search
menu

هتل آپارتمان آبتین تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل آپارتمان آبتین تهران
اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان آبتین تهران:

هتل آپارتمان آبتین تهران


هتل آپارتمان آبتین تهران از هتل های سه ستاره و خوش آب و هوای شمال تهران است که در مکانی دنج و آرام واقع در میدان ونک قرار گرفته است.اگر با خرید بلیط هواپیمای تهران به این شهر سفر کنید این هتل آپارتمان که از ۲۰ واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی لذت بخش و بیادماندنی در شهر دیدنی تهران تشکیل شده قادر است با خدمات باکیفیت و کادر مجرب و خوش برخورد خود، اقامت در شهر دیدنی تهران را به تجربه ای خاطره انگیز مبدل سازد.
بی دلیل نیست که هتل آپارتمان آبتین از هتل های سه ستاره شهر تهران است؛ این هتل از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار است و خدمات رضایت بخشی را به میهمانان خود عرضه می دارد. از اینترنت پرسرعت برای خرید بلیط هواپیما و دیگر کارهای شخصی گرفته تا پذیرش ۲۴ ساعته، کلیه امکانات و خدماتی که برای تجربه اقامتی شگفت انگیز بدان نیاز دارید، در هتل آپارتمان آبتین تهران خواهید یافت. گفتنی است که همانند سایر هتل های سه ستاره، هتل آپارتمان آبتین تهران نیز از رستورانی باکیفیت و مناسب برخوردار بوده و قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان خود را با غذاهای لذیذ این رستوران رفع کند. فضای پاکیزه و دلنشین رستوران و طعم چشیدنی و خوشمزه غذاهایی که با رعایت تمامی اصول بهداشتی طبخ می گردند، دست به دست هم داده اند تا صرف غذا در رستوران هتل آبتین تهران به تجربه ای فراموش نشدنی مبدل گردد. ناگفته نماند که موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل آبتین تهران این امکان را برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در رستورانی غیر از رستوران هتل غذای خود را میل کنند، فراهم می سازد تا در کوتاهترین زمان ممکن به بهترین رستوران های تهران دسترسی داشته باشند. علاوه بر رستوران، نمازخانه ای نیز برای رفاه حال میهمانان هتل در این مکان قرار گرفته است تا امکان نیایش در مکانی آرام و شایسته برای میهمانان هتل فراهم گردد.
جدا از امکانات عمومی هتل، باید گفت واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آبتین نیز از امکانات بسیار مناسبی برخوردار بوده و به زیبایی و با استفاده از تجهیزات اقامتی شیک و مبلمانی راحت دکور و تزئین شده اند. در هر یک از واحدهای اقامتی هتل آبتین تهران تجهیزات و وسایلی از قبیل یخچال، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی گنجانده شده است تا خیال میهمانان هتل از بابت امکانات رفاهی این مکان نیز آسوده گردد. خوب است بدانید که آشپزخانه ای نیز در هرکدام از آپارتمان های هتل تعبیه شده است تا امکان پخت و پز نیز برای افراد میسر گردد. افزون بر امکانات فوق، میهمانان هتل در هر زمانی که بخواهند قادرند از خدماتی نظیر خانه داری و خشکشویی بهره مند گردند و هرگونه درخواست خدماتی خود را با کارکنان خوش روی هتل درمیان گذارند.
بی تردید برترین مزیت اقامت در هتل آپارتمان آبتین تهران، سهولت دسترسی به اماکن مختلف و جاهای دیدنی تاریخی تهران است. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی میدان ونک که یکی از اصلی ترین مسیرهای رفت و آمد تهران محسوب می شود، این امکان را برای میهمانان هتل فراهم می سازد تا با صرف اندک زمان و اندک هزینه ای، به اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی تهران دسترسی داشته باشند.
با توجه به موقعیت خوب مکانی، خدمات مختلف و امکانات متنوع هتل آپارتمان آبتین تهران باید گفت که این هتل یکی از گزینه های اقامتی خوب تهران محسوب می شود.

اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان آبتین تهران:


فاصله هتل آپارتمان آبتین تهران تا میدان ونک: ۵۵۰ متر
فاصله هتل آپارتمان آبتین تهران تا پارک سئول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آبتین تهران تا مجتمع ورزشی انقلاب: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آبتین تهران تا پل طبیعت: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آبتین تهران تا بوستان جنگلی طالقانی: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان آبتین تهران تا برج میلاد: ۹٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است