search
menu

هتل آپارتمان زیبا تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان زیبا تبریز
امکانات عمومی هتل آپارتمان زیبا تبریز
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان زیبا تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان زیبا تبریز


هتل آپارتمان زیبا در مرکز شهر تبریز قرار دارد و به عنوان هتلی یک ستاره آماده میزبانی از مسافران سراسر کشور است. این هتل آپارتمان در یکی از مشهورترین و قدیمی ترین محله های تبریز واقع شده است و به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی این منطقه دسترسی آسانی به تمامی نقاط شهر خواهید داشت. هتل آپارتمان زیبا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و در جهت بهبود سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. از مزیت های این هتل آپارتمان می توان به دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن تاریخی و دیدنی شهر مانند موزه و بازار سنتی تبریز، مسجد کبود، میدان ساعت، بازار ارگ و خانه شهریار اشاره کرد. هتل آپارتمان زیبا با پرسنل مجرب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان داخلی و خارجی است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان زیبا تبریز


هتل آپارتمان زیبا تبریز دارای ۳ طبقه بنا و ۹ باب سوئیت است و ظرفیت ۵۵ مسافر را دارد. لازم به ذکر است که در قسمت ورودی تعدادی پله وجود دارد، بدین جهت بهتر است مسافرانی که به همراه خود افراد کهنسال و خردسال دارند توجه لازم را داشته باشند. امکانات رفاهی مانند تاکسی سرویس شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات و اتاق چمدان جزو امکانات موجود در لابی این هتل آپارتمان هستند. خدماتی نظیر خشکشویی نیز در لابی این هتل دایر است. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات این هتل آپارتمان می توانید از آسانسور استفاده کنید. از مزیت های این هتل آپارتمان می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، صبحانه رایگان اشاره کرد. مسافرانی که برای سفر به شهر تبریز از ماشین شخصی استفاده می کنند، با اقامت در این هتل می توانند از پارکینگ سر پوشیده هتل بهره مند شوند، اما مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به تبریز سفر می کنند، از فرودگاه تا این هتل آپارتمان فاصله اندکی وجود دارد. علاوه بر موارد گفته شده در رابطه با دسترسی عالی به جاهای دیدنی شهر می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد که در میان گردشگران به محبوبیت رسیده است. توجه داشته باشید که در صورت اقامت در این هتل آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


انواع واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان به صورت سوئيت های دوخوابه هستند که ظرفیت متفاوتی دارند، انواع ظرفیت این سوئیت ها عبارتند از دو نفره، سه نفره، چهار نفره، پنج نفره و شش نفره. در واحدهای این هتل آپارتمان امکانات خوبی در اختیار مسافران قرار داده می شود. در داخل واحدها نیز سیستم تهویه مطبوع، یخچال، آب رایگان، تلویزیون، مبلمان، رخت آویز، سیستم گرمایشی و سرمایشی و چای ساز دسترسی خواهید داشت. همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان و برای بالای ۶ هزینه به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل آپارتمان


در لابی این هتل آپارتمان می توانید به رستوران مراجعه کنید و انواع غذاهای ایرانی و محلی تبریز را نوش جان کنید. البته بهتر است توجه کنید که با اقامت در این هتل آپارتمان صبحانه به صورت رایگان به مسافران ارائه می شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید. همچنین رستوران های زیادی در حوالی این هتل آپارتمان وجود دارد که می توانید برای صرف غذا به این رستوران ها مراجعه کنید.

فاصله هتل آپارتمان زیبا تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه حیدرزاده: ۳۵۰ متر
فاصله تا موزه شهرداری: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه آذربایجان: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد کبود: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار تبریز: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی ائل گلی: ۱۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است