search
menu

هتل آپارتمان خزر تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان خزر تبریز
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان خزر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان خزر تبریز


ازجمله هتل‌آپارتمان‌های خوب و یک ستاره شهر تبریز، هتل‌آپارتمان خزر تبریز است که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و در شهرک باغمیشه قرار دارد. شهرک باغمیشه یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تبریز است که در گذشته نیز محل باغ‌های فراوان بوده و به همین دلیل نام شهرک را نیز چنین نام‌گذاری کرده‌اند. بیشتر گردشگران بلیط هواپیما تبریز را در فصل تابستان می‌خرند تا از آب‌و‌هوای خنک و دل‌چسب تبریز لذت ببرند. موقعیت مکانی هتل به‌گونه‌ای است که مهمانان می‌توانند به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی سریع و آسان داشته باشند. هتل‌آپارتمان خزر (Khazar Apartment Hotel) با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مقرون‌به‌صرفه، سعی در تأمین اقامت راحت و به‌یادماندنی برای مهمانان دارد. کارکنان هتل زحمتکش و کاردان هستند و می‌کوشند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان امکانات گوناگونی برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان در سراسر هتل اعم از اتاق‌ها و لابی می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل‌آپارتمان در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل روم سرویس، خدمات اینترنتی، اتو و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


هتل‌آپارتمان خزر تبریز در ۹ طبقه ساخته شده و دارای ۲۷ باب اتاق است که درمجموع ۱۰۰ تخت را در خود جای داده‌اند. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل‌آپارتمان با امکانات گوناگون، اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویتشان است را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و چهار تخته هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را نمای پارک و نمای خیابان تشکیل می‌دهد. تمیزی و نظافت اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند و مهمانان می‌توانند با خیال راحت در اتاق‌ها اقامت کنند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی مانند مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون (LCD با شبکه‌های استانی دیجیتال)، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش (کولرآبی، شوفاژ)، میز ناهارخوری، رخت‌آویز، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی (سشوار)، اتو، دمپایی (دستشویی) و ... در نظر گرفته شده‌اند. برخی اتاق‌ها دارای آشپزخانه‌های کوچک هستند که تمام امکانات لازم برای پخت‌وپز مانند اجاق‌گاز، کابینت، سینک ظرف‌شویی، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند.
مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل اتاق به آشپزی بپردازند. اتاق‌ها دارای بالکن‌های قابل‌استفاده هستند و منظره زیبایی از شهر را ارائه می‌دهند. لازم است مهمانان بدانند که داخل واحدهای اقامتی این هتل‌آپارتمان سرویس‌های بهداشتی شامل حمام، وجود ندارند و بایستی برای استحمام به سرویس‌های بهداشتی موجود در راهرو مراجعه کرده و از آن‌ها استفاده کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند همه‌روزه در ساعات معینی از صبح به سالن صبحانه خوری هتل‌آپارتمان مراجعه و از صبحانه آماده‌شده بوفه‌ای نوش جان کنند. صبحانه هتل شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها سرد و گرم مانند املت گوجه‌فرنگی، عسل، کره، پنیر و آبمیوه است. همچنین، یک کافی‌شاپ در هتل وجود دارد که برای مهمانان خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل‌آپارتمان خزر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لاله پارک: ۱ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه کوهستانی عینالی تبریز: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود تبریز: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله تا پیاده راه تاریخی تربیت تبریز: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا باغ ائلی گلی تبریز: ۷٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه استاد شهریار: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است