search
menu

هتل آپارتمان خانواده تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان خانواده تبریز
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان خانواده تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان خانواده تبریز


هتل‌آپارتمان یک ستاره خانواده در شهرک باغمیشه تبریز واقع شده و امکانات رفاهی مناسب و مرغوب برای مهمانان فراهم کرده است. هتل‌آپارتمان خانواده تبریز موقعیت مکانی بسیار خوب و با آب‌وهوای عالی دارد. شهرک باغمیشه در گذشته محل باغ‌های فراوان بوده و نامش را هم به همین علت چنین نام‌گذاری کرده‌اند. بزرگ‌ترین و زیباترین پارک‌های تبریز اکنون در این شهرک جای گرفته‌اند. مهمانانی که بلیط هواپیما تهران تبریز می‌خرند، می‌توانند با اقامت در این هتل از هوای خنک و چشم‌انداز زیبای شهر تبریز بهره‌مند شوند و به بسیاری از جاذبه‌های مهم شهر دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل‌آپارتمان (Khanevadeh Apartment Hotel) زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان اقامت راحت و دل‌نشینی تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان امکانات متنوع رفاهی برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به تبریز سفر می‌کنند، می‌توانند ماشینشان را در پارکینگ اطراف هتل و یا خیابان مقابل هتل پارک کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون میز، مبلمان، آسانسور، نمازخانه، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش این هتل‌آپارتمان خوش‌برخورد و خونگرم هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


هتل‌آپارتمان خانواده تبریز در چهار طبقه ساخته شده و دارای ۱۲ باب اتاق است و درمجموع ۲۸ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل‌آپارتمان با امکانات متنوع، اتاقی را که باب سلیقه، نیازها و اولویت‌هایشان است را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان معمولاً شامل اتاق‌های دو تخته و یا چهار تخته هستند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش هستند و مهمانان می‌توانند با خیال راحت در اتاق‌ها اقامت کنند. داخل واحدها امکانات رفاهی مناسب و اساسی مانند مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون (LCD شبکه‌های استانی دیجیتال)، یخچال، چای‌ساز، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، میز آرایش، میز ناهارخوری، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند. در واحدهای این هتل‌آپارتمان آشپزخانه‌هایی طراحی شده‌اند که دارای تمام امکانات پخت‌وپز از قبیل اجاق‌گاز، هود، کابینت، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی هستند.
مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه داخل واحدهایشان به آشپزی بپردازند. تمام امکانات لازم برای یک اقامت دل‌چسب و راحت در این هتل‌آپارتمان فراهم شده‌اند و مهمانان خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در رستوران هتل همه‌روزه در ساعات معینی از صبح وعده صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. صبحانه هتل شامل غذاهای گرم و سرد و نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند چای، پنیر، تخم‌مرغ آب‌پز، خرما، شیر، نان ایرانی و کره است. مهمانان می‌توانند برای صرف صبحانه به سالن صبحانه خوری هتل‌آپارتمان مراجعه کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان خانواده تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لاله پارک: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه کوهستانی عینالی تبریز: ۶٫۹ کیلومتر
فاصله تا باغ ائلی گلی تبریز: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه شهرداری تبریز: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تبریز: ۸٫۴ کیلومتر
فاصله تا خانه مشروطه تبریز: ۸٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است