search
menu

هتل کهکشان سیرجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کهکشان سیرجان
اماکن نزدیک به هتل کهکشان سیرجان

درباره هتل کهکشان سیرجان


هتل کهکشان سیرجان یکی از بهترین هتل‌های ۲ ستاره استان کرمان بوده که در شهر سیرجان واقع شده است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ۲ ستاره سیرجان بوده است که برای اولین بار در سال ۱۳۷۱ افتتاح گردیده و سرانجام در سال ۱۳۹۵ به منظور ارتقا سطح کیفی و در نظر گرفتن سلایق مشتریان بازسازی شد.
با بازسازی این مجموعه اقامتی بسیاری از ویژگی‌های هتل دستخوش تغییر شده و به روز رسانی شد. برای مثال طراحی داخلی اتاق‌ها، لابی و ... بسیار جذاب‌تر از قبل شده و با استقبال فراوان مشتریانی روبه‌رو شد که به سیرجان سفر کرده و هتل کهکشان سیرجان را برای اقامت انتخاب بودند.
هتل کهکشان سیرجان دارای ۶۴ واحد اقامتی است که در ۳ طبقه مجزا قرار دارد و پذیرای میهمانان و مسافرانی است که برای سفر به این شهر زیبا می‌‎روند. اتاق‌های این هتل به شکل دوتخته، سه تخته، چهار تخته و حتی پنج تخته بوده که نسبت به تعداد نفراتی که دارید می‌توانید هرکدام را که خواستید انتخاب کنید. طراحی داخلی اتاق‌ها چشم‌نواز، تمیز و مرتب بوده و لازم به ذکر است که این هتل با بهره بردن از خدمات خانه‌داری، هر روز توسط خدمه هتل تمیز و نظافت می‌شود و می‌تواند خیالتان از بابت نظافت و پاکیزگی آن کاملا راحت باشد.
این هتل ۲ ستاره مجهز به خدمات روم سرویس بوده و شما هر زمان که حوصله بیرون رفتن از اتاقتان را نداشته باشید می‌توانید با یک تماس ساده هر نوشیدنی یا غذایی که خواستید را سفارش داده تا کارکنان هتل آن را در اسرع وقت برایتان بیاورند. توجه داشته باشید که امکان روم سرویس در هر هتلی وجود نداشته و مخصوص هتل‌های مجلل و (معمولا) بالای ۳ ستاره است.
اما هتل کهکشان سیرجان با قرار دادن چنین امکاناتی سعی در رقابت هرچه بیشتر و بهتر با هتل‌های هم‌رده خودش است. به همین دلیل توانسته نظر مشتریان بسیاری را به خودش جلب کند. طوری که بسیاری از مسافرانی که قبلا یک بار در این هتل اقامت داشته‌اند، برای دفعات بعد هم هتل ۲ ستاره کهکشان سیرجان را انتخاب کرده و مجددا از اقامتشان لذت برده‌اند.
یکی دیگر از امکانات هتل کهکشان سیرجان خدمات تهیه بلیط بوده که اگر برای برگشت خود از قبل هیچ برنامه‌ریزی نکرده و چه بسا قصد داشتید خارج از برنامه عمل کرده و زودتر به شهرتان بازگردید بدون هیچ نگرانی می‌توانید از همان جا اقدام کنید. با یک تماس ساده می‌توانید از ساعت حرکت وسیله نقلیه‌تان مطلع شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به تهیه بلیطتان بکنید. چنین امکان ویژه‌ای صرفا برای آسایش و رفاه مشتریان بوده و باعث می‌شود شما با خیال راحت و در کمال آسایش از سفرتان نهایت لذت را ببرید.
اما موقعیت قرارگیری هتل کهکشان سیرجان و نزدیک بودن آن به اکثر اماکن گردشگری باعث شده تا عده کثیری از مسافران این هتل را برای اقامتشان انتخاب کنند. برای مثال شما تنها ۲ کیلومتر با بادگیر چپقی و همچنین ۶ کیلومتر با یخدان‌های دوقلو فاصله خواهید داشت و می‌توانید در کمترین زمان ممکن به آنجا رفته و هر زمان که خواستید مجددا به هتلتان بازگردید. علاوه بر اماکنی که به آن‌ها اشاره کردیم، شما همچنین فاصله بسیار کمی با امام‌زاده احمد و قلعه سنگ خواهید داشت.

اماکن نزدیک به هتل کهکشان سیرجان


فاصله هتل کهکشان سیرجان تا خانه حاج رشید: ۲ کیلومتر
فاصله هتل کهکشان سیرجان تا بادگیر چپقی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل کهکشان سیرجان تا بازار تاریخی سیرجان: ۴ کیلومتر
فاصله هتل کهکشان سیرجان تا امام‌زاده احمد: ۶ کیلومتر
فاصله هتل کهکشان سیرجان تا یخدان‌های دوقلوی سیرجان: ۶ کیلومتر
فاصله هتل کهکشان سیرجان تا قلعه سنگ: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل کهکشان سیرجان تا فرودگاه بین‌المللی سیرجان: ۱۶ کیلومتر
فاصله هتل کهکشان سیرجان تا امام‌زاده حسین: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل کهکشان سیرجان تا باغ چوبی: ۵۲ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است