لذیذ در رستوران باصفای هتل و عدم نیاز به یافتن رستورانی باکیفیت در نزدیکی این مکان است. رستوران هتل با فضای دلپذیر و کارکنان مجرب و کارآزموده خود قادر است انواع و اقسام غذاهای مقوی و لذیذ ایرانی را پیشکش میهمانان کند و به شایستگی از گردشگران میزبانی کند. کافی شاپ هتل نیز دوشادوش رستوران در تلاش است تا رضایت حداکثری گردشگران را کسب کرده و آن ها را در تجربه اقامتی بیادماندنی همراهی کند.

خدمات هتل ارس تهران


افزون بر امکانات یاد شده، در این هتل خدمات متنوعی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، بیدارباش و خدمات اینترنتی با دریافت هزینه ای اندک به میهمانان ارائه خواهد شد. اینترنت وایفای پرسرعت نیز از همان بدو ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا گردشگران در تمام طول اقامت در این مکان از دسترسی به فضای مجازی محروم نمانند.

واحدهای اقامتی هتل ارس تهران


هتل ارس تهران از ۲۵ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه وسایل رفاهی و تجهیزات اقامتی تشکیل شده است. دکوراسیون شیک و چیدمان جذاب اتاق ها موجب شده که اقامت طولانی نیز در این هتل به هیچ وجه کسالت آور نباشد و حس حضور در منزل به میهمانان منتقل گردد. ناگفته نماند که تجهیزاتی از قبیل یخچال، تلویزیون، تخت خواب، میز و صندلی، صندوق امانات، کمد لباس و وسایل بهداشتی و استحمام در هر کدام از واحدها گنجانده شده تا رفاه حداکثری میهمانان در طول اقامت در این مکان تامین گردد.

موقعیت مکانی هتل ارس تهران


یکی از برترین امتیازات هتل ارس تهران، قرار گرفتن در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی شهر تهران است. تعداد زیادی از مراکز خرید تهران و جاذبه های گردشگری شهر نظیر بازار بزرگ تهران، خیابان ناصر خسرو، کاخ گلستان، پارک شهر، موزه جواهرات ملی، سفارت های ترکیه، آلمان، انگلستان و ... در شعاع سه کیلومتری این هتل واقع شده اند و به راحتی و حتی با پای پیاده نیز در اندک زمانی در دسترس هستند. همچنین بدلیل قرارگیری ایستگاه متروی امام خمینی در چند متری این هتل، دسترسی به کل تهران از طریق شبکه حمل و نقل وسیع این شهر به راحتی امکان پذیر است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ارس تهران


فاصله هتل تا میدان امام خمینی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه عبرت: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا موزه ملی ایران: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ گلستان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک شهر: ‌۱.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است