search
menu

هتل آکراس سیرجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آکراس سیرجان
اماکن نزدیک به هتل آکراس سیرجان

درباره هتل آکراس سیرجان


هتل آکراس از هتل‌های شهر سیرجان در استان کرمان است که در سال ۱۳۹۶ در ۱ طبقه و ۱۹ واحد اقامتی احداث شده است. از نظر موقعیت مکانی و با کمی رانندگی تا جاذبه‌های گردشگری مثل یخچال‌های دوقولو و امام‌زاده احمد سیرجان حدود ۱۲ دقیقه‌ فاصله دارید. اگر اهل خرید و گشت‌و‌گذار در شهر باشید، هم می‌توانید از مرکز خرید مهیاشهر که همان بازار قدیم شهر سیرجان محسوب می‌شود و در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از هتل آکراس قرار گرفته دیدن کنید.
از جمله امکانات ارائه شده در هتل آکراس سیرجان می توان به سالن کنفرانس، نمازخانه، صندوق امانات، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، جکوزی رایگان، تلویزیون در لابی، ینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس، استخر رایگان، لباسشویی، سونا رایگان، سالن بدنسازی رایگان، سالن بیلیارد غیر رایگان، اعلام حریق، خود پرداز، روزنامه، خدمات خانه‌داری، پارکینگ روباز و تالار پذیرایی اشاره کرد. اتاق‌های هتل آکراس سیرجان به ترتیب دو تخته برای یک نفر، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه و چهار تخته می باشند.
همه اتاق‌ها در هتل آکراس سیرجان دارای مینی بار غیر رایگان، تلویزیون، اینترنت نامحدود و سایر امکانات رفاهی هستند. هتل آکراس سیرجان دارای رستوران و کافی‌شاپ است. رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر (ساعت سرو صبحانه ۶ الی ۹:۳۰ ، ناهار: ۱۲ الی ۱۶ ، شام ۱۹ الی ۲۳ با انواع غذاهای ایرانی و سنتی سیرجان آماده پذیرایی می باشد.
کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر (ساعت کاری: ۹ الی ۲۳) با انواع نوشیدنی ها و فست فودها منتظر مهمانان عزیز می باشند. اما اگر به کمی تنوع نیاز دارید می‌توانید از رستوران شمس‌العماره که در فاصله‌ ۱۰ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته استفاده کنید. قابل توجه مهمانان گرامی: هتل آکراس سیرجان در بخش ورودی دارای پله می باشد.
هتل دارای یک طبقه و فاقد آسانسور می باشد. برخی از اتاق های هتل آکراس فاقد پنجره و دارای نورگیر می باشند. مجموعه آبی واقع در طبقه همکف و ساعت کاری آن در شیفت بانوان ساعت ۱۴ الی ۱۶:۴۵ و در شیفت آقایان ساعت ۲۰ الی ۲۳ می باشد. پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
لازم به ذکر است که مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. بهتر است بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۵ سال رایگان محاسبه خواهد شد .قوانین کنسلی هتل‌ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل آکراس سیرجان در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک به هتل آکراس سیرجان


فاصله تا یخدان های دو قلو سیرجان: ۶ دقیقه (۳.۶ کیلومتر)
فاصله تا مسجد جامع سبزوار: ۸ دقبقه (۴ کیلومتر)
فاصله تا سازه بادگیر چیقی: ۹ دقیقه (۴ کیلومتر)
فاصله تا باغ فتح آباد: ۲ ساعت و ۹ دقیقه (۱۸۳ کیلومتر)
فاصله تا آتشکده زرتشتیان کرمان : ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه (۱۹۱ کیلومتر)
فاصله تا حمام خان: ۳ ساعت و ۴۷ دقیقه (۳۴۹ کیلومتر)

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است