search
menu

هتل آپارتمان الیف تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان الیف تبریز
امکانات عمومی هتل آپارتمان الیف تبریز
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان الیف تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان الیف تبریز


هتل آپارتمان الیف یکی از محل‌های اقامت خوب در شهر تبریز است. این هتل جزو هتل‌های نوساز بوده و در میان هتل‌های تبریز جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان یک ستاره بوده و در سال ۱۳۹۹ آغاز به فعالیت کرده و از میهمانان استقبال می‌کند. همان‌طور که می‌دانید تبریز یکی از شهرهای مشهور در شمال غرب کشور است که سالانه مسافران زیادی برای سفرشان این شهر را انتخاب می‌کنند و با خرید بلیط هواپیما تبریز عازم این شهر شده و سفری به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. هتل آپارتمان الیف دارای ۱۲ طبقه است و با اقامت در این محل می‌توانید به ایستگاه مترو و اتوبوس‌های BRT دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین از این محل تا جاهای دیدنی شهر تبریز فاصله اندکی وجود دارد و دسترسی آسانی خواهید داشت، برخی از جاذبه‌های دیدنی عبارت‌اند از پارک ائل گلی، پارک باغلار باغی، پارک ولیعصر، موزه آذربایجان، موزه قاجار و غیره.

امکانات عمومی هتل آپارتمان الیف تبریز


در بدو ورود به این هتل آپارتمان با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که پرسنل با خوش‌رویی در هر ساعتی از شبانه‌روز از میهمانان استقبال می‌کنند و در فراهم شدن هرچه بهتر اقامتشان تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه دسترسی به تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، بنابراین مسافران می‌توانند در هر طبقه از هتل اتاق و سوئیت موردنظرشان را رزرو کنند. در لابی می‌توانید برای گذران وقت تلویزیون تماشا کنید. همچنین خدماتی مانند صندوق امانات و تاکسی‌سرویس در لابی هتل ارائه می‌شوند که از این طریق می‌توانید از نقاط دیدنی در شهر تبریز بازدید کنید. پارکینگ این مجموعه نیز رایگان بوده و این پارکینگ سرپوشیده بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. خدمات خانه‌داری نیز در این هتل دایر بوده و به نظافت سوئیت‌ها مشغول هستند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


این هتل آپارتمان شامل ۱۰ واحد اقامتی است که این واحدهای اقامتی به صورت سوئیت هستند که عبارت‌اند از سوئیت یک خوابه یک تخته، دو تخته و سه تخته، سوئيت دو خوابه سه تخته و سوئیت سه خوابه پنج تخته که در حالت کلی این سوئیت‌ها ظرفیت ۲ تا ۵ میهمان را دارند. فضای داخلی این سوئیت‌ها نیز بزرگ بوده و با پنجره‌های بزرگ روشنایی خوبی دارند. در داخل اتاق‌ها همانند منزل خودتان احساس راحتی خواهید کرد، همچنین نظافت و تمیزی این هتل نیز موردتوجه همگان قرار می‌گیرد. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه مجهز به یخچال، گاز، کتری برقی، لوازم شستشو. کولر آبی، مبلمان، کمد لباسی، پکیج سایر خدمات ارائه‌شده در این سوئیت‌ها هستند. بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل آپارتمان ممنوع است. زمان تحویل واحد اقامتی در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت در این هتل برای کودکان بالای ۳ سال اخذ می‌شود.

رستوران هتل


در داخل این هتل آپارتمان رستوران وجود ندارد، بنابراین برای سرو غذا می‌توانید به رستوران‌های نزدیک مانند برج بلور و برج سفید بروید یا اینکه به رستوران اصلانی در چند قدمی هتل سر بزنید.

فاصله هتل آپارتمان الیف تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پیاده راه تربیت: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک ولیعصر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک باغلارباغی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک ائل گلی: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است