search
menu

هتل مروارید تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مروارید تبریز
اماکن نزدیک به هتل مروارید

درباره هتل مروارید تبریز


هتل مروارید یکی دیگر از هتل های قدیمی و بسیار ارزان تبریز به شمار می رود که بنای آن بیش از یک قرن عمر دارد. این هتل ۱ ستاره در مرکز این شهر واقع شده و جزئیات زیبای نمای آن هنوز هم نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. این بنا در طول عمر خود کاربری های متفاوتی داشته، ابتدا فعالیتش را به عنوان بانک توسعه و صادرات تبریز شروع کرده و بعد از آن به عنوان جنگل بانی استان آذربایجان شرقی تغییر کاربری داده ولی از سال ۱۳۴۷ با عنوان هتل مروارید به ظرفیت های اقامتی شهر اضافه شده است.
هتل مروارید فرصتی مهیا کرده تا در بنایی تاریخی که از حیث معماری برجسته است، اقامت کنید. جالب است بدانید که طاق های گنبدی، نمای بیرون و درب ورودی هتل در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده و چیزی از زیبایی آن ها کم نشده ولی در طول ۱۱۰ سالی که از ساخت آن گذشته، داخل ساختمان دستخوش تغییراتی شده است.
هتل مروارید روبروی پارک معروف گلستان یا همان گلستان باغی قرار دارد، گرچه این پارک محل مناسبی برای پیاده روی های صبح یا عصرانه نیست ولی در صورت علاقه می توانید به غرفه های کتابفروشی آن سر بزنید. معمولا بانوان تمایل زیادی به رفتن به پارک گلستان ندارند و برای همین بیش تر پاتوق آقایان به خصوص افراد مسن است.
گفتنی است که هتل مروارید تبریز در ۲ طبقه و با ۲۳ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت از مهمانان خود میزبانی می کند و کسانی که تمایل داشته باشند هتل ارزانی را انتخاب کنند و به ایستگاه های اتوبوس و تاکسی دسترسی کاملی داشته باشند، این هتل را برمی گزینند.
با اینکه فضای داخلی هتل قدیمی است ولی اتاق های آن از امکاناتی همچون میز، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام، حوله، دمپایی و رخت آویز برخوردارند. گفتنی است که نظافت اتاق ها در حد مطلوبی است ولی اکثر اتاق ها فضای بزرگ و دلبازی ندارند و باید هنگام انتخاب اتاق به این مورد و همچنین دید پنجره اتاق ها دقت کرد.
یکی دیگر از مزایای اقامت در هتل مروارید، خوشرویی و برخورد مناسب پرسنل است که مهمانان در بیش تر بازخوردهای خود به آن اشاره داشته اند. از امکانات هتل مروارید می توان به تاکسی سرویس، اینترنت برای خرید بلیط هواپیما و ...،‌ رستوران و روم سرویس اشاره داشت. درباره رستوران هتل نیز باید گفت که این رستوران دارای ۲ سالن پذیرایی و یک تالار است ولی ممکن است در روزهای خلوت سرویس دهی کندتری داشته باشد.
همانطور که ذکر شد، هتل مروارید تبریز در مرکز شهر و خیابان اصلی امام واقع شده است. این یعنی مهمانان می توانند از طریق BRT ها در کمتر از چند دقیقه به اکثر جاذبه های شهر دسترسی داشته باشند. مرکز خرید ستاره باران نیز در همان خیابان امام و کمی پایین تر از هتل واقع شده که می توان برای صرف غذا به فود کورت مجموعه یا برای تفریح به شهربازی آن سر زد.
لازم به ذکر است که این منطقه، یعنی اطراف پارک گلستان مکان جالبی نیست ولی چهار راه شهناز که کمی بالاتر از ساختمان هتل واقع شده، رستوران ها، پاساژها و کافه های متعددی را در دل خود جای داده و مکان پرشوری برای سپری کردن عصر و ساعت های اولیه شب است.

اماکن نزدیک به هتل مروارید


فاصله هتل مروارید تبریز تا ارگ علیشاه: ۷۰۰ متر
فاصله هتل مروارید تبریز تا بازار تربیت: ۱ کیلومتر
فاصله هتل مروارید تبریز تا موزه ی شهرداری تبریز: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل مروارید تبریز تا بازار بزرگ تبریز: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل مروارید تبریز تا مسجد کبود: ۲ کیلومتر
فاصله هتل مروارید تبریز تا مرکز خرید ستاره باران: ۲.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است