search
menu

هتل سهند تبریز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سهند تبریز
اماکن نزدیک به هتل سهند تبریز

درباره هتل سهند تبریز


هتل سهند تبریز یکی از هتل های ۲ ستاره و ارزان شهر تبریز است که در ساختمانی نام آشنا از مهمانان خود میزبانی می کند. نام آشنا چون این هتل قبلا با نام هتل آپارتمان گیلان نو شناخته می شد و حدود ۱۵ سال پیش در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید. این هتل بعد از بازسازی در سال ۱۳۹۰ نام خود را به هتل تاپ سهند تغییر داد تا به شکل شایسته ای از خریداران بلیط هواپیما تبریز میزبانی کند.
ساختمان قدیمی هتل در ۳ طبقه بنا شده و مجموعا ۲۸ واحد اقامتی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از آنجایی که هتل سهند در بافت قدیمی شهر و البته مرکز شهر واقع شده از مزیت های فوق العاده ای برخوردار است. به گونه ای که می توان با پیمودن مسافت بسیار کوتاهی از اکثر جاذبه های مشهور تاریخی شهر و بازارهای سنتی آن بازدید کرد.
هتل سهند تبریز در خیابان امام خمینی و روبروی مصلی واقع شده است. یعنی حد فاصل بین چهار راه شهناز و میدان ساعت. همین که به تقاطع فردوسی رسیدید، ساختمان هتل را می بینید. شاید اولین موردی که مهمانان را به اقامت در هتل سهند تبریز وسوسه کند، دسترسی راحت آن به تمام نقاط شهری باشد.
از آنجایی که این هتل در مسیر BRT و آن هم در منطقه تاریخی شهر واقع شده می توان با یک تیر ۲ نشان زد؛ یعنی هم از طریق بی آر تی و در کمترین زمان به بخش های مختلف شهر رفت و هم پیاده به جاذبه های اطراف هتل سر زد. از این گذشته با اقامت در این هتل، می توان برای صرف غذا دسترسی راحتی به رستوران های متنوع و باکیفیت شهر داشت.
واحدهای اقامتی هتل سهند تبریز از چیدمان ساده ای برخوردارند، اتاق هایی با کف سرامیک که گوشه ای از آن ها فرشی پهن شده و در هر اتاق دمپایی هایی برای راحتی مهمانان قرار داده شده است. این اتاق ها با اینکه فضای کوچکی ندارند ولی به دلیل داشتن پنجره های نه چندان بزرگ آن قدرها دلباز نیستند و دید برخی از آن به کوچه و برخی به خیابان است. در این اتاق ها علاوه بر تخت، امکاناتی مثل کمد، میز، آینه، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندلی، حمام اختصاصی و حوله در اختیار مهمانان قرار می گیرد.
هر روز صبح مهمانان هتل سهند به سالن صبحانه خوری هتل می روند تا صبحانه رایگان خود را میل کنند. این سالن در طبقه اول هتل واقع شده و با ظرفیت ۶۰ نفر از مهمانان خود پذیرایی می کند. گفتنی است که سرو صبحانه از ساعت ۸ صبح شروع و تا ۹:۳۰ صبح ادامه دارد. برای وعده های دیگر نیز می توان به رستوران هتل سر زد؛ این رستوران با طبخ و سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی در خدمت مهمانان خود است.
از این گذشته کسانی که با خودروی شخصی به هتل مراجعه کرده اند می توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. این پارکینگ مسقف در طبقه همکف هتل قرار داشته و تا ۱۵ خودرو ظرفیت دارد. خدمات کپی، پرینت، اتاق چمدان، خشکشویی، روم سرویس، تاکسی سرویس و صندوق امانات نیز از دیگر خدمات و امکانات هتل سهند تبریز هستند.
باید گفت که لابی هتل بسیار کوچک و نقلی است ولی با این حال به مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی و اینترنت مجهز است. یکی از مزیت های اقامت در هتل سهند تبریز خوش برخورد بودن کادر پذیرش و بقیه پرسنل هتل هستند که اقامتی همراه با آرامش را برای مهمانان خود فراهم می کنند.

اماکن نزدیک به هتل سهند تبریز


فاصله هتل سهند تبریز تا ارگ علیشاه: ۱۰۰ متر
فاصله هتل سهند تبریز تا عمارت شهرداری تبریز: ۶۰۰ متر
فاصله هتل سهند تبریز تا بازار تربیت: ۶۰۰ متر
فاصله هتل سهند تبریز تا خانه اردوبادی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل سهند تبریز تا خانه مشروطه: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است