search
menu

هتل حافظ شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل حافظ شیراز
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل حافظ شیراز تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل حافظ شیراز


هتل حافظ شیراز یکی از هتل های ۲ ستاره و باسابقه شهر شیراز است که با اتاق های نقلی و کوچکش و به همت تجربه طولانی مدتی که در عرصه گردشگری داشته به یکی از هتل های محبوب گردشگران تبدیل شده است. البته مقرون به صرفه بودن قیمت های هتل نقش کمی در این محبوبیت نداشته اند. این هتل از سال ۸۳ به مجموع ظرفیت های اقامتی شهر شیراز اضافه شده است.

موقعیت مکانی هتل


هتل Hafez Hotel در حوالی خیابان فردوسی واقع شده است و حدود ۱ کیلومتر با جاهای دیدنی شیراز مثل حمام وکیل، ارگ کریمخان، شاهچراغ، بازار موزه پارس، سرای مشیر و بناهای دیدنی دیگر فاصله دارد که با کمی پیاده روی می توان به برخی از آن ها دسترسی داشت یا اینکه می توان سوار مترو یا اتوبوس شد و به دیدن جاذبه های دورتر رفت.

امکانات و خدمات عمومی هتل


با این که نزدیک به ۲ دهه از تاسیس هتل حافظ شیراز می گذرد ولی آخرین بازسازی این هتل در سال ۹۷ انجام شده و به همین دلیل امکانات و خدمات هتل با کیفیت بهتری در اختیار مهمانانش قرار می گیرند. از امکانات و خدمات این هتل می توان به پارکینگ روباز، نمازخانه، آسانسور، چایخانه سنتی و صندوق امانات اشاره کرد. هر چه تنوع امکانات هتل حافظ کم باشد، خوشرویی پرسنل و وضعیت نظافت اتاق هایش این کمبود را جبران کرده اند.

انواع اتاق های هتل


این هتل ۲ طبقه در مجموع دارای ۳۴ باب اتاق و سوئیت است که در ظرفیت های مختلفی ارائه می شوند. این اتاق ها نقلی و کوچک هستند و برخی از آن ها از نورگیری خوبی برخوردار نیستند ولی به طور منظم به نظافت آن ها رسیدگی می شود. چنانچه بلیط هواپیما شیراز خریده اید و قصد رزرو هتل حافظ را دارید، اتاق هایی ۱ تخته تا ۴ تخته و همچنین اتاق های کانکت یا سوئیت یک خوابه ۵ نفره برای شما نمایش داده می شوند که با توجه به تعداد همراهان خود می توانید اتاق مدنظر خود را رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل حافظ شیراز کف سرامیک دارند و موکت یا فرش نشده اند و تنها امکانات ضروری مثل تخت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه، یخچال، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو و دستمال کاغذی)، حمام، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی، تلویزیون، کمد و سیستم تهویه مطبوع در آن ها گنجانده شده است. ضمنا برخی از این اتاق ها دارای تراس هستند.

گزینه های صرف غذا


هتل حافظ شیراز رستورانی ندارد ولی فضای کوچکی برای سرو صبحانه دارد که مهمانان می توانند از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح برای صرف صبحانه به این سالن بروند. صبحانه های هتل شامل عسل، پنیر، مربا، شیر، تخم مرغ آب‌پز، نیمرو، گوجه، خیار، حلوا شکری، چای، سبزی و آب میوه است که به صورت سلف سرویس سرو می شوند. در مجاورت هتل یک خانه تاریخی وجود دارد که اخیرا کاربری خود را به کافه رستوران سنتی تغییر داده و می توان وعده های دیگر را آنجا میل کرد.

دیگر خدمات و امکانات هتل


یکی از بازخوردهای مثبتی که تقریبا در تمام نظرات مهمانان این هتل ثبت شده، مهمان نوازی و برخورد حرفه ای کارکنان این هتل است که مزیت بزرگی برای هتل حافظ شیراز به حساب می آید. از این گذشته این هتل خدماتی مثل روم سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس و گشت غیر رایگان ارائه می دهد و کافی شاپ و اتاق چمدان از دیگر امکاناتی هستند که می توانید با رزرو هتل حافظ شیراز از آن بهره مند شوید.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مناسب
کارکنان خوش برخورد و حرفه ای

فاصله هتل حافظ شیراز تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ارگ کریمخان زند: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پارس: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی وکیل: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار وکیل: ۱ کیلومتر
فاصله تا سرای مشیر: ۱.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است