search
menu

هتل گوتکه مال سمنان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گوتکه مال سمنان
فاصله هتل گوتکه مال سمنان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل گوتکه مال سمنان


هتل گوتکه مال سمنان از هتل‌های شیک، تمیز و تازه تاسیس کشورمان است که با امکاناتی فراوان در منطقه ای بسیار آرام و مناسب واقع در بلوار قائم سمنان قرار گرفته است. این هتل سه ستاره که از ۵۵ واحد اقامتی در ۴ طبقه برخوردار است، با گزینه های گسترده اقامتی و طیف وسیع امکانات و خدمات متنوع خود، مسافران مشکل پسند شهر زیبای سمنان را از دردسر یافتن مکانی درخور و شایسته برای اقامت در این شهر دیدنی رها خواهد ساخت.
از اتاق دو تخته دبل گرفته تا سوئیت‌های شیک و مجلل چهارنفره، هتل گوتکه مال سمنان از لحاظ تنوع واحدهای اقامتی یک سر و گردن از دیگر هتل های سمنان بالاتر است. جالب است بدانید که کلیه واحدهای اقامتی این هتل نه تنها از فضایی بزرگ و دلباز با دکوراسیونی شیک و مجلل برخوردارند، بلکه به تمامی تجهیزات و وسایل اقامتی و رفاهی تزئین شده اند: چای ساز، یخچال فریزر، تلویزیون، کمد لباس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، میز تحریر، آباژور، مبلمان و سایر وسایل رفاهی به دقت و با رعایت اصول چیدمان در هر یک از واحدهای اقامتی هتل گوتکه مال سمنان چیده شده اند.
حتی صندوق اماناتی نیز در اتاق‌های هتل قرار داده شده است تا میهمانان گرامی از بابت ترک اشیاء گرانبها و ارزشمند خود در هتل نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند. از مواردی که هتل گوتکه مال سمنان را از دیگر هتل‌های این شهر مجزا ساخته است، مزیت داشتن پارکینگی جادار و مطمئن است. گنجایش وسیع پارکینگ هتل گوتکه مال سمنان این امکان را برای مسافران سمنان فراهم آورده که با خیال راحت اتاقی را برای خود در این مکان رزرو کرده و با خودروی شخصی به سمنان سفر کنند تا از امکان پارک رایگان خودروی خود در هتل برخوردار گردند.
علاوه بر پارکینگ رایگان، اینترنت نیز بصورت نامحدود و رایگان در اختیار میهمانان هتل گوتکه مال سمنان قرار خواهد گرفت تا در طول اقامت خود در فضای مجازی به گشت و گذار بپردازند و از تک تک لحظات اقامت خود در سمنان لذت ببرند. علاوه بر این هتل، هتل جهانگردی سمنان هم جزو گزینه‌های ایده آل برای اقامت در شهر سمنان می‌باشد.
هر هتل ۳ ستاره ای به رستورانی شیک و تمیز نیاز دارد و هتل گوتکه مال سمنان نیز از این قاعده مستثنا نیست. این هتل با داشتن رستورانی بسیار بزرگ و دلنشین، قادر است با غذاهای دلچسب و لذیذ آشپزخانه خود از ۲۵۰ میهمان بصورت همزمان پذیرایی کند. عطر و طعم خوش غذاهای محلی و فرنگی هتل و همچنین رعایت اصول بهداشتی در طبخ آن ها سبب شده که تجربه صرف غذا در هتل گوتکه مال سمنان به یکی از لذت بخش‌ترین تجارب سفر به سمنان مبدل گردد.
همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل گوتکه مال سمنان از امکانات بسیار زیادی برخوردار است: از استخر شنا گرفته تا کافی شاپ و سالن کنفرانس، هر آنچه شما برای اقامتی خاطره انگیز بدان نیاز دارید، در هتل گوتکه مال سمنان یافت می شود. همچنین این هتل خدماتی از قبیل: خشکشویی، ماساژ، بیدارباش، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، فتوکپی، پرینتر و فکس را به کلیه میهمانان هتل عرضه می‌دارد.
با توجه به امکانات و خدمات ذکر شده و موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به ایستگاه راه آهن، باید گفت که بدون هیچ تردیدی هتل گوتکه مال سمنان یکی از برترین اماکن اقامتی سه ستاره سمنان بشمار می‌رود و اقامت در آن به تمامی افرادی که کیفیت خدمات و وفور امکانات را برای انتخاب هتل در اولویت قرار می دهند، توصیه می گردد. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

فاصله هتل گوتکه مال سمنان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا منطقه گردشگری شهمیرزاد: ۲۹ کیلومتر
فاصله تا پیغمبران دو: ۳۲ کیلومتر
فاصله تا جنگل رودبارک: ۸۰ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است