search
menu

هتل رویال شاهرود

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رویال شاهرود
اماکن نزدیک هتل رویال شاهرود

درباره هتل رویال شاهرود


هتل رویال شاهرود واقع در خیابان دانشجو، جنب فنی حرفه ای در محدوده مرکز شهر شاهرود در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. شاهرود بهشت طبیعت‌ گردان است و به خاطر جنگل‌ های سرسبز و بیابان‌ های بکرش به آن لقب آفریقای کوچک داده‌اند. هتل رویال شاهرود هم در مرکز این شهر قرار گرفته، شهری که جنگل ابر را در خودش جای داده است.
بد نیست بدانید که بنای هتل رویال شاهرود در ۵ طبقه شامل ۲۴ باب اتاق آن مشتمل بر اتاق های دو تخته، سه تخته و اتاق های رویال و سانترال مجهز به آخرین امکانات از جمله وان ، حمام ، سرویس های بهداشتی داخل اتاق ، تلویزیون LED ، یخچال ، چای ساز ، سیستم گرمایش و سرمایش و مینی بار در هر فصل از سال میزبان شما میهمانان گرامی می باشد.
تمامی اتاق های هتل رویال شاهرود اتاقی با طراحی مدرن و لاکچری ، نورپردازی بدیع و مبلمانی شیک ، چشم اندازی فوق العاده این اتاق با ظرافتی خاص به گونه ای طراحی شده که آسایش و راحتی را برای شما فراهم می کند. از امکانات و خدمات هتل رویال شاهرود می‌توان به اینترنت، پارکینگ روباز، تهویه مطبوع، اتاق چمدان، صندوق امانات، لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس پرینتر، تلفن در لابی، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، لاندری (خشکشویی)، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.
جالب است بدانید که هتل رویال شاهرود به دلیل واقع‌شدن در مرکز شهر دسترسی راحتی به مراکز مهم اداری و تجاری شهر، بازار سرپوشیده، موزه شاهرود، موزه آب، خانه یغمائی‌ها، مسجد شیخ علی‌اکبر، مسجد جامع را دارد. از این رو یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شاهرود محسوب می شود. در مورد قوانین ورود و خروج مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود در هتل رویال شاهرود را تحویل دهند.
بد نیست بدانید که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۳ سال رایگان محاسبه خواهد شد . لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل رویال شاهرود در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک هتل رویال شاهرود


فاصله تا خانه یغمایی‌ها: ۲ دقیقه پیاده و ۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد جامع شاهرود: ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا کلانتری: ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن بندر ترکمن : ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا بیمارستان امام حسین: ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال شاهرود ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه شاهرود : ۲۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا دره مجن: ۲۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا تنگه داستان: ۱ ساعت و ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا جنگل ابر: ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه با ماشین

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است