search
menu

هتل بوتیک اسکرو شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بوتیک اسکرو شیراز
امکانات و خدمات عمومی هتل بوتیک اسکرو شیراز
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک اسکرو شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل بوتیک اسکرو شیراز


یکی از هتل‌های مجلل شهر شیراز، هتل اسکرو است که بوتیک هتلی بسیار با شکوه و با معماری چشم‌نواز در قلب شهر شیراز است. هتل بوتیک اسکرو، درواقع کارونسرایی صد ساله بوده ‌است که در زمان قاجار و ابتدای دوره پهلوی پذیرای مسافران بوده ‌است. در طی مدت زمان پنج سال تغییراتی در بوتیک هتل اسکرو ایجاد شد تا در نهایت در سال ۱۴۰۰ با ظاهری دل‌نواز و با امکاناتی عالی آماده پذیرایی از مهمانان ایرانی و غیر ایرانی باشد. از مزیت‌های هتل اسکرو شیراز این است که با پیاده روی کوتاه می‌توانید به حمام وکیل شیراز و بازار وکیل شیراز برسید. هتل اسکرو به بسیاری از جاذبه‌های معروف و زیبای شهر شیراز نزدیک است و این امکان را دارید تا با خیالی آسوده و در مدت زمانی کوتاه از جاذبه‌های تماشایی شیراز بازدید کنید و سفری فراموش‌نشدنی را در خاطرات خود ثبت کنید. هتل اسکرو شیراز به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی دارد.
اگر برای اقامتی خاطره‌انگیز در هتل بوتیک اسکرو شیراز مشتاق هستید، از سفر مارکت بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و به فرودگاه بین‌المللی شیراز پرواز داشته باشید و در طی مدت زمان حدود ۳۰ دقیقه با ماشین از فرودگاه به هتل اسکرو برسید. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر شیراز، حتما از خانه شاپوری شیراز که در نزدیکی بوتیک هتل اسکرو است، بازدید کنید و از زیبایی‌های باغی چشم‌گیر لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بوتیک اسکرو شیراز


در ابتدا که وارد هتل بوتیک اسکرو شوید، باید از دالونی زیبا عبور کنید که گویی تداعی کننده عبور و مرورهای سالیان سال در خود است. سپس حیاط و باغچه با صفا و حیرت‌انگیز هتل بوتیک اسکرو پیش چشمان شما نمایان خواهد شد که با درختان سرسبز نارنج و حوضی آبی در میان آن و پنجره‌های اتاق‌ها تزئین شده‌است و انگاری که شما را به دوران قاجاریه می‌برد و حسی بی‌نظیر و شیرین را تجربه می‌کنید. در بام هتل بوتیک اسکرو رستورانی دنج و با شکوهی مثال‌زدنی قرار دارد که میل کردن صبحانه، ناهار، شام و میان وعده در فضای باز خالی از لطف نیست و اوقاتی دلچسب را سپری می‌کنید. در بوتیک هتل اسکرو شیراز آنقدر محو جلال و جذابیت‌های هتل خواهید شد که نیازی به دنیای مجازی و تلفن همراه خود پیدا نمی‌کنید! اما اینترنت وای فای رایگان در دسترس شما است. اتاقی جهت جلسات و مهمانی‌های خاص هم در هتل بوتیک اسکرو وجود دارد. در اطراف هتل بوتیک اسکرو محل رایگان پارک اتومبیل‌ شخصی در کوچه و خیابان نیز فراهم است. خدمات بسیار خوبی در هتل اسکرو قابل استفاده است از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، حراست ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، صبحانه، خدمات شاتل گشت شهری، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، خدمات بیدار باش و خدمات فروش و تهیه بلیط. اگر بلیط هواپیما چارتر دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل اسکرو شیراز استفاده کنید تا با راحتی بیشتری به فرودگاه برسید.

اتاق‌های هتل


اتاق‌های متفاوتی در هتل بوتیک اسکرو شیراز قرار دارد که هر کدام چیدمان و تزئینات روح‌نواز و خاص خود را دارند. تعداد ۸ اتاق متنوع در هتل بوتیک اسکرو قرار گرفته است که با توجه به خلاقیت تحسین‌برانگیز مالکین هتل، هر کدام از اتاق‌ها نامی متناسب با ظواهر و ویژگی‌های داخلی اتاق دارند و تمامی اتاق ها دارای تخت‌ دابل هستند و برای اقامت دو فرد بزرگسال و همچنین یک نوزاد مناسب هستند در اتاق‌های بوتیک هتل اسکرو می‌توانید اقامتی رویایی را تجربه کنید. اتاق‌های هتل اسکرو بدین شرح هستند: اتاق باغچه و اتاق آجری با مساحت ۲۹ متر مربع، اتاق ترنج، اتاق آیینه و اتاق مقرنس با ۳۱ متر مربع مساحت، اتاق شیراز و اتاق آبشاری با مساحت ۳۲ متر مربع و اتاق حریر به مساحت ۳۴ متر مربع.

امکانات اتاق‌های هتل


داخل اتاق‌های هتل بوتیک اسکرو شیراز انواع و اقسام وسایل و تجهیزات با کیفیت قرار دارد تا مسافران اقامتی دلپذیر و آسوده داشته باشند و بتوانند بدون دغدغه اوقاتی خوش را سپری کنند. در اتاق‌ها تجهیزاتی وجود دارد از قبیل: اینترنت رایگان، مبلمان، کمد لباس، صندوق امانات، یخچال، مینی بار، حمام با دوش با کاشی کاری‌های رنگارنگ و با طرح سنتی، سشوار، دمپایی، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سیستم اطفا حریق، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی. نکته قابل توجه و مورد پسند در اتاق‌های بوتیک هتل اسکرو این است که تلویزیونی قرار داده نشده است و این یعنی آرامش و خیالی راحت در هنگام استراحت.

رستوران هتل


در تراس بام هتل بوتیک اسکرو در فضایی دنج و دلنشین با دوستان و یا خانواده خود بنشینید و خوراک‌ها و نوشیدنی‌هایی متنوع و لذیذ را میل کنید. همچنین در حیاط در کافی شاپ ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل بوتیک اسکرو شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ارگ کریمخان زند: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد نصیرالملک شیراز: ۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سعدی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم شیراز: ۶ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است