search
menu

اقامتگاه بوم گردی سرای ایل سنگسر سمنان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان
فضای اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان
واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان
امکانات واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان
فاصله اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان


اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان، مکانی است خوش‌منظره با آب و هوایی مطبوع و دلپذیر که در جایی دور از هیاهوی شهری، در محله ژرنده شهر واقع در مهدی شهر سمنان قرار دارد. این اقامتگاه تاریخی با فضای دنج و دل‌انگیز خود پذیرای مقدم گردشگرانی است که برای یافتن مکانی دور از هیاهوی و تکاپوی زندگی شهری، بلیط هواپیما سمنان را خریداری کرده و به این شهر تاریخی و تماشایی سفر می‌کنند تا در مکانی نوستالژیک، جایی که از تحول و دگرگونی زمان در امان مانده اقامت کنند.

فضای اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان


در سمنان هتل‌های خوب و درجه یک بسیاری وجود دارد که با امکاناتی فراوان، رفاه کامل میهمانان را فراهم می‌سازند. اما چه چیزی باعث می‌شود که گردشگری به جای اقامت در این هتل‌ها، اقامتگاهی بومگردی را برای خود برگزیند؟ پاسخ را در اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان باید یافت: این اقامتگاه ۲۵۰ ساله که از فضایی بسیار خاطره‌انگیز و لبریز از المان‌های سنتی تشکیل شده، به خوبی توانسته است حال و هوای منازل دهه ۲۰ و حتی قبل‌تر را برای گردشگران بازسازی کند. وجود فضاهای سنتی فراوانی چون بالخونه، کرسی چال، گندم چال، رهون چال، زغال چال و مطبخ پخت نان به این اقامتگاه هویتی ایرانی و اصالتی گرانبها بخشیده و سبب گردیده که لذت حضور و اقامت در آن دوچندان شود. لازم است ذکر شود که اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان از دو طبقه و یازده واحد اقامتی با ظرفیت‌های ده نفره، هشت نفره، هفت نفره، پنج نفره، چهار نفره و سه نفر تشکیل شده است.

واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان


طراحی داخلی و دکوراسیون واحدهای اقامتی مکانی که عنوان اقامتگاه تاریخی و بومگردی را یدک می‌کشد باید به گونه‌ای باشد که میهمانان را به گذشته برد و او را غرق فرهنگ غنی ایرانی کند. خوشبختانه اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان با چیدمانی بسیار زیبا و استفاده بجا از وسایل خاطره‌انگیز و کهنه از چنین مزیتی بهره‌مندند و قادرند چون ماشین زمانی میهمانان خود را به گذشته‌های دور بازگردانند. خوب است بدانید که در چیدمان و دکور واحدهای اقامتی این مکان خلاقیت زیادی بکار رفته و از رنگ‌های موزونی استفاده شده تا حس آرامش و صمیمیت به میهمانان منتقل شود.

امکانات واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان


اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنسگر سمنان با امکانات رفاهی مناسب خود نشان داده است که چطور می‌شود با حفظ المان‌های سنتی، امکاناتی مدرن را نیز به میهمانان عرضه کرد. این اقامتگاه به امکاناتی نظیر حمام مستقل و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز بوده و به پکیج گرمایشی برای مقابله با سرمای زمستان تجهیز شده است. ناگفته نماند که سرویس بهداشتی ایرانی در این مکان اشتراکی بوده و در حیاط اقامتگاه قرار دارد. از دیگر نکاتی که بهتر است ذکر شود این است که اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنسگر سمنان فاقد پارکینگ است و اگر قرار است با خودروی شخصی خود به این مکان سفر کنید، باید مکانی برای پارک خودروی خود بیابید. اما چیزی که شاید میهمانان را غافلگیر کند، صبحانه لذیذ و خوشمزه این اقامتگاه است که به صورت رایگان همراه با نان تازه تنوری به میهمانان ارائه می‌گردد. برای سفارش دیگر غذاهای سنتی نظیر دیگی سنگی و ته چین کافی است با پرسنل اقامتگاه هماهنگ کنید تا در مدتی کوتاه برای شما مهیا گردد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید دمنوش مورد علاقه خود را سفارش دهید تا در اندک زمانی درب اتاق خود تحویل بگیرید.
با توجه به نکات ذکر شده باید گفت که اگر قصد دارید در اقامتگاهی تاریخی در دل شهر زیبای سمنان اقامت کنید، اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش رو خواهید داشت.

فاصله اقامتگاه بومگردی سرای ایل سنگسر سمنان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ موزه عشایر ایل سنگسر: ۷۰۰ متر
فاصله تا عمارت تاریخی کیپور: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بارگاه امامزاده قاسم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبشار: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا غار دربند: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کوه‌های کافر قلعه: ۹.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است