search
menu

هتل ایران تبریز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران تبریز
امکانات و خدمات عمومی هتل ایران تبریز
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل ایران تبریز تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایران تبریز


هتل ایران تبریز یکی از هتل های ۲ ستاره و اقتصادی شهر اولین هاست که در خیابان راه آهن واقع شده است و ۴ دهه از فعالیتش می گذرد. این هتل در سال ۱۳۶۰ افتتاح و بارها نوسازی شده و آخرین تغییرات آن به سال ۱۳۹۸ برمی گردد. با این تغییرات سطح کیفی خدمات و امکانات هتل ارتقا یافت تا به شکل شایسته ای میزبان مهمانان و همراهان قدیمی خود باشد و خاطره خوبی از خرید بلیط هواپیما تبریز را برای آن ها رقم بزند. اگر به دنبال اقامتگاه ارزانی هستید و فقط قصد اقامت یک روزه در تبریز را دارید، هتل ایران تبریز می تواند نسبت به یک مسافرخانه گزینه ایده آل تری باشد و اقامتی بی دردسر را برایتان مهیا کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایران تبریز


قرار گرفتن هتل Iran Hotel در خیابان راه آهن یعنی دسترسی راحت به خطوط بی آر تی و در نتیجه تمام نقاط این کلان شهر. هتل ایران تا فرودگاه تبریز نیز فاصله چندانی ندارد و طی این مسیر با خودرو کمتر از ۱۰ دقیقه به طول می انجامد. برای دیدن جاذبه های تاریخی تبریز مثل مسجد کبود، موزه آذربایجان، عمارت شهرداری، ارگ علیشاه و خانه های قدیمی شهر نیز کافیست سوار اتوبوس های بی آر تی شوید و در یکی از ایستگاه ها پیاده شوید. این جاذبه ها در مسیر اتوبوس قرار دارند. مرکز خرید ستاره باران نیز فاصله کوتاهی تا هتل دارد و در همان مسیر اتوبوس واقع شده است. علاوه بر موقعیت مکانی خوب، بهره مندی از پارکینگ رایگان و اینترنت نامحدود نیز از مزیت های اقامت در هتل ایران تبریز به شمار می روند. البته برای استفاده از اینترنت هتل باید به لابی مراجعه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ایران ساختمانی ۲ طبقه دارد که فاقد آسانسور است و به همین جهت هنگام حمل چمدان دردسر خواهید داشت. این هتل در مجموع دارای ۵۶ باب اتاق است که در ظرفیت های مختلف ۱ تا ۴ نفره ارائه می شوند و رزرو اتاق ها در این هتل همراه با ارائه صبحانه است. اتاق های نقلی این هتل تمام آنچه برای اقامت نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار می دهند؛ از جمله امکاناتی مثل میز، تلویزیون، کمد، صندلی و مینی یخچال. کف پوش اتاق های هتل ایران موکت و قالیچه است ولی از نورگیری خوبی برخوردار نیستند. طبق نظرات ثبت شده مهمانان رسیدگی به امور نظافتی در این هتل در حد متوسط است و کارکنان هتل با خوشرویی در امور مربوط به خدمات راهنمای شما خواهند بود.

امکانات و خدمات دیگر هتل


رستوران هتل ایران تبریز به عنوان سالن غذاخوری و سرو صبحانه به کار می رود ولی در مجاورت هتل رستوران های متنوعی قرار دارند که می توان انواع غذاهای ایرانی و فست فود را از آنجا سفارش داد. صبحانه های هتل نیز کاملا ساده هستند و اگر به دنبال صبحانه های معروف تبریز و سرشیرهای لذیذ آن باشید، باید به بیرون از هتل بروید. امکانات هتل ایران تبریز در حد همان هتل های ۲ ستاره است و امکانات و خدمات محدودی به مهمانانش ارائه می دهد ولی با موقعیت مکانی خوبش تا حدودی همین محدودیت را جبران می کند. نمازخانه و فضای سبز نیز از دیگر امکانات هتل ایران تبریز به شمار می روند. در هتل ایران تبریز اقامت مهمانان خردسال تا ۵ سال بدون دریافت هزینه خواهد بود.

فاصله هتل ایران تبریز تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ستاره باران: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ارگ علیشاه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت شهرداری تبریز: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه اردوبادی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آذربایجان: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است