search
menu

هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آرنیکا شیراز
موقعیت مکانی هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات هتل
اماکن نزدیک هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

درباره هتل آپارتمان آرنیکا شیراز


هتل آپارتمان آرنیکا از جمله اقامتگاه های نوسازی است که به تازگی میزبان مهمانان و گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما به شیراز سفر کرده و چند روزی را مهمان اهالی شعر و فرهنگ هستند. انتخاب این هتل آپارتمان یک ستاره به عنوان اقامتگاه چندین مزیت همراه دارد که یکی از آن ها نوساز بودن هتل و جدید بودن بسیاری از وسایل و تجهیزات است و دیگری موقعیت جغرافیایی خوب آن است.

موقعیت مکانی هتل


هتل آپارتمان آرنیکا در بلوار هجرت شیراز قرار دارد. مسافرانی که قبلاً هم با خرید بلیط هواپیما شیراز به این شهر سفر کرده اند می دانند که بلوار هجرت به بسیاری از جاهای دیدنی شیراز دسترسی دارد. اما سفر اولی هایی که برای اولین بار برنامه سفر شیراز ریخته‌ اند و قصد بازدید از جاذبه های این پایتخت فرهنگی ایران را دارند بد نیست بدانند که با اقامت در Arnica Apartment Hotel جاهای گردشگری مانند ارگ کریم خان، حمام وکیل و غیره در کمتر از ۱۰ دقیقه در دسترسشان خواهند بود.

امکانات اتاق های هتل


همانطور که گفته شد آرنیکا هتلی نوساز است و به همین جهت بسیاری از امکانات و تجهیزات اتاق های آن نیز جدید هستند و با توجه به اینکه این هتل آپارتمان اقامتگاهی معمولی و یک ستاره است نباید انتظار چندانی از آن داشت با این حال خدمات و امکانات داخل اتاق ها در حدی هست که بتوان یکی دو روزی را در آن اقامت داشت. تمامی اتاق های هتل آپارتمان آرنیکا دارای سیستم تهویه مطبوع و مجهز به امکاناتی مانند میز تحریر، مبلمان، چای ساز، بالکن، کمد لباس، آب رایگان و غیره هستند. چایساز و تلویزیون نیز از جمله امکانات و خدمات موجود در اتاق هاست. بد نیست بدانید که مهمانان داخل اتاق ها نیز دسترسی به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها در دو نوع فرنگی و ایرانی است و حمام اتاق ها مجهز به امکاناتی مانند صابون، دوش، شامپو، حوله و دمپایی هستند. بعلاوه مهمانان می توانند در صورت تمایل با استفاده از اجاق گازی که در بسیاری از اتاق های هتل تعبیه شده غذای مورد علاقه خود را تهیه و نوش جان کنند.

خدمات و امکانات هتل


آرنیکا له عنوان هتل آپارتمان معمولی امکانات و خدمات فراوانی دارد این هتل با دارا بودن آسانسور و ارائه خدمات برای معلولین رفت و آمد این دسته از مهمانان را به هتل آسان و اقامت را برای آنها لذت بخش کرده است. همچنین آرنیکا خدمات تهیه بلیط و نیز ارائه می دهد و مهمانان دیگر نیازی نیست که برای بازدید از جاذبه ها در صف های طولانی تهیه بلیط بایستند و تنها کافی است که با استفاده از خدمات تهیه بلیط هتل بلیط جاذبه مورد نظر خود را تهیه کنند. آن دسته از مهمانانی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شیراز سفر کرده اند و فاقد خودروی شخصی هستند می توانند با استفاده از خدمات تاکسی سرویس و گشت نیمروزی هتل به بازدید جاذبه ها و باغ های شیراز بروند. از جمله دیگر خدمات هتل خدمات خانه داری سکه نقطه قوت هتل هم به شمار می رود چون بیشتر مهمانانی که تجربه اقامت در این هتل آپارتمان را داشتند از پاکیزگی و نظافت هتل و اتاق ها راضی بودند. سایر خدمات و امکانات هتل عبارتند از صندوق امانات، اتاق چمدان، کافی شاپ، لابی، پارکینگ، خدمات تور، روم سرویس، خدمات لاندری و پذیرش ۲۴ ساعته.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان آرنیکا شیراز


فاصله تا آرامگاه وصال شیرازی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ چهل تنان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی سعادت: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سیبوبه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا سرای مشیر: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آبشار مصنوعی شیراز: ۳.۴ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است