search
menu

اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم
معرفی اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم
اتاق های اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم
فاصله اقامتگاه بوم گردی فردیس کیش تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم جزیره

درباره اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم


اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم در ساحل جنوبی رو به روی جزیره هنگام، شهر قشم استان هرمزگان واقع شده است. اقامتگاه سنتی فردیس در ساحل جنوبی شهر قشم و به فاصله ۳ کیلومتری از فرودگاه قشم قرار دارد. جزیره هنگام از آب و هوایی گرم و مرطوب برخوردار است و بهترین زمان خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به آن، نیمه دوم سال است. بهتر است بدانید که eghamatgahe boom gardi fardis qeshm در بهار سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات بهتر به مهمانان جزیره قشم مورد بهره برداری و افتتاح گردیده است.

معرفی اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم


اقامتگاه بوم گردی فردیس کیش در واقع خانه بومی با بافتی قدیمی و سقف های گنبدی شکل است و با نمای رو به دریا حس زندگی در خانه های قدیمی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم به دلیل ساحلی بودن و قرار گرفتن در نزدیکی فرودگاه، بسیار مورد توجه گردشگرانی قرار گرفته که با خرید بلیط هواپیما قشم به این منطقه سفر کرده اند.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم


اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم ۶ باب اتاق سنتی دایره ای شکل دارد که همگی کنار ساحل قرار گرفته اند. اتاق هایی با سقف های گنبدی شکل در دل ساحل دریای خلیج فارس به همراه اقامتی نوستالژیک به سبک مردمان خونگرم جزیره قشم را برای گردشگران تداعی می کند. همچنین مجموع ۳۰ عدد تخت در کل اتاق های اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم برای اقامت مسافران فراهم شده است. اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم کف خواب، دارای توالت فرنگی، حمام، سیستم سرمایشی اسپیلیت و سرویس کف خواب است و ظرفیت حداکثر ۵ مهمان را دارند. چون آب و هوای مرطوب و بارندگی شدید در برخی از فصول سال اتفاق می افتد، اتاق های اقامتگاه فردیس فاقد پنجره هستند که این امر دلیل شده است هوایی معتدل در اتاق ها جریان داشته باشد و از رطوبت و ورود آب به اتاق ها جلوگیری شود. همچنین اتاق های اقامتگاه ساحلی فردیس دارای یخچال نیستند.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم


پارکینگ، راهنمای تورهای گردشگری، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران خارجی از جمله امکاناتی هستند که در اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم به منظور رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان تدارک و فراهم شده است. از نظر طرح ترافیک، اقامتگاه ساحلی فردیس خارج از محدوده ترافیک واقع شده است. فاصله حدود ۸ کیلومتری برای دسترسی به اسکله با جزیره هنگام و همچنین مسافت ۱۸ کیلومتر تا جنگل حرا از مزایای موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم است. بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم آشپزخانه برای آشپزی مسافران تعبیه نشده است ولی مهمانان عزیز می توانند در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی انواع غذا های سنتی و محلی نظیر میگو، ماهی و انواع خورشت را سفارش دهند و از طعم لذیذ آن‌ ها لذت ببرند.جالب است بدانید که آلاچیق های ساحلی با ظرفیت ۸۰ نفر در اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم در ساعات مخصوص مشغول بکار هستند: سرو صبحانه: ۷:۰ الی ۹:۳۰، ناهار: ۱۲:۰ الی ۱۵:۳۰، شام: ۱۹:۰ الی ۲۳:۳۰ است. همچنین وعده های غذایی بنا به درخواست و سفارش میهمانان در آلاچیق های ساحلی و یا اتاق ها قابل سرو است.
امیدواریم با انتخاب اقامتگاه ساحلی و زیبا فردیس قشم بهترین خاطرات و لحظات را تجربه نمایید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی فردیس کیش تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم جزیره

:
فاصله تا جنگل دریایی حرا ۱۸ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه )
فاصله تا دره تندیس‌ ها ۲۶٫۸ کیلومتر ( ۲۵ دقیقه )
فاصله تا سد گوران ۳۴٫۹ کیلومتر ( ۳۰ دقیقه )
فاصله تا سد پی پشت ۳۵٫۹ کیلومتر ( ۲۹ دقیقه )
فاصله تا تنگه چاهکوه ۴۵٫۶ کیلومتر ( ۳۹ دقیقه )
فاصله تا جزیره ناز ۲۹٫۴ کیلومتر ( ۲۳ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است