search
menu

هتل جهانگردی سمنان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی سمنان
اماکن نزدیک هتل جهانگردی سمنان

درباره هتل جهانگردی سمنان


هتل جهانگردی سمنان از مجموعه چندین هتل جهانگردی است که در سال ۱۳۶۴ در بلوار بسیج سمنان درست جنب جهاد کشاورزی سمنان افتتاح شد. هتل جهانگردی سمنان به طور کلی دارای ۹۳ تخت است که در ۳۶ اتاق آن قرار گرفته‌اند. هتل سه طبقه جهانگردی پس از افتتاح فعالیت خوبی داشته تا اینکه پس از چند دهه فعالیت موفق آمیزی که داشته در سال ۱۳۹۵ برای ارتقاء سطح کیفیت و نوع خدمات و نیز به روز رسانی و ایجاد برخی امکانات روز در اتاق‌ها مورد بازسازی قرار گرفت.
در داخل اتاق‌های هتل امکانات و خدمات مختلفی برای رفاه و آسایش مهمانان ایجاد شده است. پنجره اتاق‌ها رو به فضای دیدنی خیابان و محوطه خود هتل باز می‌شود و میهمانان می‌توانند برای تنفس هوایی تازه و یا نوشیدن فنجانی چای در بالکن اتاق‌ها ایستاده و همزمان به تماشای منظره بیرون و دوردست‌ها مشغول شوند. در داخل اتاق‌ها یخچال، مبلمانی برای نشستن و استراحت، دراور، میز تحریر،آباژور، رخت آویز و کمد لباس قرار گرفته و خدمات روم سرویس و صبحانه در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شود.
اگر میهمانان قصد ارتباط با بخش پذیرش یا دوستانشان را داشته باشند می‌توانند از تلفن داخل اتاق‌ها استفاده کنند. برای سرگرمی میهمانان داخل تمامی اتاق‌های هتل جهانگردی تلویزیون بعلاوه شبکه پخش فیلم قرار داده شده است تا میهمانان در صورت تمایل دقایقی را به تماشا و غرق شدن در ماجراهای این جعبه جادو بپردازند. سرویس بهداشتی موجود در داخل اتاق‌ها در دو نوع سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است.
تمامی اتاق‌های هتل جهانگردی سمنان مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و برای آسایش بیشتر میهمانان در تمامی اتاق‌های هتل سیستم گرمایش و سرمایش تعبیه شده تا میهمانان از گزند سرما و گرما نه چندان مطلوب هوای بیرون در امان باشند. هتل جهانگردی همچنین در مورد امنیت و سلامت میهمانان حساس بوده به همین جهت برای رعایت قوانین ایمنی و نیز امنیت میهمانانش سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق را در تمامی اتاق‌ها قرار داده است.
در اتاق‌های هتل جهانگردی سمنان مینی بار نیز قرار دارد که بد نیست بدانید استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. ناگفته نماند که میهمانان هتل امکان اتصال به اینترنت را در داخل اتاق‌ها و همچنین در لابی خواهند داشت. هتل جهانگردی سمنان خدمات بسیاری مانند خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تور، خدمات برای معلولین، دسترسی به دستگاه فتوکپی- فکس و پرینتر و اتاق چمدان را ارائه می‌دهد. جهانگردی هتلی سه طبقه است و میهمانان برای رفت و آمدر در طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد. همچنین اگر میهمانان اسناد و مدارک با ارزشی دارند که نیازمند صندوق است می‌توانند از صندوق امانات هتل استفاده کنند.
البته باید بدانید که صندوق امانات در داخل اتاق قرار ندارد. هتل جهانگردی سمنان برای آسایش خاطر میهانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو را در نظر گرفته که استفاده از آن برای میهمانان هتل رایگان است. این هتل رستوران و چایخانه سنتی نیز دارد که با انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا آماده پذیرایی از میهمانان هستند. بخش پذیرش هتل جهانگردی به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به میهمانان است.

اماکن نزدیک هتل جهانگردی سمنان


فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه سمنان: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا منطقه گردشگری شهمیرزاد: ۲۹.۶ کیلومتر
فاصله تا پیغمبران ۲: ۳۳.۸ کیلومتر
فاصله تا جنگل رودبارک: ۸۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بسطام: ۱۹۳ کیلومتر
فاصله تا برج کاشانه: ۱۳۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است