search
menu

بوتیک هتل ارسی تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اُرسی تبریز
امکانات و خدمات عمومی هتل اُرسی تبریز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اُرسی تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل اُرسی تبریز


هتل اُرسی یک بوتیک هتل در شهر تاریخی و زیبای تبریز است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. این هتل به شیوه خانه های قدیمی زمان قاجاریه و صفویه ساخته شده است و در طول اقامت برای شما زندگی قدیمی ایرانی تداعی می شود و اقامت در فضایی سنتی را در کنار مدرنیته تجربه خواهید کرد. این اقامتگاه به جاهای دیدنی تبریز دسترسی خوبی دارد و به مجموعه تفریحی و تاریخی ائل گلی تبریز نزدیک است. بیشتر بوتیک هتل ها مانند هتل اُرسی تبریز، خود یک جاذبه گردشگری هستند که به دلیل ویژگی های خاص و طراحی هنرمندانه خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. اگر بلیط هواپیما تبریز خریداری کرده اید، خبر خوب این است که برای رسیدن به هتل اُرسی از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، تنها حدود ۳۵ دقیقه با ماشین را باید طی کنید؛ همچنین ایستگاه راه آهن تبریز تا هتل اُرسی (Orosi Boutique Hotel) ۲۲.۸ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل اُرسی تبریز


این اقامتگاه با وجود طراحی و سبک سنتی و تاریخی که دارد، دارای امکانات و خدمات عالی است تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و از اقامت خود کاملا راضی باشند. هتل اُرسی تبریز دارای بخش های مختلفی است که به سبک خانه های تاریخی و سنتی ایجاد شده اند و بدین گونه هستند: لابی هتل با چیدمانی هنری با نمای آجری، تلویزیون و مبلمان که سرسرا نام دارد، کافی شاپ و رستوران هتل که طنبی نام گرفته است، حمام شاهانه با وان و سونا که به صورت رایگان، در محیطی زیبا با پنجره های رنگی حسی خاص و آرامش و سلامتی را به میهمانان هدیه می دهد، ایوان و حیاط هتل با فضایی سرسبز و دو حوض کوچک آبی در آن، آشپزخانه در طبقه همکف هتل، تماشاخانه که مکانی برای تماشای فیلم و انجام بازی های جمعی است و شاه نشین اُرسی و یا خلوتکده که فضاهای عمومی هتل هستند و امکان گفتگو در آنجا وجود دارد. این هتل شیک و مجلل، خدمات و امکاناتی را دارد که شامل اینترنت در لابی و اتاق ها، پارکینگ رایگان، صبحانه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، خدمات تور برای علاقه مندان به گشت و گذار در شهر با تور، تهویه مطبوع، صندوق امانات است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل استفاده کنید تا نگرانی کمتری را بابت تردد داشته باشید.

اتاق های هتل


در هتل اُرسی تبریز تعداد ۵ اتاق دو تخته وجود دارد که هر کدام با دکوراسیون و فضایی تاریخی و منحصر به فرد، تداعی کننده سراهای قاجاری و مملو از حسی نوستالژیک هستند. اتاق های این هتل شامل این سراها هستند: سرای کهربا با یک تخت دبل در طبقه دوم، سرای لاجورد با تختی دبل در طبقه دوم هتل، سرای زمرد با تخت تویین و سرای یاقوت با یک تخت دبل در طبقه سوم و سرای الماس که بزرگترین اتاق با تخت تویین است و در طبقه چهارم هتل اُرسی قرار دارد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های این بوتیک هتل که طراحی دلربا و به سبک قدیمی و ایرانی دارند، می توانید اقامتی خوش و راحت را با امکاناتی درجه یک و متناسب با اقامتی بی نقص را تجربه کنید. امکانات و تجهیزات هتل اُرسی تبریز شامل این موارد هستند: یخچال، چای ساز، بالکن اختصاصی، مبلمان، میز تحریر، دراور، کمد لباس، میز، صندلی، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام با دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سشوار، دمپایی، سیستم اطفا حریق و تلفن داخلی.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل اُرسی تبریز حوصله شما اصلا سر نمی رود! چطور؟ چون که می توانید در تماشاخانه در کنار همراهان خود و یا دیگر مهمانان تلویزیون تماشا کنید و یا بازی های سرگرم کننده دسته جمعی را بازی کنید، در ایوان و حیاط پشت میز بنشینید و عصرانه ای را در هوایی تازه و با طراوت میل کنید، در شاه نشین به نوای زیبای پیانو گوش دهید و یا دورهمی کوچک را در فضایی نوستالژیک داشته باشید و در حمام شاهانه این هتل وقتی را برای تمدید اعصاب اختصاص دهید. همچنین در آشپزخانه می توانید در کارگاه های آموزش آشپزی، فرصتی برای یادگیری و یا تماشای آشپزی پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

رستوران هتل


در کافه و رستوران هتل که طنبی نام دارد، ساعاتی را در کنار خانواده و دوستان خود در فضایی دلنشین و با معماری چشم گیر و لبریز از هنر آذربایجانی بگذرانید و خوراک های لذیذ ایرانی و محلی را میل کنید و یا چای و قهوه بنوشید و اوقاتی خوش را به خاطره بگذارید. اگر در بهار و تابستان هم علاقه به وقت گذرانی در هوای آزاد و مطبوع دارید، در فضای باز کنار طنبی بنشینید.

فاصله هتل اُرسی تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه قاجار تبریز: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد کبود تبریز: ۹.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مریم مقدس تبریز: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار تبریز: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا قوم تپه تبریز: ۱۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است